Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jesper

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » torsdag, 21. aug, 2014 08:56

Læser man på vores egen forside her på forum, så står der to interessante ting: Lejemål af Falcao med fastlagt frikøbsbeløb. Og at Reus' øverste chef vil for første gang åbner op for et salg.

Man bliver sgu helt fodboldliderlig ved tanken. Hold da op! Måske er Falcao den mest realistiske, baseret ud fra rygter, hvor det siges, at han også selv gerne vil væk. Her er det så blevet nævnt, at det er Real Mardrid der er drømmedestinationen, men man har vel et ønske til et nyt opstår, så jeg tror faktisk ikke på at det er helt urealistisk.

Hold da op, jeg håber og drømmer!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 21. aug, 2014 10:01

Jesper skrev:Læser man på vores egen forside her på forum, så står der to interessante ting: Lejemål af Falcao med fastlagt frikøbsbeløb. Og at Reus' øverste chef vil for første gang åbner op for et salg.

Man bliver sgu helt fodboldliderlig ved tanken. Hold da op! Måske er Falcao den mest realistiske, baseret ud fra rygter, hvor det siges, at han også selv gerne vil væk. Her er det så blevet nævnt, at det er Real Mardrid der er drømmedestinationen, men man har vel et ønske til et nyt opstår, så jeg tror faktisk ikke på at det er helt urealistisk.

Hold da op, jeg håber og drømmer!
Jeg tror Reus ryger til Barcelona.

Falcao måske hvis Real Madrid ikke vil.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 21. aug, 2014 11:30

Surf skrev:@CVLiverpool
Men du kan da lige skrive hvem på Twitter du omtaler. Så kan vi andre selv vurdere, om vi finder det troværdigt eller ej.
Naturligvis. :?
Åbnede Twitter i morges og så denne:
"BREAKING: Mario Balotelli will sign a contract with Liverpool until 2018, €6m per season. They will pay €20 mil. for the striker"
Kilde: TransferSources

Troværdighed. Njaaah. Bob bob, ikk'.

En italiensk journalist, Gianluca Di Marzio, nævner at klubberne vil nå til enighed i dag.
("Balotelli, c'è l'intesa Milan-Liverpool: Raiola oggi a chiudere con i Reds")
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » torsdag, 21. aug, 2014 11:56

Går vi ud fra at vi fik 60 mio £ til transfer vil vi have omkring 40 mio £ tilbage.
Kan det være en mulighed at byde 10 mio £ på Falcao, for at få ham på lån i et år, med en købsoption.
Derudover smide 30 mio £ på Reus. (Skulle dette ikke være nok, har vi stadig et par spillere, som kunne være interessante at sælge).
Det vil give os den vildeste startellever!

Offensiven: (diamant)

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge--------Falcao

Jeg ved det er en anelse urealistisk, men ville lige lufte min tanke. Kan simpelthen ikke lade være med at håbe på især Reus, men jeg bliver nok skuffet :cry:

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 21. aug, 2014 12:03

jonasc21 skrev:Går vi ud fra at vi fik 60 mio £ til transfer vil vi have omkring 40 mio £ tilbage.
Kan det være en mulighed at byde 10 mio £ på Falcao, for at få ham på lån i et år, med en købsoption.
Derudover smide 30 mio £ på Reus. (Skulle dette ikke være nok, har vi stadig et par spillere, som kunne være interessante at sælge).

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge--------Falcao

Jeg ved det er en anelse urealistisk, men ville lige lufte min tanke. Kan simpelthen ikke lade være med at håbe på især Reus, men jeg bliver nok skuffet :cry:

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge-----Balotelli

Hvis vi skal drømme, så tror jeg nærmere på denne formation efter vedvarende rygter omkring Balo.
Men stadig: :gunfire: :clap: :dance: :headbang: :violin: :laughin:
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » torsdag, 21. aug, 2014 12:14

jonasc21 skrev:Går vi ud fra at vi fik 60 mio £ til transfer vil vi have omkring 40 mio £ tilbage.

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge--------Falcao

Og så henvise Sterling til bænken sammen med Markovic og Lallana? Det kommer jo aldrig til at ske. Vi har masser folk til midtbanen, og mangler tydeligvis både i angreb og på målmandsposten. Jeg tror simpelthen ikke på Reus, og synes heller ikke der er behov for ham. Så skulle han været købt tidligere.
Senest rettet af OBI-WAN torsdag, 21. aug, 2014 12:17, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 21. aug, 2014 12:16

Falcao > Balotelli.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
CVLiverpool

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 21. aug, 2014 12:22

OBI-WAN skrev:

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge--------Falcao

Og så henvise Sterling til bænken sammen med Markovic og Lallana? Det kommer jo aldrig til at ske. Vi har masser folk til midtbanen, og mangler tydeligvis både i angreb og på målmandsposten. Jeg tror simpelthen ikke på Reus, og synes heller ikke der er behov for ham. Så skulle han været købt tidligere.
Og hvilken bænk vi har så. Men ja, du har ret - kommer næppe til at ske.

jonasc21
Alder: 31

Indlæg af jonasc21 » torsdag, 21. aug, 2014 15:08

OBI-WAN skrev:

--------Gerrard------
Henderson-------Reus
-------Coutinho------
Sturridge--------Falcao

Nu var det bare et eksempel på en startellever. Det er aldrig nævnt at denne skulle være startelleveren gennem hele sæsonen. Sterling, Lallana og Markovic kan sagtens erstatte Coutinho, Reus og Henderson, sådan som det er stillet op lige nu. Og som vi så flere gange i sidste sæson brugte vi ikke kun en formation.
Ja vi har massere af folk til midten, netop derfor nævner jeg Reus(kant) og Falcao(angriber).

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 21. aug, 2014 15:33

Uanset hvem vi henter ind, så tror jeg, at jeg vil have Sterling som første mand på holdkortet i øjeblikket.
Kloppite

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 21. aug, 2014 15:38

texy skrev:Uanset hvem vi henter ind, så tror jeg, at jeg vil have Sterling som første mand på holdkortet i øjeblikket.
Foretrækker Henderson og Gerrard. Men rigtigt til de 3 eller 4 offensive positioner, så må Sterling være første mand på holdkortet.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 21. aug, 2014 15:42

Hekkem skrev:
texy skrev:Uanset hvem vi henter ind, så tror jeg, at jeg vil have Sterling som første mand på holdkortet i øjeblikket.
Foretrækker Henderson og Gerrard. Men rigtigt til de 3 eller 4 offensive positioner, så må Sterling være første mand på holdkortet.
Imo er det Mignolet, der er ret langt fra ham til 2 valget. men efter ham, så må det være Sterling.
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 21. aug, 2014 15:44

Xenne skrev:
Hekkem skrev:
Imo er det Mignolet, der er ret langt fra ham til 2 valget. men efter ham, så må det være Sterling.
ingen lmo til mig. han er ikke vores klub værdig
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 21. aug, 2014 15:44

Hekkem skrev:Foretrækker Henderson og Gerrard. Men rigtigt til de 3 eller 4 offensive positioner, så må Sterling være første mand på holdkortet.
Vil stadig mene, at vi dårligere kan undvære Sturridge.

Bortset fra det kan man så ikke forestille sig, at Sterling overtager Suárez' plads på et tidspunkt, og vi derfor har hentet folk som Lallana og Markovic, der mere ligner erstatninger for Sterling?

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 21. aug, 2014 15:51

http://www.acmilan.com/en/news/breaking_news

Bum bum, den er vidst snart på plads?
Billede

Besvar