29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af tue69 » mandag, 25. aug, 2014 15:18

Den her skal dælme ikke falde til jorden. Jeg kan ikke se at vi får brug for Borini, nu hvor Balotelli er på vej.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. aug, 2014 10:58

Ifølge rygtebørsen på Liverpool.no, har vi sagt nej til at han kan gå på lån til Milan. Er det tak for sidst, efter han nægtede/tøvede med at gå til Sunderland, efter vi accepterede et bud dem? Hvis han ikke skydes af i dette vindue, kan jeg forestille mig at han kommer til at 'rådne' op udenfor bænken, eller på reserveholdet. Jeg ser ikke mange muligheder for ham i 1. holdstruppen, måske i et par cup kampe.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 28. aug, 2014 12:39

Hr. Drejer skrev:Ifølge rygtebørsen på Liverpool.no, har vi sagt nej til at han kan gå på lån til Milan. Er det tak for sidst, efter han nægtede/tøvede med at gå til Sunderland, efter vi accepterede et bud dem? Hvis han ikke skydes af i dette vindue, kan jeg forestille mig at han kommer til at 'rådne' op udenfor bænken, eller på reserveholdet. Jeg ser ikke mange muligheder for ham i 1. holdstruppen, måske i et par cup kampe.
Og det berettiger hans talent trods alt ikke til. Så hellere Ibe i den rolle indtil januar, hvor vi ved, hvor mange turneringer der forsat skal spilles i. Rent økonomisk kan Borinis pris vel også kun stige under et låneophold i modsætning til den perifære rolle, som du forudsiger.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: 29 - Fabio Borini

Indlæg af Aarde » torsdag, 28. aug, 2014 14:20

Hr. Drejer skrev:Ifølge rygtebørsen på Liverpool.no, har vi sagt nej til at han kan gå på lån til Milan. Er det tak for sidst, efter han nægtede/tøvede med at gå til Sunderland, efter vi accepterede et bud dem?
Så først vil vi gerne af med ham, men kan ikke sende ham til Sunderland, fordi han ikke vil afsted. Så kommer Milan og vil tage ham, og der vil han gerne hen, men nu vil vi pludselig ikke sende ham afsted, fordi vi vil sende ham et "tak for sidst"? Det lyder da fuldstændig meningsløst.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » torsdag, 28. aug, 2014 14:33

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge rygtebørsen på Liverpool.no, har vi sagt nej til at han kan gå på lån til Milan. Er det tak for sidst, efter han nægtede/tøvede med at gå til Sunderland, efter vi accepterede et bud dem?
Så først vil vi gerne af med ham, men kan ikke sende ham til Sunderland, fordi han ikke vil afsted. Så kommer Milan og vil tage ham, og der vil han gerne hen, men nu vil vi pludselig ikke sende ham afsted, fordi vi vil sende ham et "tak for sidst"? Det lyder da fuldstændig meningsløst.
Uden at jeg er uenig, så er der jo forskel på et salg og et lån.
Imod moderne fodbold.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 28. aug, 2014 14:36

Aarde skrev:
Vi kender jo ikke lånebetingelserne. Måske Milan vil have os til at betale noget af hans løn. Måske prioriterer vi et salg over et lån.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 28. aug, 2014 14:41

sjampen skrev:
Aarde skrev:
Uden at jeg er uenig, så er der jo forskel på et salg og et lån.
Og derudover, så har han vist også sagt på et tidspunkt, at han også gerne vil til Sunderland, hvis der er tale om endnu et lån. Så lån er manden selv med på, men salg lader det til, at det kun er klubben, der foreløbig er interesseret i.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 28. aug, 2014 14:46

Mon ikke bare Borini vil blive til hans kontrakt udløber og så gå efter et stort sign on fee i hans retur til Italien.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 28. aug, 2014 15:51

Oomph242 skrev:Mon ikke bare Borini vil blive til hans kontrakt udløber og så gå efter et stort sign on fee i hans retur til Italien.
Måske. Det kan i hvert fald forklare, hvorfor han er mest interesseret i et udlån. Omvendt, så bliver hans sign-on fee nok markant mindre, hvis han sidder på tribunen i to sæsoner hos os, fordi vi kun vil være med til et decideret salg.

Håber, der kommer en løsning, som både Liverpool og Borini kan finde tilfredsstillende.
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » torsdag, 28. aug, 2014 18:42

Hr. Drejer skrev:
Aarde skrev:
Vi kender jo ikke lånebetingelserne. Måske Milan vil have os til at betale noget af hans løn. Måske prioriterer vi et salg over et lån.
Det kan jeg sagtens følge dig i. Men nu spekulerede du jo i, om vi gjorde det for at "sige tak for sidst" til Borini - og det holder jeg fast i er et fuldstændig utænkeligt scenarie. Så småligt idiotiske er vi heldigvis ikke.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 28. aug, 2014 19:16

Er der slet ikke nogen, der ser det sympatiske i, at Borini vil blive i klubben og kæmpe for sin plads - eller det kunne da være et scenarie?

Henderson gjorde det samme ikke og se hvad der er sket. Han er et af de mest sikre på holdkortet.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 28. aug, 2014 19:21

nrg skrev:Er der slet ikke nogen, der ser det sympatiske i, at Borini vil blive i klubben og kæmpe for sin plads - eller det kunne da være et scenarie?

Henderson gjorde det samme ikke og se hvad der er sket. Han er et af de mest sikre på holdkortet.

Er det han vil eller vil han blive (udlånes) med henblik på et sign on fee ved kontrakt udløb.

Borini kan jeg ikke se, nogensinde blive god nok til et top 4 hold.

Køberne står heller ikke ligefrem i kø, virker det til.

texy

Indlæg af texy » torsdag, 28. aug, 2014 19:31

nrg skrev:Er der slet ikke nogen, der ser det sympatiske i, at Borini vil blive i klubben og kæmpe for sin plads - eller det kunne da være et scenarie?

Jo, det er sådan set ganske sympatisk. Og han virker også som en rar fyr.

Men når man ikke ansér hans niveau som højt nok til Liverpool, så kan man alligevel ikke lade være med at ønske sig, at vi når frem til et reelt salg, som giver penge og plads til forstærkning.

Henderson var en enkelt sæson om at slå igennem. Borini har, på trods af opløftende øjeblikke hos Sunderland, ikke imponeret nok til at overbevise om, at han skulle være værd at satse på i denne sæson. Han blev købt, da klubben befandt sig på et andet sportsligt niveau og har været uheldig ikke at udvikle sig lige så hurtigt som klubben.

Så jeg håber på et salg. Men knægten skal ikke fryses ud, hvis han ønsker at blive.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 28. aug, 2014 19:34

Sympati giver ingen pokaler. Men jeg kan godt se hvad du mener. Jeg tror dog realiteterne går op for ham og han ryger afsted på transfer deadline day.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » fredag, 29. aug, 2014 10:19

Borini er nok den spiller jeg allerhelst så slå igennem. Desværre er det lidt svært at få øje på nogle kvaliteter som gør at han skulle kunne slå de andre angriber af.

Besvar