hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
TK Randers

Re: hvem skal ud

Indlæg af TK Randers » lørdag, 30. aug, 2014 14:06

Økonomisk er det lidt svært at se og det er en god handle for os eller ej. Agger skulle naturligvis koste mere end de små 30 millioner Brøndby betaler for ham, men på den anden side kunne Agger jo bare gøre som Bendtner, og blive i Liverpool og hæve hans høje løn, det vil også koste os en del penge, mellem 50-60 millioner om året. Agger får nok et gyldent håndtryk med på vejen, men mon ikke det passer meget godt med de 30 millioner Brøndby betaler, altså sparer vi over 100 millioner i løn, og det er vel fint for en spiller som vi ikke vil bruge, og som kun vil spille for os og Brøndby.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » lørdag, 30. aug, 2014 14:06

Martin E skrev:
Jesper skrev:Når han nu alligevel ikke skal/ville komme til at spille hos Liverpool, så må jeg RÅBE: YEEEEEEEEEESSSS!!!!!
Underligt indlæg
Well, som så mange andre herinde har jeg også en dansk tilhørsforhold
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » lørdag, 30. aug, 2014 14:23

Helt enig med Surf. Det er da en falliterklæring af dimensioner at tage tilbage. Lysten til at vinde noget er det øjensynligt ikke længere, og ambitioner om altid at være den bedste er også væk. Der er selvfølgelig ikke så meget at gøre, hvis kroppen har sagt fra og ikke kan mere, men godt nok en vattet beslutning. Jeg nægter at tro på, at han ikke er i stand til at fortsætte i fx Italien eller Spanien. Som Liverpoolfan irriterer det mig ligeledes grusomt, at vi får så lidt for en spiller, og hvis grundlaget er, at vi har førsteret på brøndbys talenter, så ved jeg ikke, om man skal grine eller græde. Fuldkommen ubrugeligt og til ingen verdens nytte.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 30. aug, 2014 14:33

AndreasN skrev:Helt enig med Surf. Det er da en falliterklæring af dimensioner at tage tilbage. Lysten til at vinde noget er det øjensynligt ikke længere, og ambitioner om altid at være den bedste er også væk. Der er selvfølgelig ikke så meget at gøre, hvis kroppen har sagt fra og ikke kan mere, men godt nok en vattet beslutning. Jeg nægter at tro på, at han ikke er i stand til at fortsætte i fx Italien eller Spanien. Som Liverpoolfan irriterer det mig ligeledes grusomt, at vi får så lidt for en spiller, og hvis grundlaget er, at vi har førsteret på brøndbys talenter, så ved jeg ikke, om man skal grine eller græde. Fuldkommen ubrugeligt og til ingen verdens nytte.
Du ved da vist ikke meget om det niveau som dansk ungdomsfodbold er på? - Nicolai Laursen, Pierre Emile Højbjerg, Patrick Olsen og Andreas Christensen, er bare nogle af de navne som har været igennem Brøndbys ungdomssystem. Det skal altså siges at vi i Danmark har et rigtig højt niveau på ungdomssiden. Men som du siger, er jeg enig i man ikke skal bruge det som en undskyldning at vi får førsteret på deres talenter, som en grund til at Brøndby får ham til scooppris, for de har fået massiv rabat og klubben har vist stor vilje overfor Agger, efter alt han har gjort for klubben, men at sige danske talenter ikke er noget værd, er jeg uenig i ;)

Og derudover kan Agger vel godt have ambitioner om at vinde Superligaen med BIF? Om at få Brøndby ud i Europa etc.

Er dog samtidig enig med dig i at han sikkert kunne spille i Spanien, Italien eller Tyskland, men hvis lysten ikke er til at spille disse steder, så skal han da ikke bare tage derhen fordi det vil være økonomisk bedre for Liverpool? Han er jo bare et menneske, Agger skal da have det godt og føle sig glad for det han laver?

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 30. aug, 2014 14:52

Ville være et fint udlån til Suso.

Haekle

Indlæg af Haekle » lørdag, 30. aug, 2014 14:57

LFC_20 skrev:

Det er bedre end at være i yderkanten af vores trup, men jeg så ham altså hellere lejet ud til en engelsk klub, men det er jo ikke sikkert, at det har være muligt.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 30. aug, 2014 15:02

Emmy skrev:
Surf skrev:Er jeg den eneste, om nu spekulerer jeg nok lidt, der synes det siger lidt om Aggers fighter mentalitet og lyst til at vinde pokaler på højeste niveau? Jeg respekterer det, og er glad for at se ham i Brøndby (havde dog hellere beholdt ham i LFC), men jeg synes godt nok det er lidt vattet. Altså ikke rent loyalitetsmæssigt, dér har jeg respekt, men i min verden bør man altid stræbe efter højest mulige niveau, og det lugter langt væk af pension (og følgende mistede procent i ydeevne), og det forstår jeg ikke når man kan begå sig på højeste niveau.

Ved så ikke, om det er fordi han ved, at han kun kan spille i 2-3 år endnu.
Nej du er ikke ene. Det er hamrende uambitiøst og for mig er udtryk for at han er færdig på topplan. Kroppen er nok smadret og det må man jo respektere. Men jeg synes det er en elendig handel for os.
Mærkelig konklusion at lave. Flere store klubber har åbenbart ikke anset ham for at være færdig på topplan, da han har haft større tilbud. Manden har bare prioriteter, som tæller højere end liga og løn. Men det ændrer ikke et hak ved hans niveau.

Det eneste punkt, hvor jeg kan kritisere ambitionsniveauet i denne handel, er i forhold til Liverpool. Hamrende uambitiøst at forære sin bedste forsvarsspiller væk, når man er tilbage i CL og stadig ikke har fået styr på forsvaret siden man bænkede Agger.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 30. aug, 2014 15:03

Haekle skrev:
LFC_20 skrev:

Det er bedre end at være i yderkanten af vores trup, men jeg så ham altså hellere lejet ud til en engelsk klub, men det er jo ikke sikkert, at det har være muligt.
På sin vis enig og sad og tænkte om Sunderland ikke kunne bruge ham, hvis Borini ikke kommer dertil :dontknow:
- Men en klub som Milan kan være et fint sted for ham, at tage næste skridt.

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » lørdag, 30. aug, 2014 15:07

Agger virker ikke til at være specielt ambitiøs. Han vender jo ikke en gang hjem til DKs 2. bedste klub. Tilhørsforhold eller ej, så er FCK og AaB da klart større klubber pt. Og skal vi tage hele Skandinavien med, så havde Malmø FF da også været et stort skridt op i forhold til BIF. At Agger går kan man dog ikke bebrejde ham for, synes nok Rodgers har været en smule unfair mod ham.

Jeg kan ikke sige held og lykke, da jeg bestemt ikke er BIF-fan. Men jeg vil gerne takke for mange gode år, og jeg ægrer mig lidt over at Agger ikke vender hjem med et PL-guld eller en CL-titel i bagagen.

Og apropos BIFs talenter..Pierre Emil Højberg?? Om et år spiller han ikke i Bayern længere, det tør jeg godt æde min hat på. Han har ikke imponeret det mindste i de kampe jeg har set med ham hos Bayern.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 30. aug, 2014 15:18

henrik1 skrev:Agger virker ikke til at være specielt ambitiøs. Han vender jo ikke en gang hjem til DKs 2. bedste klub. Tilhørsforhold eller ej, så er FCK og AaB da klart større klubber pt. Og skal vi tage hele Skandinavien med, så havde Malmø FF da også været et stort skridt op i forhold til BIF. At Agger går kan man dog ikke bebrejde ham for, synes nok Rodgers har været en smule unfair mod ham.

Jeg kan ikke sige held og lykke, da jeg bestemt ikke er BIF-fan. Men jeg vil gerne takke for mange gode år, og jeg ægrer mig lidt over at Agger ikke vender hjem med et PL-guld eller en CL-titel i bagagen.

Og apropos BIFs talenter..Pierre Emil Højberg?? Om et år spiller han ikke i Bayern længere, det tør jeg godt æde min hat på. Han har ikke imponeret det mindste i de kampe jeg har set med ham hos Bayern.
Han er jo også blevet 19 år, så ikke mange år i ham endnu....
Så når han ikke spiller fast i Bayern kan vi vel godt begynde at afskrive ham, ligesom med Emre Can, Philip Lahm & Toni Kroos, som hellere ikke kunne spille sig på i den alder i Bayern, som var ude på nogle lejeaftaler.

Jeg tror derimod at de lejer ham ud senest næste sommer, hvilket vil været vigtigt for hans videre udvikling.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » lørdag, 30. aug, 2014 15:20

Det er nok den største fejl BR har lavet indtil nu, han slipper den bedste stopper med bolden og endda til stor rabat.

Agger må virkeligt have ønsket at komme hjem, for niveau i superligaen ligger noget eller en del under hans niveau. Måske kroppen ikke kan mere eller han er fodbold træt.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 30. aug, 2014 15:21

@LFC_20

Jeg ved nu min del om dansk ungdomsfodbold, men nu er det jo sådan, at brøndby ikke er den eneste klub, der skaber store talenter - langt fra... Der kommer naturligvis mange danske talenter, men at vi sælger Agger så billigt, og vores "gevinst" er førsteret på talenter, vi kan finde mange steder i verden - det er sgu for åndssvagt.

Ang. Agger så skal da bare selv bestemmer, hvad han føler for, men det viser intet andet end en kæmpe mangel på ambitioner, når man besidder hans evner.
Liverpool Football Klopp

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 30. aug, 2014 15:22

henrik1 skrev:Agger virker ikke til at være specielt ambitiøs. Han vender jo ikke en gang hjem til DKs 2. bedste klub. Tilhørsforhold eller ej, så er FCK og AaB da klart større klubber pt. Og skal vi tage hele Skandinavien med, så havde Malmø FF da også været et stort skridt op i forhold til BIF. At Agger går kan man dog ikke bebrejde ham for, synes nok Rodgers har været en smule unfair mod ham.

Tror ikke at du skal lave sådan en mærkelig konklusion og påstå, at den er opnået uden at være farvet af et tilhørsforhold.

1. FCM
2. Hobro
3. FCN
4. Randers
5. FCV
6. Brøndby
7. Aab
8. OB
9. Sønderjyske
10. FCK
11. EFB
12. Silkeborg

Det er rigtigt, at FCK og Aab har siddet på mange af de seneste titler. Men helt ærligt, så ser ingen af dem ud til at kunne være med i denne sæson. Med Agger på holdet vil jeg klart anse Brøndby som favoritter sammen med FCM.
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 30. aug, 2014 15:29

AndreasN skrev:@LFC_20

Jeg ved nu min del om dansk ungdomsfodbold, men nu er det jo sådan, at brøndby ikke er den eneste klub, der skaber store talenter - langt fra... Der kommer naturligvis mange danske talenter, men at vi sælger Agger så billigt, og vores "gevinst" er førsteret på talenter, vi kan finde mange steder i verden - det er sgu for åndssvagt.

Ang. Agger så skal da bare selv bestemmer, hvad han føler for, men det viser intet andet end en kæmpe mangel på ambitioner, når man besidder hans evner.
Fair nok, jeg følger også selv en del med og som jeg også giver dig ret i, skal det ikke være grunden til at vi sælger ham så billigt.

Du har ret i noget af det du siger med mangel på ambitioner, det har du da, men ambitioner kan han stadig godt have. ;)

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 30. aug, 2014 15:40

Jeg håber inderligt, at Agger kommer til at spille en kanon sæson for Brøndby. For vi har åbenbart, i følge flere folk rundt omkring på nettet påstår (her inkluderet), lige solgt vores bedste forsvarsspiller.

Besvar