Med til statistikken i hans Chelsea tid, blev Sturridge anvendt hovedparten af hans kampe som højre kant. Hvilket han selv udtalte ikke var hans bedste position. Men flere profilerede og større navne skulle spille den centrale angrebsplads.LFC-Aaby skrev:Læg lige mærke til hvem vi købte. En afskrevet Chelsea angriber, der i 63 kampe havde scoret 13 mål. Ikke udpræget klasse. For, som jeg husker det, £12-15 mio. Han endte som en kæmpe succes.
Chelsea købte modsat en top klasseangriber, der i 102 kampe scorede 65 mål. Høj klasse! Og blev købt for godt £50 mio. I bestemmer selv hvordan i betegnet hans Chelsea tid.
Hvad vil jeg sige med det? Ikke andet end at det ikke er navnet og prisen der afgør om en spiller er god. Og slet ikke er en garanti for det. Det er vigtigere at købe spillere der passer ind i spillestilen. Tror det her vindue er godt for os. Ikke de allerstørste navne, men tror vi ender med en høj succesrate.
15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jo bevares. Men det er vel også et udtryk at spilleren passer til den tiltænkte taktik og spillestil. Liverpool og Rodgers spottede jo mulighederne i ham.Hekkem skrev:Med til statistikken i hans Chelsea tid, blev Sturridge anvendt hovedparten af hans kampe som højre kant. Hvilket han selv udtalte ikke var hans bedste position. Men flere profilerede og større navne skulle spille den centrale angrebsplads.LFC-Aaby skrev:Læg lige mærke til hvem vi købte. En afskrevet Chelsea angriber, der i 63 kampe havde scoret 13 mål. Ikke udpræget klasse. For, som jeg husker det, £12-15 mio. Han endte som en kæmpe succes.
Chelsea købte modsat en top klasseangriber, der i 102 kampe scorede 65 mål. Høj klasse! Og blev købt for godt £50 mio. I bestemmer selv hvordan i betegnet hans Chelsea tid.
Hvad vil jeg sige med det? Ikke andet end at det ikke er navnet og prisen der afgør om en spiller er god. Og slet ikke er en garanti for det. Det er vigtigere at købe spillere der passer ind i spillestilen. Tror det her vindue er godt for os. Ikke de allerstørste navne, men tror vi ender med en høj succesrate.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52

Gid dit år må blive fyldt med pokaler og mål i verdens smukkeste røde trøje.
- Bellamy_fever
Havde den ulækre oplevelse at sidde i selskab med 2 scum fans og en chelsea fan (JO, de findes sku - dette er den anden jeg har set!!).
undervejs i aften fik jeg af Chelsea fanen at vide det var en fejl af Sturridge at skifte, og at han må ærgre sig.....
undervejs i aften fik jeg af Chelsea fanen at vide det var en fejl af Sturridge at skifte, og at han må ærgre sig.....

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Nå nu hvor ingen andre gør det, så gør jeg.
Tillykke med fødselsdagen til Studge
Tillykke med fødselsdagen til Studge

Ja, du var kun 8 timer langsommere end bblauritzen. 

Liverpool Football Klopp
Herligt i tænker på D. Sturr, så laver han ikke en yaya pibe koncert, over manglende lykønskninger på fødselsdagen
Verden er smask fuld af hyklere....
Ha ha, ja et meget godt bevis på, at man "glemmer" at læse andre end sine egne indlægAndreasN skrev:Ja, du var kun 8 timer langsommere end bblauritzen.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Jeg gider ikke engang læse mine egne.nrg skrev:Ha ha, ja et meget godt bevis på, at man "glemmer" at læse andre end sine egne indlægAndreasN skrev:Ja, du var kun 8 timer langsommere end bblauritzen.
Stupidity now - Insanaty later
Sturridge skadet til landsholdssamlingen.
Han skal scannes senere idag
Dronning Magrethe druknede i Storkespringvandet i dag.LarsAllan skrev:Sturridge skadet til landsholdssamlingen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
skadet under en landskamp træning.......det var næsten til at forudse. Fuck hvor jeg hader landskampe
Jeg hader ikke landskampe så meget som jeg hader Sturridge evne til at blive skadet. Man kunne forudse det, og hvis alle skulle ha gættet på en der blev skadet fra vores hold på landsholdstjeneste, så havde de fleste nok sagt Sturridge.peter42 skrev:skadet under en landskamp træning.......det var næsten til at forudse. Fuck hvor jeg hader landskampe
Lad os bare håbe det ikke er så slemt igen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
thefugle skrev:Dronning Magrethe druknede i Storkespringvandet i dag.LarsAllan skrev:Sturridge skadet til landsholdssamlingen.
Vi har Fabio Borini som mulighed hvis Sturridge ikke bliver klar til næste weekend.. Eller vi satser på en mands- hæren Balotelli

You'r Never Walk Alone. ///
Det er vel ved at være hamstring nr 6 for sturrigde i løbet af 2 år.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”