Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Emmy skrev:Alonso skrev:Om Agger spiller i 2. division eller Premier League, så vil hans tilgang altid være den samme: Han er 100% dedikeret. Netop derfor bliver han også en kæmpe succes i Brøndby. Hvis Agger er klar i minimum 90% af kampene, så bliver Brøndby mestre begge sæsoner han har kontrakt for.
Du bestemmer selv hvad vi skal vædde. Én mand kan ikke redde to mesterskaber hjem til så ringe et hold. Slet ikke når han ikke spiller.
Er der overhovedet nogen udover de inhabile Brøndby lovers som synes den her håbløst mærkværdige handel er fantastisk? De bliver iøvrigt noget så grusomt skuffede for han flopper. Jeg tror hans krop er fucked og han kommer til at være mere skadet end spilleklar.
Hvis man ser bort fra at en af mine favoritspillere i Liverpool forlader klubben, så synes jeg faktisk er det er en fed handel. For et par år siden, kunne jeg ikke udstå Brøndby, men synes de har gang i et spændende projekt. Og som fodboldromantiker, så er det sgu meget sjovt, at se dem samle de gamle drenge i Agger, Elmander og Kahlenberg. Så mangler de næsten bare at få gang i Per Nielsen og Retov igen.
Jeg er i øvrigt sikker på, at Agger bliver et monster i Superligaen.
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » søndag, 31. aug, 2014 23:46
Nåh..
Nogle der ved hvad der sker med:
Sebastian Coates
Fabio Borini
Oussama Assaidi
Lucas
Suso
Det er vel de eneste salgsvarer vi har tilbage i truppen på nuværende tidspunkt.
-
F1rm1no
- Geografisk sted: Holstebro
- Alder: 45
Coates på lån til Sunderland
Borini til inter
Liverpool er min religion og anfield mit mekka
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Senorkaka skrev:Coates på lån til Sunderland
Borini til inter
Links
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
Så vidt jeg lige hurtig kan regne efterlader Coates-lånet os med fire forsvarsspillere til de to centrale pladser. Er der ikke for lidt med tanke på deltagelse i fire turneringer? Jeg havde godt set en af de unge blive hjemme indtil januar. Alternativt håber jeg vi kan kalde en af dem hjem, hvis behovet opstår.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
JTN skrev:Så vidt jeg lige hurtig kan regne efterlader Coates-lånet os med fire forsvarsspillere til de to centrale pladser. Er der ikke for lidt med tanke på deltagelse i fire turneringer? Jeg havde godt set en af de unge blive hjemme indtil januar. Alternativt håber jeg vi kan kalde en af dem hjem, hvis behovet opstår.
Nej og nu hvor Skrtel er skadet er han jo 3 valg. Hvis vi nu er uheldige at få en skade til så står vi med 2.
Dog har vi ungdomsspillere, men alligevel.
Alternativt har vi Jones som kan spille pladsen.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 49
Efter at Odemwingie rendte ind i en skade her i weekenden, så skulle Stoke vist være interesseret i en ekstra kantspiller. Assaidi er dermed atter en mulighed.
Jeg læste rygtet i morges, men kan desværre ikke finde linket lige nu.
Kloppite
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
texy skrev:Efter at Odemwingie rendte ind i en skade her i weekenden, så skulle Stoke vist være interesseret i en ekstra kantspiller. Assaidi er dermed atter en mulighed.
Bascoe skriver på Twitter at Assaidi kræver 50k om ugen af Stoke, det jo sindsygt!
-
texy
Xenne skrev:texy skrev:Efter at Odemwingie rendte ind i en skade her i weekenden, så skulle Stoke vist være interesseret i en ekstra kantspiller. Assaidi er dermed atter en mulighed.
Bascoe skriver på Twitter at Assaidi kræver 50k om ugen af Stoke, det jo sindsygt!
Hvis det er den løn, som han får i Liverpool, så forstår jeg ham godt. Hvis det er mere, end han får hos os, så forstår jeg ham ikke.
Kloppite
-
Alonso
texy skrev:Xenne skrev:texy skrev:Efter at Odemwingie rendte ind i en skade her i weekenden, så skulle Stoke vist være interesseret i en ekstra kantspiller. Assaidi er dermed atter en mulighed.
Hvis det er den løn, som han får i Liverpool, så forstår jeg ham godt. Hvis det er mere, end han får hos os, så forstår jeg ham ikke.
Han får, så vidt jeg har forstået, omkring 20.000-30.000 om ugen i Liverpool. Men det er vel fair nok at kræve en lønforhøjelse, da han har bevist sit værd i Stoke. Nu kender jeg ikke Stokes lønstruktur, men de har da utvivlsomt pengene. Peter Coates er dog en meget fornuftig mand, så Stoke kommer ikke til at gå i panik.
-
texy
Alonso skrev:texy skrev:Xenne skrev:texy skrev:Efter at Odemwingie rendte ind i en skade her i weekenden, så skulle Stoke vist være interesseret i en ekstra kantspiller. Assaidi er dermed atter en mulighed.
Han får, så vidt jeg har forstået, omkring 20.000-30.000 om ugen i Liverpool. Men det er vel fair nok at kræve en lønforhøjelse, da han har bevist sit værd i Stoke. Nu kender jeg ikke Stokes lønstruktur, men de har da utvivlsomt pengene. Peter Coates er dog en meget fornuftig mand, så Stoke kommer ikke til at gå i panik.
Det lader til, at Stoke kan få Aaron Lennon. Så den deal ser ud til at være lukket for Assaidi.
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... folds.html
Kloppite
-
LFC_20
Ambivalent, holder af Borini som spiller og person, virker til at have den rette mentalitet, men måske er QPR en god mulighed, selvom jeg tror han har brug for tryghed, som jeg ikke ved om Redknapp og QPR kan give ham - Han fik det jo i Sunderland, med Poyet og gjorde en god figur.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
LFC_20 skrev:
Ambivalent, holder af Borini som spiller og person, virker til at have den rette mentalitet, men måske er QPR en god mulighed, selvom jeg tror han har brug for tryghed, som jeg ikke ved om Redknapp og QPR kan give ham - Han fik det jo i Sunderland, med Poyet og gjorde en god figur.
Sælg. God spiller. Sympatisk, men ikke god nok.
Desuden fortjener han at spille fast.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
RedRedRed
af RedRedRed » mandag, 01. sep, 2014 20:28
Come on, Borini. £90.000 om ugen?