Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg synes det er et klassisk eksempel på hvad der sker når man lader så stort et bagrum stå "frit". Ligesom os i øvrigt. Fatter simpelthen ikke den taktik.
Jeg siger ikke man skal parkere bussen, men det er faktisk ikke særligt svært at lade én støde op og én der falder.
Jeg siger ikke man skal parkere bussen, men det er faktisk ikke særligt svært at lade én støde op og én der falder.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Enig, problemet er også at vi konstant skal være to mand om en, jeg fatter ikke, hvorfor man ikke stoler på, at en mand er nok nogen gange.Jesper skrev:Jeg synes det er et klassisk eksempel på hvad der sker når man lader så stort et bagrum stå "frit". Ligesom os i øvrigt. Fatter simpelthen ikke den taktik.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
-
God kulisse i nord mod syd opgøret.
HSV på vej mod overraskelsen.
HSV på vej mod overraskelsen.
Hvad mon grunden er til Sanchez slet ikke er udtaget til kampen idag...
Synes ikke jeg kan se, at han er skadet.
- TomViolence
- Alder: 36
Var han ikke på bænken? De sagde i hvert fald på i studet på 3+, at han havde fået en lille skade op til kampen.Oomph242 skrev:Hvad mon grunden er til Sanchez slet ikke er udtaget til kampen idag...
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Men også årsagen til, at en af de formodede nedrykningskandidater kunne opnå 1-0, 0-0, 2-1 og 1-0 de første fire kampe. Men ok, de har kun fået 10 ud af 12 point og lukket et mål ind i en af kampene. Det kunne selvfølgelig blive meget bedre.Jesper skrev:Jeg synes det er et klassisk eksempel på hvad der sker når man lader så stort et bagrum stå "frit". Ligesom os i øvrigt. Fatter simpelthen ikke den taktik.
Re: Sv: Dagens Kampe
Lige præcis den del bliver vi alligevel aldrig enige om:-)Alonso skrev:Men også årsagen til, at en af de formodede nedrykningskandidater kunne opnå 1-0, 0-0, 2-1 og 1-0 de første fire kampe. Men ok, de har kun fået 10 ud af 12 point og lukket et mål ind i en af kampene. Det kunne selvfølgelig blive meget bedre.Jesper skrev:Jeg synes det er et klassisk eksempel på hvad der sker når man lader så stort et bagrum stå "frit". Ligesom os i øvrigt. Fatter simpelthen ikke den taktik.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Bliver spændende og se om Leicester og West Brom kan drille de to kandidater til top 4. Tottenham og United. Skal nok blive mål rige kampe. 

You'r Never Walk Alone. ///
Di Maria, Rooney, Falcao og van Persie. Det er fanme skræmmende!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
De har da med al tydelighed bevist, at de indeholder både eminente individuelle kvaliteter og spilforståelse på en gang.
I den helt anden grøft ville jeg gerne tage Ulloa fra Leicester ind. Hårdtarbejdende spiller, der bevæger sig dygtigt for boldholderen, kan indgå i pasningsspillet og kan holde i bolden med ryggen til mål.
Til gengæld må jeg kritisere Cambiasso. Hans start kan tyde på, at han er hentet på baggrund af tidligere niveau og ikke nuværende niveau. For både fysisk og taktisk har han ikke lignet andet end en middelmådig spiller.
I den helt anden grøft ville jeg gerne tage Ulloa fra Leicester ind. Hårdtarbejdende spiller, der bevæger sig dygtigt for boldholderen, kan indgå i pasningsspillet og kan holde i bolden med ryggen til mål.
Til gengæld må jeg kritisere Cambiasso. Hans start kan tyde på, at han er hentet på baggrund af tidligere niveau og ikke nuværende niveau. For både fysisk og taktisk har han ikke lignet andet end en middelmådig spiller.
Ja vi skulle have taget di Maria istedet for lallana og solgt Lucas.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.
Altså som i VI skal tage ham ind i LFC? altså købe ham?Alonso skrev:De har da med al tydelighed bevist, at de indeholder både eminente individuelle kvaliteter og spilforståelse på en gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Di Maria er IMØ et godt køb United har lavet. Han viser klasse som han også gjorde i sidste sæson for Real Madrid. Hvorimod Falcao også har en form for kvalitet med hans store power. To gode køb de har lavet til et par høje priser.
Leicester viser tænder trods- alt, og har da også sine chancer med et halv svag United forsvar. #Håb-på-et-comeback til Foxes
Leicester viser tænder trods- alt, og har da også sine chancer med et halv svag United forsvar. #Håb-på-et-comeback til Foxes

You'r Never Walk Alone. ///