17 - Mamadou Sakho

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Brugeravatar
Bellamy_fever

Re: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 28. sep, 2014 23:45

Aggerdoo skrev:Sælg ham.

Han har ikke overbevist på grønsværen, og når han begynder at vise utilgiveligt egoistisk adfærd som dette, så kan vi ikke bruge ham i klubben.
Aggerdoo er du seriøs ?? jeg fornemmer ikke at det er sarkastisk, men jeg kan virkelig ikke tro du mener det der seriøst.....
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 29. sep, 2014 08:03

Aggerdoo skrev:Sælg ham.

Han har ikke overbevist på grønsværen, og når han begynder at vise utilgiveligt egoistisk adfærd som dette, så kan vi ikke bruge ham i klubben.
Hver mand sin smag. Jeg ser ham gerne som fast mand i midterforsvaret.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Indlæg af F1rm1no » mandag, 29. sep, 2014 10:37

Han er vores bedste forsvarsspiller så ville nok være dumt at sælge ham, nej giv ham chancen sammen med lovren så skal der nok blive styr på det, det største problem er stadig den manglende beskyttelse fra midtbanen
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Regista

Indlæg af Regista » mandag, 29. sep, 2014 12:36

Problemet med Sakho som jeg ser det er, at Lovren og Sakho minder utroligt meget om hinanden når de forsvarer. Derved kommer der ikke en naturlig balance. Normalt hvis man har en som er så glad for at gå spilleren i møde og vinde duellen lige på og hårdt, Sakho og Lovren, kræver det ofte en mere forsigtig makker der trækker tilbage, Skrtel og Llori (ved faktisk ikke hvorhenne Toure befinder sig, synes han kan være ret så svær at bedømme). Tror kampen står mellem Sakho og Lovren, og eftersom man har brugt en mindre formue (igen) på en stopper, står Sakho vel til at tabe.
Man skal vel også huske på, at Skrtel flere steder var en af de bedste centerback i ligaen sidste år, godt nok målt statistisk hvilket aldrig vil fortælle hele sandheden. Jeg tror Sakho enten skal affinde sig en midlertidlig rolle som reserve og tage kampen op med Lovren, ellers kunne jeg forestille mig at han ude senest til sommer. Det er selvfølgelig meget at analyserer ud fra lidt, men det er nu sådan jeg ser det. Hvilket er en skam, for kan rigtig godt lide Sakho.

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 30. sep, 2014 17:55

Det er fuldstændigt grotesk, og det er Rodgers der efterhånden trænger til en samtale med sin bestyrelsesformand.

- Lovren / Sakho er vores bedste midterforsvarere og det er dem der skal bygges fremtid op omkring
- Tænk på alle de "fejltrin" Suarez foretog sig, sammenlignet med den bagatel det er at forlade stadion i en kamp han ikke var udtaget til og som han efterfølgende har beklaget.
- Basel kampen er ikke en hvilken som helst kamp. Det er ikke en kamp vi skal flotte os med taktiske eksperimenter. Det er en meget, meget vigtig CL kamp, som vi fans har drømt at få i årevis. Vi kan nemt få brug for en udskiftning af Lovren/Skrtel, og så ville Sakho være markant bedre end Toure, og vi kan få brug for at gå over til tre mandsforsvar, også her er Sakho mest egnet.
- Det er ingen tilfældighed, at Sakho er fast mand på det franske landshold
- Sakho er ung og har fremtiden for sig

Jeg er meget utilfreds med Rodgers gøren i den her sag.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 30. sep, 2014 18:00

STMO, kunne ikke være mere uenig. Vi ved ikke hvorfor han ikke var udtaget, så at postulere et og andet er grotesk. Det gør du ikke, men jeg læser dit indlæg i forlængelse af de forrige. Dernæst er Sakho lønnet af Liverpool og hans opførsel er komplet utilstedelig.
Dernæst får han en straf, hvilket er 100% i orden, da ellers kan den slags være med til at tabe omklædningsrummet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 30. sep, 2014 19:59

Ifølge den norske er han skadet.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. sep, 2014 20:09

Jesper skrev:STMO, kunne ikke være mere uenig. Vi ved ikke hvorfor han ikke var udtaget, så at postulere et og andet er grotesk. Det gør du ikke, men jeg læser dit indlæg i forlængelse af de forrige. Dernæst er Sakho lønnet af Liverpool og hans opførsel er komplet utilstedelig.
Dernæst får han en straf, hvilket er 100% i orden, da ellers kan den slags være med til at tabe omklædningsrummet.
Eller også er BR allerede godt igang med, at miste omklædningsrummet. Siden Sakno kan finde på den slags.

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Jesper » tirsdag, 30. sep, 2014 20:16

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske er han skadet.
Det er jo ganske passende.

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 30. sep, 2014 20:33

Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske er han skadet.
Interessant, men jeg ved snart ikke, hvad jeg skal tro.
Men jeg skønner, at nogen har set, at vi hellere må få låg på den sag, og det er jeg helt enig i.
Så selvom det selvfølgelig er skidt hvis han er skadet, så ser det ud til at der er en vej ud af konflikten. Det sidste er vigtigt imø.

STMO

Indlæg af STMO » tirsdag, 30. sep, 2014 20:37

Jesper skrev:STMO, kunne ikke være mere uenig. Vi ved ikke hvorfor han ikke var udtaget, så at postulere et og andet er grotesk. Det gør du ikke, men jeg læser dit indlæg i forlængelse af de forrige. Dernæst er Sakho lønnet af Liverpool og hans opførsel er komplet utilstedelig.
Nu er der jo løbet lidt vand i åen, siden jeg skrev det, du er meget uenig i. Men hvis du mener, at straffen bør være udelukkelse fra Basel kampen, så er vi enige om at være uenige. :)

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. sep, 2014 20:37

Rodgers sagde på pressemødet i dag, at han har fået sig en forstrækning og er ude i 2-3 uger, hvilket forklarer situationen. Snak om, at han skulle have tabt omklædningsrummet er jo latterligt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: 17 - Mamadou Sakho

Indlæg af Jesper » tirsdag, 30. sep, 2014 20:40

AndreasN skrev:Rodgers sagde på pressemødet i dag, at han har fået sig en forstrækning og er ude i 2-3 uger, hvilket forklarer situationen. Snak om, at han skulle have tabt omklædningsrummet er jo latterligt.
Jeg kom kun med den kommentar, at HVIS han ikke havde gjort noget - vi ved ikke hvordan han har håndteret det - så kunne han have tabt omklædningsrummet. Det synes jeg ikke er latterligt, da man har set tabte omklædningsrum i lignende situationer.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 30. sep, 2014 21:06

Nu var den mere møntet på Oomph242. Jeg finder det en anelse absurd at påstå, at Rodgers har tabt omklædningsrummet, fordi Sakho har opført sig som en idiot.
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. sep, 2014 22:20

AndreasN skrev:Nu var den mere møntet på Oomph242. Jeg finder det en anelse absurd at påstå, at Rodgers har tabt omklædningsrummet, fordi Sakho har opført sig som en idiot.
Har hårdnakket jeg påstået det?

Det var mere en gisning, fra min side...

Besvar