Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
bongfong

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » søndag, 19. okt, 2014 14:29

Lad Origi blive og "færdiggøre" hans udvikling i Frankrig. Det er bedst for alle parter.

Jeg har altid været lun på Jackson Martinez, der viser målnæse, teknik, og styrke. Der er måske ikke så meget lang-sigtet perspektiv (+5 år). Men han har rutine og et niveau der gør at jeg synes han er interessant.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » søndag, 19. okt, 2014 15:01

@ Texy

Det synes jeg er lidt firkantet sat op. Jeg er godt klar over, at du er utilfreds med signingen, men kommer du ikke til at læse mit indlæg, som fanden læser biblen? Selvfølgelig skal Balotelli kunne spille alene i enkelte kampe, men der kan vel ikke herske tvivl om, at Rodgers helst spiller med to angribere. Netop på baggrund af sidste sæson og de fire angribere i truppen mener jeg ikke behovet for en angriber, der både kan spille alene og i en duo skulle være så udtalt, som du hævder. Den slags klasseangribere er der heller ikke mange af i verden.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

AllanShore

Indlæg af AllanShore » torsdag, 23. okt, 2014 18:52

Valdes er i Manchester for angiveligt at skrive under på en kontrakt. Bare så i lige ved det.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 23. okt, 2014 19:57

AllanShore skrev:Valdes er i Manchester for angiveligt at skrive under på en kontrakt. Bare så i lige ved det.
I er vel også klar til at forgylde ham en 4-5 år ud i fremtiden. ;) Tillykke med endnu en løntung reserve.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 23. okt, 2014 20:05

Vi scorer ikke mål. Higuain rygtet er dukket op igen, og rygtet går på at Rodgers har lagt et bud på £31.2 M. for ham. (den norske rygtebørs). Vil han være svaret på vores måltørke? Eller skal vi have is i maven, og vente til sommer med at hente forstærkninger?

Redmaniac
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Indlæg af Redmaniac » torsdag, 23. okt, 2014 20:15

Hr. Drejer skrev:Vi scorer ikke mål. Higuain rygtet er dukket op igen, og rygtet går på at Rodgers har lagt et bud på £31.2 M. for ham. (den norske rygtebørs). Vil han være svaret på vores måltørke? Eller skal vi have is i maven, og vente til sommer med at hente forstærkninger?
Jeg ser overhovedet ikke Higuain som løsningen. Manden har endnu ikke scoret i Seria A i denne sæson, og sæsonen før scorede han 17 mål, men her skal det bemærkes, at han også sparker straffespark for Napoli. 17 mål er vel isoleret set fint nok, men jeg vurderer Seria A til at være en del svagere end PL, og jeg har mine tvivl til, hvorvidt han kan tilvænne sig Premier League. Slutteligt tror jeg ikke på, at Napoli vil sælge for en pris svarende til den, som de hentede ham for.

Skulle jeg give et bud på en angriber, der kunne forstærkes os, så ville det være Jackson Martinez. Han har været garant for mål i et par sæsoner nu og burde være klar til nye udfordringer. Fysisk er han en del stærkere end Higuain, mens han også virker mere koldblodig foran mål. Prisen burde, taget i mente at han er Porto spiller, være lavere en Higuains.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. okt, 2014 20:19

Hr. Drejer skrev:Vi scorer ikke mål. Higuain rygtet er dukket op igen, og rygtet går på at Rodgers har lagt et bud på £31.2 M. for ham. (den norske rygtebørs). Vil han være svaret på vores måltørke? Eller skal vi have is i maven, og vente til sommer med at hente forstærkninger?
Af en eller anden grund, fandt BR og Co. ikke tilnærmelsesvis en løsning på et hold uden Suarez. Det selvom de havde vidst i et års tid i forvejen, at han med stor sandsynlighed var væk sæsonen efter.

Jeg tror ikke der kommer noget ind, før i næste sæson. Lad os håbe på lidt kvalitet til den tid...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 23. okt, 2014 21:22

Oomph242 skrev:
Af en eller anden grund, fandt BR og Co. ikke tilnærmelsesvis en løsning på et hold uden Suarez. Det selvom de havde vidst i et års tid i forvejen, at han med stor sandsynlighed var væk sæsonen efter.

Jeg tror ikke der kommer noget ind, før i næste sæson. Lad os håbe på lidt kvalitet til den tid...
Du finder ikke en afløser for Suarez og du finder slet ikke en der har niveau, med mindre du er sikret Champions League. Det var vi først i slutningen af sidste sæson. Cavani, Falcao eller Sanchez havde pyntet i stedet for Balotelli, men det lader til at vi fik et nej fra alle tre.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 23. okt, 2014 21:34

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:

Du finder ikke en afløser for Suarez og du finder slet ikke en der har niveau, med mindre du er sikret Champions League. Det var vi først i slutningen af sidste sæson. Cavani, Falcao eller Sanchez havde pyntet i stedet for Balotelli, men det lader til at vi fik et nej fra alle tre.
Det ved jeg skam godt, man ikke lige gør. Men en løsning behøves ikke, at være en spiller.
BR har indkøbt spillere der ikke lige passer til den spillestil han vil praktiserer (Lovren, Balotelli, Lambert) Der er imo ikke en løsning på hverken Suarez manglen eller de problemer vi havde i sidste sæson..

L4

Indlæg af L4 » fredag, 24. okt, 2014 07:01

Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:

HUNTELAAR :headbang:

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 24. okt, 2014 10:10

L4 skrev:
Mads T. skrev:
Oomph242 skrev:

HUNTELAAR :headbang:
Balotelli eller Huntelaar, kartoffel kartoffel.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » fredag, 24. okt, 2014 10:17

Jeg vil virkelig gerne se Lacazette sammen med Sturridge og Sterling

Han besidder alle de kvaliteter som vi pt mangler for at genskabe sidste års bevægelighed oppe foran.
Hurtig, teknisk, afslutter, genpres også kan han spille både på kanten og i midten, så de 3 forreste kan flytte rundt løbende i kampene.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 24. okt, 2014 10:20

JimmyR skrev:Jeg vil virkelig gerne se Lacazette sammen med Sturridge og Sterling

Han besidder alle de kvaliteter som vi pt mangler for at genskabe sidste års bevægelighed oppe foran.
Hurtig, teknisk, afslutter, genpres også kan han spille både på kanten og i midten, så de 3 forreste kan flytte rundt løbende i kampene.
JA tak til ham!!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 24. okt, 2014 10:42

Ma Captain skrev:
JimmyR skrev:Jeg vil virkelig gerne se Lacazette sammen med Sturridge og Sterling

JA tak til ham!!
Ville bestemt os sige ja tak til Lacazette. Tror dog bare ikke lige på det. Havde vi dog bare fået Origi ind med det samme, droppet Balotelli og Markovic og smidt de 36 mio pund efter en klassespiller, så havde tingene set helt anderledes ud nu.

Utroligt vi har sat os selv i en situation hvor Januar indkøb er et must. I år det nærmest mere et must end sidste år.

Havde vi dog bare været professionelle nok til at ha en Suarez erstatning ordnet når man har vidst han smuttede siden December, så havde det været fedt. Balotelli bliver ikke en succes, jeg troede selv på det, men det bliver mere og mere tydeligt han ikke har hjernen til at spille i en klub der vil være med i toppen.
Senest rettet af thefugle fredag, 24. okt, 2014 10:47, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 24. okt, 2014 10:45

Højrebacken Abate fra AC Milan rygter fra Dairy Mirror/ Daily Star - på en aftale som erstatning for Glen Johnson der er på vej væk til Italien
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... en-Johnson
Endnu et rygte i sigte, da vi kan tjene lidt på et salg allerede til januar af Glen Johnson, der ikke er fremtiden for Liverpool mere med den løn han render rundt med. :army1:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar