45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Kelly » lørdag, 04. okt, 2014 09:39

Så er det nu Balo. Nu skal du vise hvor målet står. Og at det er værdigt du får anden meste i løn i truppen. Fra en skala fra 1 til 10, placerer jeg hans kampe pt til 3. Så der er plads til kraftige forbedringer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 04. okt, 2014 09:57

Tredje mest
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » lørdag, 04. okt, 2014 11:37

Kelly skrev:Så er det nu Balo. Nu skal du vise hvor målet står. Og at det er værdigt du får anden meste i løn i truppen. Fra en skala fra 1 til 10, placerer jeg hans kampe pt til 3. Så der er plads til kraftige forbedringer.
Det er godt nok kritisk. Jeg synes ikke, at han har været decideret dårlig i nogen af kampene og han spillede en god kamp mod Tottenham. Jeg er sikker på, at det hjælper ham utroligt meget at få en makker oppe foran (og at det er Sturridge).

Men lad os da endelig sælge ham, hvis han ikke scorer i dag..

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 04. okt, 2014 14:54

Jfr rygtet startopstilling er Balo sat af i dag. Det er i orden.

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 04. okt, 2014 16:03

Harvey skrev:Harvey er det TLW at håne Liverpools spillere ? snakke nedladende om en ny spiller ? opgive ham efter hvad, 10 kampe ?
Lad være at bruge ord du åbenlyst ikke selv fatter en hat af.

Balotelli er hvad Balotelli er, og det vidste vi ederbankemig også før han kom - at du seriøst kan sidde i det ene emne og sige vi sku aldrig have afgivet Suarez (selvom det var åbenlyst mere af nød, end lyst) og så sidde her og fyre sådan en gang mundgøgl af rettet mod en Liverpool spiller det er bare for lavt.

Det kan godt være han har en skidt attitude i dine øjne, men syntes du vi som fans PT har en bedre ? hvordan er det du selv skaber dig i kamptrådene og fyre den ene gang møg af efter den anden ? hvis du kan være skuffet over resultaterne er spillerne så ikke også berettet til det ? det er da dem der er midt i det - du er ret beset ikke en skid og har intet tilhørsforhold til Liverpool andet end du følger dem. Du ER ikke Liverpool ligesom Balotelli er - tillad manden at være et menneske, lad ham bearbejde hans skuffelse på hans måde. Det er en fejl af Rodgers at bede Balotelli gå ned til fansene når han ved han er en dårlig taber - så må han sku få en anden til det, Gerrard, henderson etc. Du for ALDRIG Balotelli til at stå og smile dumt når manden garanteret er SMADRE rasende på sig selv

Personligt kan jeg skabe mig som en komplet spasser når jeg taber, eller laver en fejl på mit arbejde, det ved jeg, og derfor isolere jeg mig lidt for mig selv og skælder mig selv helt ufattelig vanvittig meget ud inde i mit eget hoved, og det respekterede de fleste, for de ved at der kommer intet godt ud af at stå og lege optimist og sige: "Det gik da fint", eller endnu være banke mig i hovedet med den fejl jeg har lavet, elelr at jeg ikke har gjort det godt nok - det VED jeg sku da godt selv.

Balotelli er et menneske, og har oplevet racisme og meget andet lort meget tæt på - han bearbejde hans følelser på sin måde, du på din - lad være at gøre din måde bedre end andres.
Halløjsa bellamy-fever hvor du godt nok skruer op for retorikken må jeg sige, tillykke med det. For det første kan vi da lige lukke den der med racisme og jeg må bare gentage, som jeg skrev tidligere, at jeg er ligeglad med hvilken farve han har, han skal bare opføre sig ordentligt overfor vores fans. Og ja, jeg synes også at det han har været udsat for for nylig på Twitter er noget forbandet svineri. Ingen tvivl om det. Men det er ikke nogen undskyldning for at nægte at følge trænerens anvisning om at hilse på fansene.
For det andet påstår jeg ingen steder at min måde at være tosset på er bedre end nogen andres. Men som du selv siger, så er Balo i Liverpool og det er jeg ikke. Og jeg lukker derfor mit lort ud her i forum og Balo gør det for åbent tæppe og for hele verden at se og det er skidt for ham. Og jeg er altså ligeglad med hvor dårlig en taber han er og hvor skuffet han var i onsdags, for der er ingen undskyldning for ikke at gå ned og klappe af de trofaste fans. Og så er den bare ikke længere bellamy. Primadonnaer der vil ha særbehandling og som vil ha ret til at skabe sig som de vil, de må finde en anden klub at gøre det for, hvis du spørger mig. Og at du kan finde på at skrive at det er en fejl af BR at bede Balo gå ned og hilse på fansene efter kampen, det må godt nok stå for din egen regning min ven og der er godt nok ikke meget Liverpool over det. Jamen balo er sådan en dårlig taber og kan bare ikke tåle at lide nederlag, så han skal da ha lov til at gøre som han vil......JESUS FUCKING CHRIST en gang PIS at lukke ud. Han skal gøre som man gør, når man spiller for Liverpool og ikke en skid andet. Hvis han bare får lov til at skide på trænerens ordre, så ryger diciplinen sig en tur og BR´s autoritet får en over snuden og det er skidt. Så det er noget lort på mange planer.

Og du skal da så iøvrigt være velkommen til at sige at jeg "ret beset ikke er en skid" i forhold til Liverpool, men hvad ved du egentlig om det? Jeg er jo netop ikke ligeglad med Balos opførsel, fordi den ikke stemmer overens med at spille for Liverpool og derfor kritisere jeg ham og jeg er ret sikker på at han får betydeligt mere lort i hovedet fra de engelske fans på grund af hans opførsel, end det er tilfældet her i dette forum.
Og lad mig bare sige min ærlige mening og den er, at der er betydeligt mere Liverpool i mig, end der nogensinde vil være i Balotelli! Så simpelt er det bellamy. Men igen, hvad ved du egentlig om det. Og lad så for din egen skyld, for guds skyld være med at lade som om at du ved hvilke ord jeg forstår og ikke forstår, for den dumme-boomerang ryger lige tilbage i hovedet på dig selv.[/quote]

ja jeg lukkede op, men det grunder i en længere frustration over dit gylle i denne sæson, du var næsten blevet helt nøgtern og intelligent at høre på sidste sæson - og nu er du tilbage til det der igen, og det er så forbandet ærgeligt.

når, men tilbage til debatten - har du tænkt dig at svare på mine 3 spørgsmål ? jeg gentager dem lige igen:
Harvey er det TLW at håne Liverpools spillere ? snakke nedladende om en ny spiller ? opgive ham efter hvad, 10 kampe ? ? jeg er fuldstændigt på linje at Balotelli indtil videre har været en enorm skuffelse - men det berettiger VIRKELIG ikke til at sige ting som: "Men ja, Balotelli er sikkert ligeglad, han er mere optaget af om hans frisør har tid imorgen...." hvad er det for en måde at snakke omen af vores spillere på ?? uanset hvor elendig han er, er det da på ingen måder okay - det er i mine øjne mere respektløst over for Liverpool, end at Mario ikke klappede af fansene.

Harvey du ER intet andet end en fan, det er jeg heller ikke... på Mandag, uanset om det har været en god eller dårlig kamp idag, så møder du på dit eget arbejde, og lever dit eget liv - du har i sidste ende INTET med Liverpool at gøre som sådan, andet end du er fan og kan godt lide at heppe på dem. DU har ikke ret til at skabe dig på den måde, Balotelli har måske heller ikke, men har har mere end du/jeg/andre fans. Det er HANS løn der er præstationsbetinget, hans karriere der står og falder på at han laver mål, HANS regninger der skal betales alt sammen ud fra den løn som kommer, og den løn kommer kun såfremt han præstere - så han har alt mulig ret til at være skuffet.

Vi har selv valgt at signe Mario, og hans væsen tillader ikke at håndtere nederlag med et smil - det KAN man altså ikke bare ændre, han skal ikke have det på hans måde hele tiden, men du bliver altså nød til at respektere at manden er anderledes end Gerrard, ligesom Sturridge er anderledes end Lambert, og så reagere ud fra det. ligesom det duer ikke at spille ud fra Sturridge spidskompetencer, fordi det er nu en gang sådan vi spiller - når Sturridge sidder skadet ude på bænken. Så kommer til at se ud som det gør nu. Forkrampet og uden sammenhæng.

Det er ganske simpel team coaching at udnytte ens kompetencer bedst muligt, og forsøge at få dækket bedst muligt for ens knapt så stærke sider. Det er ikke maskiner vi har med at gøre, det er mennesker, med vidt forskellige kompetencer og stærke og svage sider og det kan man ikke bare ignorere ud fra at "Sådan gør vi, og har altid gjort i Liverpool"
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Kelly

Indlæg af Kelly » lørdag, 04. okt, 2014 16:28

Balo havde ikke bolden en gang i hele sidste kamp inde i feltet. Det er helt vildt så meget Luis mangles.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 04. okt, 2014 16:59

Han havde jo ikke spillet alligevel, så drop nu det argument. Hvis det havde været en mulighed at beholde Suarez, så havde vi forhelvede også gjort det, men nu var det jo sådan, at manden ikke gad være her mere, og vi kan jo tvinge ham til at spille i Liverpool resten af sit liv. Kom nu videre for guds skyld.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » torsdag, 16. okt, 2014 15:39

T.O. Der er lige nu en række vældigt gode artikler på den norske, som vel mest siger noget om mennesket bag facaden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 16. okt, 2014 16:12

Jesper skrev:T.O. Der er lige nu en række vældigt gode artikler på den norske, som vel mest siger noget om mennesket bag facaden.
Rasmus lagde denne artikel op på side 2, som jeg synes er værd at læse!

http://www.information.dk/508556
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

L4

Indlæg af L4 » søndag, 19. okt, 2014 15:20

Balotelli imponere mig mere og mere med hvor lidt han egentlig har at byde ind med. Forhåbentlig Balotellis sidste sæson i Liverpool.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 19. okt, 2014 16:37

Så jubl da forfanden når holdet scorer Balo!!! Han spiller kun for sig selv.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » søndag, 19. okt, 2014 17:57

Hvem har vi som angriber på academy? Spil Ballo på academy og tag en ungdomspiller fra academy. Har er helt væk ham Super Mario

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » søndag, 19. okt, 2014 18:28

LFC-Aaby skrev:Så jubl da forfanden når holdet scorer Balo!!! Han spiller kun for sig selv.
Ja det er rystende han går bare stille tilbage til midter linjen , mens de andre jubler :(
Mvh

Lasse

Bøgvad

Indlæg af Bøgvad » søndag, 19. okt, 2014 18:40

Jeg så ham nu knytte næve og gå over til de andre... Kan være jeg så forkert.. Han er også bare nem at hade...

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » søndag, 19. okt, 2014 18:46

MickyLind skrev:Jeg så ham nu knytte næve og gå over til de andre... Kan være jeg så forkert.. Han er også bare nem at hade...
Kan godt være der var en lille hånd.. synes bare han burde glæde sig sammen med holdet og så det kan ses.
Mvh

Lasse

Besvar