Han så da ganske glad ud ved det tredje mål synes jegMickyLind skrev:Jeg så ham nu knytte næve og gå over til de andre... Kan være jeg så forkert.. Han er også bare nem at hade...
45 - Mario Balotelli
Re: 45 - Mario Balotelli
"We're not racist, we only hate the mancs"
Men det har aldrig været hans natur, at gøre dette. Så hvorfor starte nu?lasse.j skrev:Kan godt være der var en lille hånd.. synes bare han burde glæde sig sammen med holdet og så det kan ses.MickyLind skrev:Jeg så ham nu knytte næve og gå over til de andre... Kan være jeg så forkert.. Han er også bare nem at hade...
Senest rettet af Oomph242 søndag, 19. okt, 2014 19:03, rettet i alt 1 gang.
Synes man er lidt for meget efter ham.. Er slet ikke i tvivl om at han nok skal blive en gevinst for holdet.. Han har tre chancer i dag og hvis han bare får lidt selvtillid så skal der nok laves mål.. Synes faktisk han har en god anden halvleg..
Han jubler jo aldrig når han scorer.. Så man kan jo ikke forvente at han så gør det nu.. Det købte BR jo også med..
Det er nok derfor jeg ikke bryder mig om hans natur.. Fodbold er en hold sportOomph242 skrev:Men det aldrig været hans natur, at gøre dette. Så hvorfor starte nu?lasse.j skrev:Kan godt være der var en lille hånd.. synes bare han burde glæde sig sammen med holdet og så det kan ses.MickyLind skrev:Jeg så ham nu knytte næve og gå over til de andre... Kan være jeg så forkert.. Han er også bare nem at hade...
Mvh
Lasse
Lasse
45 - Mario Balotelli
Umiddelbart så tror/håber jeg også han ville lave to mål hvis forsvarsspillerne lod bolden køre i stedet for at sparke dem i eget net...
Senest rettet af Bøgvad søndag, 19. okt, 2014 19:31, rettet i alt 1 gang.
Balotelli havde virkelig chancen i dag for og scorer hans første PL mål i langtid, men næ nej han er virkelig uskarp foran kassen og slet ikke i hopla. Spændende hvordan Pepe og Ramos vil tackle ham på Onsdag, hvor de også kommer på lidt et stykke arbejde mod en brøl stærk fyr. Derimod sulter Balotelli efter lidt medgang, som han ikke er i pt... Men hans store frie mulighed i dag mod QPR var krotæsk at han kan brænde, men han jubler næsten aldrig og altid en iskold fyr- Mario "super" Balotelli... 

You'r Never Walk Alone. ///
Det tror jeg ogsåMickyLind skrev:Umiddelbart så tror/håber jeg også han ville lave to mål hvis forsvarsspillerne lod bolden køre i stedet for at sparke dem i eget net...

Han er ikke særlig god til hans job...
En postmand bliver også fyret, hvis han ikke levere hans breve, så måske du skulle til at putte dem i kassen, Balo!
En postmand bliver også fyret, hvis han ikke levere hans breve, så måske du skulle til at putte dem i kassen, Balo!

Fair nok han ikke jubler over egne scoringer hvis der er står 4-0. Men når holdet scorer det afgørende mål dybt inde i overtiden, så jubler man fanme. Hvis han levede sig ind i spillet, klubben og kampen, så ville han heller ikke kunne lade vær. Det er jo en naturlig reaktion hvis man virkelig er med i kampen. Jeg synes han opfører sig som en kæmpe egoist. Det er deprimerende at se på.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Spot on ...LFC-Aaby skrev:Fair nok han ikke jubler over egne scoringer hvis der er står 4-0. Men når holdet scorer det afgørende mål dybt inde i overtiden, så jubler man fanme. Hvis han levede sig ind i spillet, klubben og kampen, så ville han heller ikke kunne lade vær. Det er jo en naturlig reaktion hvis man virkelig er med i kampen. Jeg synes han opfører sig som en kæmpe egoist. Det er deprimerende at se på.
Mvh
Lasse
Lasse
Balo jublede da mod Ludogorets og han har da også fejret scoringer mod sine holdkammerater i andre kampe.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er altså også noget som hedder pli - og pli fordrer, at man ikke jubler over et selvmål! ...eller skulle Mario have slået flik-flak ned ad sidelinien og trykket hånden på målscoreren, kindkysset ham osv.?
Vi SMADRER det PIShold !