45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Oomph242

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. okt, 2014 22:40

Cynwal skrev:Der er altså også noget som hedder pli - og pli fordrer, at man ikke jubler over et selvmål! ...eller skulle Mario have slået flik-flak ned ad sidelinien og trykket hånden på målscoreren, kindkysset ham osv.?
Hvis han havde jublet over selvmålene. Havde det også været galt...

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » søndag, 19. okt, 2014 22:49

jesus CHRIST hvor er det dog vanvittig at jagte manden fordi han ikke jubler over modstanderens selvmål.. DET er da tydeligt tegn på en balotelli hetz, specielt eftersom man med rette kunne forvente at Enriquez, Lovrens, Skrtel topics burde være fyldte med spørgsmål som "HVORDAN FANAN KAN MAN LADE PrL BUNDHOLD LUKKE 2 MÅL IND !!!!" men folk har istedet travlt med at brokke sig over at Balotelli ikke jubler over selvmål ... :wall: :wall:
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » søndag, 19. okt, 2014 22:56

Bellamy_fever skrev:jesus CHRIST hvor er det dog vanvittig at jagte manden fordi han ikke jubler over modstanderens selvmål.. DET er da tydeligt tegn på en balotelli hetz, specielt eftersom man med rette kunne forvente at Enriquez, Lovrens, Skrtel topics burde være fyldte med spørgsmål som "HVORDAN FANAN KAN MAN LADE PrL BUNDHOLD LUKKE 2 MÅL IND !!!!" men folk har istedet travlt med at brokke sig over at Balotelli ikke jubler over selvmål ... :wall: :wall:

Efter BR udstillede ham efter Basel kampen, er han nærmest gjort lovløs på alle LFC forums.
Hetz og tilsvining tillades og værdsættes.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 19. okt, 2014 23:01

Det har ikke en skid med hetz at gøre. Og egentlig heller ikke præstationer. Det har er et spørgsmål om attitude.
Jeg var ekstatisk da vi hentede ham. Synes han er klasse, omend man vidste at dette var en del af pakken. Nu har han så ikke præsteret endnu, og så er det klart at de trælse ting står lysere frem.

Men okay, fair nok han ikke jubler over et selvmål, men så tjek lige Coutinhos mål. Der er 6 mand med fremme. Coutinho scorer. Gerrard, Henderson og Enrique løfter med det samme arme og løber mod Coutinho for at tiljuble ham. Sterling er langt fremme og vender rundt mod Coutinho. Balotelli ser ualmindeligt ligeglad ud på kanten. Vender sig rundt væk fra Coutinho.

Det er små detaljer, men pisse irriterende at se på. Når han scorer sit første PrL mål så håber jeg de andre vender ham ryggen og går væk.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » søndag, 19. okt, 2014 23:27

Bellamy_fever skrev:jesus CHRIST hvor er det dog vanvittig at jagte manden fordi han ikke jubler over modstanderens selvmål.. DET er da tydeligt tegn på en balotelli hetz, specielt eftersom man med rette kunne forvente at Enriquez, Lovrens, Skrtel topics burde være fyldte med spørgsmål som "HVORDAN FANAN KAN MAN LADE PrL BUNDHOLD LUKKE 2 MÅL IND !!!!" men folk har istedet travlt med at brokke sig over at Balotelli ikke jubler over selvmål ... :wall: :wall:
Må man kritisere ham for ikke at ramme et tomt mål fra tre meters afstand? For ikke at gide at løbe det mindste for sine medspillere? For den anden kritik er jo en konsekvens af, at han ikke bidrager det mindste til holdindsatsen. Når manden virker ugidelig i 95 minutter, fordi hans eget spil ikke fungerer, og han så oveni har svært ved at glæde sig over holdets succes, så er det svært at forstå, at han overhovedet er at finde i en holdsport?

Du har helt ret i, at der er mange andre ting, der heller ikke fungerer. Men det er bare irrelevant i forhold til en debat om, hvad Balotelli bringer til bordet.

Vi har igennem lang tid haft en defekt defensiv. Men det er ganske uvant, at offensiven ikke fungerer. Og det er frustrerende. Og en af de ting der har ændret sig i offensiven er, at vi nu spiller med Balotelli. Henderson og især Sterling er blevet bedre til at bidrage med mål eller assists, end de var i sidste sæson, så det er ikke engang fordi, at Balotelli absolut skal ramme Suarez eller Sturridge niveau. Han skal bare formå at være en habil holdspiller, så vi samlet set kun er lidt dårligere, end vi var med Suarez. Og det har han ikke formået.
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 20. okt, 2014 07:19

Mario er speciel det viste vi godt. Det er vigtigt for ham han scorer mål så han ikke bliver et fejlkøb. Jeg syntes umiddelbart ikke han passer så godt ind i spillet han bremser spillet og kan ikke finde sin position. Vi må håbe det bliver bedre. Pt vil han for meget. Jeg syntes han skal gøre det mere enkelt og ligge fokus i boksen så kommer der nogen mål. Han er nødt til at få scoret nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » mandag, 20. okt, 2014 08:00

Cynwal skrev:Der er altså også noget som hedder pli - og pli fordrer, at man ikke jubler over et selvmål! ...eller skulle Mario have slået flik-flak ned ad sidelinien og trykket hånden på målscoreren, kindkysset ham osv.?
Ahh okey.. Så er Balo den eneste der har pli, for jeg så en del der jublede . Det hænger slet ikke sammen :D
Mvh

Lasse

Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Indlæg af lasse.j » mandag, 20. okt, 2014 08:04

LFC-Aaby skrev:Det har ikke en skid med hetz at gøre. Og egentlig heller ikke præstationer. Det har er et spørgsmål om attitude.
Jeg var ekstatisk da vi hentede ham. Synes han er klasse, omend man vidste at dette var en del af pakken. Nu har han så ikke præsteret endnu, og så er det klart at de trælse ting står lysere frem.

Men okay, fair nok han ikke jubler over et selvmål, men så tjek lige Coutinhos mål. Der er 6 mand med fremme. Coutinho scorer. Gerrard, Henderson og Enrique løfter med det samme arme og løber mod Coutinho for at tiljuble ham. Sterling er langt fremme og vender rundt mod Coutinho. Balotelli ser ualmindeligt ligeglad ud på kanten. Vender sig rundt væk fra Coutinho.

Det er små detaljer, men pisse irriterende at se på. Når han scorer sit første PrL mål så håber jeg de andre vender ham ryggen og går væk.
Jeg er helt enig og det sidste kunne være sjovt og underligt at se, men kan slet ikke forestille mig de andre ikke juble ;)
Håber snart han klasker et par i kassen, så han kan få sin selvtillid i top og gøre modstanderne irriteret i stedet for mange af LFC´s fans..
Mvh

Lasse

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » mandag, 20. okt, 2014 13:57

I mine øjne var kampen igår også den sværeste for balotelli hele sæsonen.. ikke grundet modstanderen men grundet holdet. jeg skrev en sms til min gamle far ved halvleg hvor der stod noget i retning af: "Jeg - går - AMOK hvis de bliver ved med de håbløse ubrugelige bolde, hvad FANAN forventer de Balo skal stille op med dem ???"

set væk fra de KÆMPE chancer han på det skammeligste brænder, hvor jeg da også fik sendt mine skældsord afsted, så gør man da VIRKELIG heller ikke noget for at han skal kunne levere varen, forsvaret LOSSER bare en høj bold op og så står Balo og skal trylle sig forbi 3 QPR spillere LANGT nede på banen og LANGT fra målet - Balo spiller en røv dårlig kamp og man må GERNE kritisere ham, men det bliver en hetz når han skal bære hele skylden, HVOR var Stevie i 1. halvleg ? hvad med Lovren, Skrtel ? Enriquez ? Johnson som konstant laver samme nummer med at skulle tæmme bolden først, trækker ind og skyder bolden langt forbi... det bliver slet ikke snakket om, det handler ALT sammen om Balotelli, havde det så været kritik over hans brændte chancer og hans mærkværdige skud ude fra, men det er det jo ikke.. det handler alt sammen om at han ikke fejrer QPR selvmål... JEG ville sku også været mærket af det pres der ligger på hans skuldre, han skal overtage Suarez plads (må man da næsten gå ud fra, for vi spiller jo somom at det stadig var ham der var på banen), samtidig med at han skal vikariere for en skadet Sturridge, han havde i hele 1. halvleg ingen hjælp fra Gerrard og kunne se et forsvar der anede ikke hvad de foretog sig .... jeg forstår ikke hvorfor det så alt sammen skal hagle ned over Balotelli.. skal de andre ikke også havde deres skideballe snart ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » mandag, 20. okt, 2014 14:02

Vi sad og snakkede on noget af det samme i går. For det virker out of tune ligegyldigt hvor på banen vi er.
Forsvar, midtbane, angreb. Ingen lader til at vide, hvad medspillere gør eller vil

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 22. okt, 2014 22:34

http://sporten.tv2.dk/2014-10-22-balote ... e-i-pausen

Lad rygterne begynde...

Hvis han byttede trøje i pausen :wall:

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 22. okt, 2014 22:42

LFC_20 skrev:http://sporten.tv2.dk/2014-10-22-balote ... e-i-pausen

Lad rygterne begynde...

Hvad er problemet i det hvis han ved han bliver skiftet ud?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 22. okt, 2014 22:47

Emmy skrev:
LFC_20 skrev:http://sporten.tv2.dk/2014-10-22-balote ... e-i-pausen

Lad rygterne begynde...

Hvad er problemet i det hvis han ved han bliver skiftet ud?
Hvis jeg sad inde i omklædningsrummet nede 3-0 og en af mine holdkammerater, havde byttet sin trøje med en modstander i pausen, ville jeg squ også blive irritabel og syntes det er et forkert signal han sender.

Det kan være det blot er min holdning, men syntes i hvertfald ikke det er det mest heldige at gøre.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 22. okt, 2014 22:54

Jeg håber ikke at se ham i en rød trøje igen. Han er skandaløs ringe på banen, det er som at spille med 10 mand, når han er med. Dernæst hans trøje bytte, som Pepe helt sikkert lokker ham til, er skandaløs adfærd overfor klubben. Balo mangler simpelhent situationsfornemmelse og intelligens.

https://v.cdn.vine.co/r/videos/BDD2A43B ... LD8waN.v2g
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 22. okt, 2014 23:00, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 22. okt, 2014 22:55

Vorherre bevares mand...
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar