45 - Mario Balotelli
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: 45 - Mario Balotelli
Enig. Det er ikke Balo's skyld, at han er fejlcastet. Han minder om et fejlkøb, men måske han skal spørge Hendo om, hvordan skuden vendes.
Har vi en transfer komité? Og hvordan foregår arbejdet mellem dem, siden de kan lave, så store fejlkøb i Balo og Lambert. Og vi købte en erstatning for Sturridge, men han er lejet ud til Lille.
Jeg mener ikke der foregår en heksejagt på ham, som andre antyder. Men det er klart at når han dummer sig, så er han ikke hævet over al kritik. Så synes jeg også det er i orden, at han kritiseres.
Har vi en transfer komité? Og hvordan foregår arbejdet mellem dem, siden de kan lave, så store fejlkøb i Balo og Lambert. Og vi købte en erstatning for Sturridge, men han er lejet ud til Lille.
Jeg mener ikke der foregår en heksejagt på ham, som andre antyder. Men det er klart at når han dummer sig, så er han ikke hævet over al kritik. Så synes jeg også det er i orden, at han kritiseres.
@Hr. Drejer
Det er jo også lige præcis, hvad jeg skriver. Han blev taget godt imod og tiljublet af alle fans, men det er heller ikke nemt, at han bliver offer for en heksejagt, fordi holdet spiller dårligt, og noget nær alle fans og medier konstant er på nakken af ham - den følelse af, at han var velkommen og værdsat, som han højst sandsynligt har haft ryger jo hurtigt, når han hører/læser/ser de ting, der bliver sagt/skrevet om ham. Min pointe er, at han har brug for at blive bakket op, hvorimod det ser ud til, at folk hellere vil have, at han pakker sine ting og smutter. Det er ikke måden at behandle spillere på i min verden, og jeg håber inderligt, at han snart får udbytte af sit arbejde, ligesom jeg håber, Lambert gør det. Det bliver bare ikke nemmere, når man konstant skal bære skylden for dårlige holdpræstationer. At han skifter trøje i pausen er ikke noget, jeg kan hidse mig op over, omend jeg godt kan forstå problematikken i det.
Det er jo også lige præcis, hvad jeg skriver. Han blev taget godt imod og tiljublet af alle fans, men det er heller ikke nemt, at han bliver offer for en heksejagt, fordi holdet spiller dårligt, og noget nær alle fans og medier konstant er på nakken af ham - den følelse af, at han var velkommen og værdsat, som han højst sandsynligt har haft ryger jo hurtigt, når han hører/læser/ser de ting, der bliver sagt/skrevet om ham. Min pointe er, at han har brug for at blive bakket op, hvorimod det ser ud til, at folk hellere vil have, at han pakker sine ting og smutter. Det er ikke måden at behandle spillere på i min verden, og jeg håber inderligt, at han snart får udbytte af sit arbejde, ligesom jeg håber, Lambert gør det. Det bliver bare ikke nemmere, når man konstant skal bære skylden for dårlige holdpræstationer. At han skifter trøje i pausen er ikke noget, jeg kan hidse mig op over, omend jeg godt kan forstå problematikken i det.
Liverpool Football Klopp
Ballotelli får en bøde af klubben for dette. Uden tvivl.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Redtothebone
Ah men altså slap nu af med at gå op i et trøje bytte, der er sjovt nok ikke nogen som går op i at Pepe også byttede trøje.
Det er jo ikke kun Balotelli's skyld at vi ikke spiller godt, prøv at fokusere på vigtigere emner som:
1) Hvorfor er vi så håbløs ringe til at dække op på indlæg?
2) Hvorfor har vores spillere så mange opdæknings/placerings problemer ?
3) Hvordan er vi endt i en situation hvor vi kun spille med en angriber, når vi sidste år så hvor godt det fungere med 2?
4) Hvorfor kan vi kun kortvarigt finde ud af at lave presspil?
5) Hvorfor er der ikke mere pres på modstanderne når de laver indlæg ?
6) Hvorfor begynder Liverpool tilhængere at lave personhetz, når det åbenlyst er holdet som helhed der har problemer?
7) Hvorfor tror Liverpool tilhængere at klubben kan købe verdensstjerner, det har vi aldrig kunnet!
Ja Balotelli spillede ikke godt igår, men det var der minimum også 7-8 andre spillere der heller ikke gjorde.
Det er jo ikke kun Balotelli's skyld at vi ikke spiller godt, prøv at fokusere på vigtigere emner som:
3) Hvordan er vi endt i en situation hvor vi kun spille med en angriber, når vi sidste år så hvor godt det fungere med 2?
6) Hvorfor begynder Liverpool tilhængere at lave personhetz, når det åbenlyst er holdet som helhed der har problemer?
7) Hvorfor tror Liverpool tilhængere at klubben kan købe verdensstjerner, det har vi aldrig kunnet!
Ja Balotelli spillede ikke godt igår, men det var der minimum også 7-8 andre spillere der heller ikke gjorde.
YNWA
Redtothebone skrev:Ah men altså slap nu af med at gå op i et trøje bytte, der er sjovt nok ikke nogen som går op i at Pepe også byttede trøje.
Kun 2 ud af de 23 BR har hentet gør det som forventet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Mage til ugidelige, luddovne, uengagerede, selvindbildske og arrogant fodboldspiller skal man lede længe efter, han må være en pestilens at spille på hold med for sine hårdtarbejdende holdkammerater. Det kan godt være at ens spil ikke fungere, men så kan man sku fighte røven ud af bukserne i stedet for, akkurat som Torres gjorde det i de få perioder hvor hans spil ikke lige "kørte i olie".
Min største anke imod ham er, at han konsekvent foretager den fejle løsning.
Afslutter i håbløse positioner i stedet for at spille chancen større, forsøger at sætte flere mænd, når blot en hurtig førstegangs aflevering ville være nok. Spillet går oftest i stå når han får den.
Han skal ikke gøres til syndebuk, for han er ikke den eneste der er ringe. Men han er en del af problemet.
Afslutter i håbløse positioner i stedet for at spille chancen større, forsøger at sætte flere mænd, når blot en hurtig førstegangs aflevering ville være nok. Spillet går oftest i stå når han får den.
Han skal ikke gøres til syndebuk, for han er ikke den eneste der er ringe. Men han er en del af problemet.
-
Undskyld, men hvem er alle disse hårdtarbejdende holdkammerater? Jeg synes nu heller ikke resten af holdet ser prangende ud. Trænes der overhovedet forsvarsspil og angrebsspil eller er boldflytteri og gøgl i eget felt det store emne for tiden?L4 skrev:Mage til ugidelige, luddovne, uengagerede, selvindbildske og arrogant fodboldspiller skal man lede længe efter, han må være en pestilens at spille på hold med for sine hårdtarbejdende holdkammerater. Det kan godt være at ens spil ikke fungere, men så kan man sku fighte røven ud af bukserne i stedet for, akkurat som Torres gjorde det i de få perioder hvor hans spil ikke lige "kørte i olie".
Er der nogen der ved, om det her er sandt? Og uanset om det er sandt eller rent sat op fra Paddy Power, så gør det mig sgu gal. Er det en eller anden joke, der går helt uden om Paddy Power, så synes jeg bare det er plat, men så kan jeg trods alt acceptere det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvad er det? Linket virker ikke på tapatalkSurf skrev:Er der nogen der ved, om det her er sandt? Og uanset om det er sandt eller rent sat op fra Paddy Power, så gør det mig sgu gal. Er det en eller anden joke, der går helt uden om Paddy Power, så synes jeg bare det er plat, men så kan jeg trods alt acceptere det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det er Paddy Power, der har sat en bod op foran Anfield, hvor man kan bytte sin Balotelli trøje til en anden LFC-trøje. "Swap Your Balotelli Shirt Here."
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det er satme humor, helt på højde med Manchester-derbyet hvor der var stillet en container op så fans fra begge hold kunne skrotte deres Tevez-trøjer:-DEmmy skrev:Hvad er det? Linket virker ikke på tapatalkSurf skrev:Er der nogen der ved, om det her er sandt? Og uanset om det er sandt eller rent sat op fra Paddy Power, så gør det mig sgu gal. Er det en eller anden joke, der går helt uden om Paddy Power, så synes jeg bare det er plat, men så kan jeg trods alt acceptere det.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Der er et bedre billede her, hvor man kan spotte hhv en Fowler og en Rush trøje:
http://i2.mirror.co.uk/incoming/article ... shirts.jpg
(Billedet er for stort til at embedde på siden)
http://i2.mirror.co.uk/incoming/article ... shirts.jpg
(Billedet er for stort til at embedde på siden)
Vi SMADRER det PIShold !
Ret god artikel om Balotelli: http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ic-4512561
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!