Ok det havde jeg ikke hørt, men alt jo har sin pris. Er dog helt enig i, at han vil have bedre af at blive Lille, på trods af, at jeg på et tidspunkt foreslog at han kunne hentes til januar.Emmy skrev:Lille har fuldstændigt kategorisk afvist muligheden. Og lad ham bare blive og udvikle sig yderligere. Der vil være monster forventninger til ham ved et januar skifte, så skal han være frelseren der skal redde resten af sæsonen og det er ikke en fair start at få.Mads T. skrev:Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
27 - Divock Origi
Re: - Divock Origi
Lad os prøve med en positiv historie her på forum i denne lidt svære tid. Håber at Kjær får ret.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-4571670
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ly-4571670
Kloppite
-
http://www.bold.dk/nyt/origi-vil-fremsk ... ool-skifte
Han er stadig kun 19 år, men jeg ville gerne tage chancen med af få ham til Liverpool allerede i januar og så sige farvel og tak til Borini.
Han er stadig kun 19 år, men jeg ville gerne tage chancen med af få ham til Liverpool allerede i januar og så sige farvel og tak til Borini.
Naturligvis kan liverpool hente ham til januar det er et spørgsmål om penge.Emmy skrev:Lille har fuldstændigt kategorisk afvist muligheden. Og lad ham bare blive og udvikle sig yderligere. Der vil være monster forventninger til ham ved et januar skifte, så skal han være frelseren der skal redde resten af sæsonen og det er ikke en fair start at få.Mads T. skrev:Selvfølgelig er det en mulighed, men det vil komme til at koste os. Jeg tror ikke det kommer til at ske og det er måske også bedst at give ham den sidste halvsæson i Frankrig også.AndreasN skrev:Det er det ikke. En af betingelserne for aftalen var, at han var i Lille året ud. Alt ser ud til, af han derfor heller ikke kommer til januar, og det synes jeg er en god idé.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Bellamy_fever
håber ikke vi lader vores desperation gøre at vi henter Origi hjem og voldtager ham med forventninger... syntes i forvejen der er ved at være opbygget et voldsomt press på Sturridge... og Sterling for den sags skyld.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Synes nu der ligger et stort pres på hele vores trup lige nu. Der er mindst lige så stort pres på Mignolet, Lovren, Markovic, Lallana og Balotelli lige pt, pga manglende præstationer.Bellamy_fever skrev:håber ikke vi lader vores desperation gøre at vi henter Origi hjem og voldtager ham med forventninger... syntes i forvejen der er ved at være opbygget et voldsomt press på Sturridge... og Sterling for den sags skyld.
Sterling og Sturridge har os umiddelbart i følge mig klaret presset ualmindeligt godt, og helt ærligt, hvis man ikke kan klare presset af at skulle være en af de bedste på holdet og være en af dem man forventer noget ekstraordinært fra, så hører man ikke til i en top klub.
Jeg ville med glæde sende 5 mio pund ekstra efter Lille til Januar hvis vi kan få Origi. Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Balotelli, Borini og Lambert det er jeg sikker på. Origi sammen med Sturridge ville jeg meget gerne se efter Januar.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Det er tvivlsomt, så skal han da forbedre sig noget så eftertrykeligt, med et skifte fra frøland til PL. og det sker sjældent.thefugle skrev: Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Borini det er jeg sikker på..
Verden er smask fuld af hyklere....
Synes slet ikke det er tvivlsomt.Thommo skrev:Det er tvivlsomt, så skal han da forbedre sig noget så eftertrykeligt, med et skifte fra frøland til PL. og det sker sjældent.thefugle skrev: Han ville gøre det minimum dobbelt så godt som Borini det er jeg sikker på..
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
http://www.bold.dk/nyt/origi-slaar-fast ... -paa-lille
D. Origi spiller sæsonen i Lille, og fair nok for det. Han er kun 19 år og burde ikke gives alt for meget pres på hans skulder med et skifte til Januar til Liverpool. Det er fifty-fifty pt med de skriverier om ham
=> Men hans twitter slår han fast, at hans fokus er 100% i Lille.
D. Origi spiller sæsonen i Lille, og fair nok for det. Han er kun 19 år og burde ikke gives alt for meget pres på hans skulder med et skifte til Januar til Liverpool. Det er fifty-fifty pt med de skriverier om ham
You'r Never Walk Alone. ///
DAGGER! skrev:http://www.bold.dk/nyt/origi-slaar-fast ... -paa-lille
Fint. Så kastes han ikke for løverne, i denne lukne tid.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det vil være fint hvis vi kan få ham i januar for en overskuelig pris, for vi er eddermame tyndt besat i angrebet p.t. Men at tro at han alene kan redde kastanierne ud af ilden vil være et alt for stort pres at lægge på en så ung og, ihf på det her niveau, uprøvet spiller.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Origi er et talent der allerhelst skulle være udlejet 1½-2½ år endnu. Vi skal have en anden, reel profil, ind til angrebet i januar.
Har scoret for Lille idag. Indtil videre en enkelt pind. Godt med lidt medvind til ham i en svær periode
Han har scoret hattrick i dag 

“We have to change, from doubters to believers — now.”
Det er sgu vigtigt, at han får scoret lidt igen. Det har sgu' ikke været en imponerende sæson for ham.ynwafuglsang skrev:Han har scoret hattrick i dag
Kloppite