Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bellamy_fever skrev:i mine øjne godt nok nogle der burde pakke deres pigefornærmelse væk. i lyder som en teenagepige der lige er blevet dumbet... og det klæder jer altså ikke. Vis nu lidt klasse.
Han var en fantastisk fodboldspiller, han gav ALT hvad han havde klubben indtil vores veje måtte skilles. respekt til ham fra min side, og et ønske om personlig succes.!
Alt det der ændrer intet på at det ikke har en skid med Liverpool at gøre.
lad nu Mugge afgøre den slags.
I mine øjne er en X-Liverpool spiller relateret til klubben, uanset han spiller i en anden trøje nu. Er en Carragher nyhed heller ikke relateret til liverpool mere ?
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Bellamy_fever skrev:i mine øjne godt nok nogle der burde pakke deres pigefornærmelse væk. i lyder som en teenagepige der lige er blevet dumbet... og det klæder jer altså ikke. Vis nu lidt klasse.
Han var en fantastisk fodboldspiller, han gav ALT hvad han havde klubben indtil vores veje måtte skilles. respekt til ham fra min side, og et ønske om personlig succes.!
Alt det der ændrer intet på at det ikke har en skid med Liverpool at gøre.
lad nu Mugge afgøre den slags.
I mine øjne er en X-Liverpool spiller relateret til klubben, uanset han spiller i en anden trøje nu.
Der er intet at afgøre. Det er soleklart. En spiller der ikke er i Liverpool har intet at gøre i en tråd der omhandler nyheder omkring Liverpool.
Brug en anden tråd til det eller opret en der omhandler tidligere spiller fra klubben.
Man kunne oprette en tråd som omhandler tidligere Liverpoolspillere, på den måde vil vi undgå at der diskuteres Suarez, Torres etc. i en tråd om 'smånyheder omkring Liverpool FC'.
Mads T. skrev:I sidder fast i den samme rille drenge. Kom nu videre...
Man er nød til at lokalisere virussen, før man kan udrydde den...
Jeg syntes at transferkomiteens ageren de sidste mange vinduer, er så vital for den smalle trup som LFC har i dag, at det ikke kan negligeres. Med smal mener jeg ikke kun antal spillere, men derimod det antal spillere med tilstrækkelig kvalitet, til at videreføre sidste sæsons succes. Kvaliteten i truppen er jo horibel dårlig og så selvom man ser bort fra hvor mange penge der er brugt. Der er efter min mening max. 5-6 spillere i truppen, som burde figurere i start opstillingen, når nu der ikke er nogen attack-force i form af SAS.
Lader man de samme "købmænd" fortsætte med at hælde penge ud af Liverpool FC, så går der ikke mange transfervinduer før det er ikke er mere igen at ta af.