Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 15. dec, 2014 00:07

Hvem skulle også have sagt, at Gerrard er bedre end Kroos? Jeg tror samtlige herinde er klar over, at det ikke er tilfældet. Og samtlige herinde ved også godt, at Kroos er et useriøst forslag.
Liverpool Football Klopp

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » mandag, 15. dec, 2014 00:28

Oomph242 skrev:
bjarnereds skrev:Jeg synes vi skal først køb en stærke midtbane spiller som skal direkte aflyse Gerrard, sidste sæson har jeg ellers læg forslag Kroos, men mange her ind synes Gerrard er klasse over den god Toni Kroos. Men jeg synes Toni Kroos er klasse over nuværende Gerrard og sidste sæsons Gerrard. Jeg håber Rodgers skal svinge sin økse og af med Borini, Allen og mignolet. Og købe 35-40mill pund midtbane spiller. Og en klasse målmand.

Toni Kroos får vi sku ikke, desværre. Han har slået meget godt til hos Real allerede...
Jeg ved vi få ikke Kroos, men kan ellers være realistisk efter god sidste sæson, måske vi ku ellers kom ind i budkrig med Real. Men Gerrard skal skiftes ud fra allerede næste kamp. Der sku ikke så meget mere i ham nu. Start en ny vers en ny historie, en ny kaptajn osv. Jeg tror vores angriber skal nok slå til nå de begynder at få bedrer og mere kreative hjælp fra en " ekstra" midtbane spiller, istedet gamle Gerrard. Jeg tror vores defensive skal nok bliv mere stabile nå vi sætter en mere "ekstra" midtbane spiller istedet Gerrard.

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » mandag, 15. dec, 2014 00:32

AndreasN skrev:Hvem skulle også have sagt, at Gerrard er bedre end Kroos? Jeg tror samtlige herinde er klar over, at det ikke er tilfældet. Og samtlige herinde ved også godt, at Kroos er et useriøst forslag.
Jeg har skriv de før Kroos flytter til Real, den må være et eller andet sted her i forum. Den gang kan ellers bliv realistisk, men nu er meget meget urealistisk. Der er nogen der synes Kan ikke husk hvem, Gerrard er klasse over Kroos, li' før sæsonen slutter sidste sæson

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » mandag, 15. dec, 2014 01:15

thefugle skrev:http://www.express.co.uk/sport/football ... ttia-Perin

Mattia Perin fra Genoa. Ifølge hans agent viser vi interesse og kunne skrive med ham. Genoa har lukket 13 mål ind indtil videre, og Genoa ligger i toppen af Serie A, kan man mon tilskrive ham en stor del af æren? Jeg ved det ikke, men ville håbe hvis han dur til noget at han så bliver hentet allerede til Januar.

Spørgsmålet er om der er nogen der følger Genoa, og evt kender noget til ham. Har personligt aldrig hørt om ham.
jeg ser ikke super meget serie a, men menes da at kunne huske at han har nogle sindssyge reflekser, kombineret med en ekstrem frygtløshed, han kaster sig gerne med hovedet først for at cleare en bold. i min optik er hans største svaghed at gribe og holde på bolden, han giver ekstremt mange returbolde (han piller så også mange af dem igen skal det siges) men en gang lim på handskerne ville ikke være af vejen. men alt i alt en dygtig keeper, dog tilbyder han ikke meget nyt i forhold til mignolet
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 15. dec, 2014 01:57

Perrin har jeg skreget på i to år. Jeg husker at Hekkem lavede en tråd med de største talenter på forskellige positioner, og han tog ikke Perrin med, hvilket jeg brokkede mig lidt over. Jeg har dog ikke fulgt ham i denne sæson. Har han klaret sig godt?

Han er talentfuld, men hvis han skal ind, så skal vi også have en erfaren keeper ind. Jeg går ud fra at både Mignolet og Jones ryger. Hvis vi kan hente en proven keeper over 30 år, som har et par gode år tilbage, så kan Perrin udvikle sig.

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » mandag, 15. dec, 2014 08:18

Hr. Drejer skrev:Perrin har jeg skreget på i to år. Jeg husker at Hekkem lavede en tråd med de største talenter på forskellige positioner, og han tog ikke Perrin med, hvilket jeg brokkede mig lidt over. Jeg har dog ikke fulgt ham i denne sæson. Har han klaret sig godt?

Han er talentfuld, men hvis han skal ind, så skal vi også have en erfaren keeper ind. Jeg går ud fra at både Mignolet og Jones ryger. Hvis vi kan hente en proven keeper over 30 år, som har et par gode år tilbage, så kan Perrin udvikle sig.
Hvis du har fulgt ham så længe, så er det sjovt, at du ikke kan stave hans navn rigtigt.

Rasputin

Indlæg af Rasputin » mandag, 15. dec, 2014 09:16

Danie15turridge skrev:
Hr. Drejer skrev:Perrin har jeg skreget på i to år. Jeg husker at Hekkem lavede en tråd med de største talenter på forskellige positioner, og han tog ikke Perrin med, hvilket jeg brokkede mig lidt over. Jeg har dog ikke fulgt ham i denne sæson. Har han klaret sig godt?

Hvis du har fulgt ham så længe, så er det sjovt, at du ikke kan stave hans navn rigtigt.
Sikke noget at gå op i. Vil det ikke være sjovere at diskutere emnet?

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » mandag, 15. dec, 2014 09:45

Rasputin skrev:
Danie15turridge skrev:

Sikke noget at gå op i. Vil det ikke være sjovere at diskutere emnet?
Jo, det ville det nok. Jeg påstår heller ikke, at jeg skriver perfekt. Jeg har f.eks. lidt problemer med kommaer. Men når man selv retter andres fejl og ligefrem har en fejlrettende signatur, så er det decideret sløset ikke at stave en persons navn rigtigt.

For at kommentere lidt på emnet så mener jeg ikke, at en ung keeper er sagen lige i øjeblikket. Der skal hentes nogle erfarne spillere, som kan guide de unge spillere og tilføre noget lederskab på banen. Det virker som om der virkelig mangler nogle ledertyper på banen og som selv har et stabilt højt niveau. I mine øjne burde man gå all-in på typer som Cech, Vidal og Benzema. En erfaren og rolig herre i målet, som udviser en enorm ro og kontrol i feltet og så et par bevægelige fightere på midten og oppe foran.

Som det ser ud lige nu, så tvivler jeg stærkt på at vi kan tiltrække d'herrer til klubben pt. Men i mangel af bedre og mere tilgængelige navne, mener jeg derfor typer som disse. Cech er måske den vi bedst kan tiltrække, hvis klubben overhovedet vil sælge til Liverpool og der ikke er konkurrence fra rigere klubber.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 15. dec, 2014 10:15

Af fare for jeg heller ikke debatterer om emnet, så mener jeg nu jeg efter din anbefaling fik ham med på listen til sidst :)

Men han har gjort det ok, uden at imponere voldsomt. Han har i gennemsnit 3,5 redninger pr. kamp. Hvilket er sjette højest i Serie A. Statistikken viser ydermere han er næst højest i antal afleveringer, men er dog den målmand der er lavet flest afleverings fejl. Mod Juventus var han kampafgørende, hvor Genoa vandt 1-0. Han blev i øvrigt man of the match, og havde en fantastisk dobbelt redning. Mod Empoli, Chievo, Cagliari, Palermo havde han også point given store redninger, hvor han redder et straffespark mod Cagliari. Den seneste kamp blev han udvist mod Roma efter en nødbremse.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » mandag, 15. dec, 2014 11:05

Hvis der skal handles her til vinter, så bør det være et massivt navn og forstærkning.

Ikke flere spillere fra Southampton (230 for Clyne er nævnt) Ruddy fra Norwich er nævnt - nej tak.

Skal der handles er det op med pungen og smid et massivt bud på:

Reus (muligt at vi ikke får ham, men vi gør slet ikke hvis vi ikke prøver et bud) pris ca. 240-250
Benzema - mange bejlere men lad os prøve med et højt bud. pris ca. 280 (de flest andre i England har allerede en eller to top angribere)
Bony - eneste spiller fra PL der kan købes og vil kunne til føje noget i front (2 valg) Pris ca. 175-180
Lavenzzi - er lidt i skyggen i PSG, kunne være en mulighed. Pris ca. 150

Målmænd : gå efter min. et stærkt ældre navn (cech ville være god) valdes gratis men bedre end de to vi har. Hent gerne Perrin som backup.

Overordnet set bør vi strække os langt efter især Reus og Benzema - en 50-100 mill. ekstra i købspris er hurtigt tjent ind.
Signalet skal være stærkt nu og tilgangen ville også løfte de andre spillere. Desværre er ledelsen nok ikke enig og BR er nok slet ikke. BR har nok et par navne fra Southampton, WBA eller Norwich på blokken.

Cech, Bony og Lavenzzi er nok mest realistisk, vores situation i betragtning, men Money talks.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. dec, 2014 11:19

richs skrev:Hvis der skal handles her til vinter, så bør det være et massivt navn og forstærkning.

Ikke flere spillere fra Southampton (230 for Clyne er nævnt) Ruddy fra Norwich er nævnt - nej tak.

Skal der handles er det op med pungen og smid et massivt bud på:

Reus (muligt at vi ikke får ham, men vi gør slet ikke hvis vi ikke prøver et bud) pris ca. 240-250
Benzema - mange bejlere men lad os prøve med et højt bud. pris ca. 280 (de flest andre i England har allerede en eller to top angribere)
Bony - eneste spiller fra PL der kan købes og vil kunne til føje noget i front (2 valg) Pris ca. 175-180
Lavenzzi - er lidt i skyggen i PSG, kunne være en mulighed. Pris ca. 150

Målmænd : gå efter min. et stærkt ældre navn (cech ville være god) valdes gratis men bedre end de to vi har. Hent gerne Perrin som backup.

Overordnet set bør vi strække os langt efter især Reus og Benzema - en 50-100 mill. ekstra i købspris er hurtigt tjent ind.
Signalet skal være stærkt nu og tilgangen ville også løfte de andre spillere. Desværre er ledelsen nok ikke enig og BR er nok slet ikke. BR har nok et par navne fra Southampton, WBA eller Norwich på blokken.

Cech, Bony og Lavenzzi er nok mest realistisk, vores situation i betragtning, men Money talks.
Hent Klopp så kan han tage Reus og Hummels med.
Og så mangler Liverpool en hård defensiv midtbanespiller.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » mandag, 15. dec, 2014 11:44

Håber virkelig der sker noget til januar, men tror desværre vi må kigge langt efter spillere fra 1 hylde som f.eks Petr Cech, Karim Benzema, Arturo Vidal, Marco Reus & Gonzalo Higauin ! Vi er bare ikke så attraktive at skifte til som Chelsea, City, United, og nok også Arsenal.. Desværre..
Men når det så er sagt, er der altså mange andre dygtige spillere som vi nok godt kunne få fat i.. Her er et par bud, som jeg tror vil kunne forstærke os.!

Ny keeper: Her mener jeg at Brendan Rodgers( hvis han da stadigvæk er træner til januar) skal kigge imod bundesligaen, og især Leverkusens unge Bernd Leno, han er allerede en kæmpe profil i Leverkusen, og regnes for at være en verdens største talenter! Ham kunne vi få glæde af i mange år fremover..
En anden mulighed kunne være Hannovers Ron-Robert Zieler, også et kæmpe tysk talent, han har allerede spillet over 100 kampe i Bundesligaen, og fået debut på det tyske landshold. En sidste mulighed kunne være Asmir Begovic, selvom han ikke har set for godt ud for Stoke i år, mener jeg stadigvæk han er en klasse målmand, og langt bedre end Mignolet.!

Til forsvaret: Igen skal der kigges imod Bundesligaen, denne gang Schalkes anfører Benedikt Höwedes, tror virkelig han er manden der kan få styr på det rystende ringe forsvar vi har i øjeblikket, plus han også kan spille på begge back pladser som vi så under VM. Eneste minus er hans skadehistorik.
En anden mulighed kunne være Jan Vertonghen fra Tottenham, stærk i luften, og go med fødderne, lige en mand vi mangler! Den sidste mulighed er dansk, Simon Kjær fra Lille, der er nok mange der er imod et køb af Kjær pga hans svingene præstationer på landsholdet, men han har været vild i Lille, og får ros konstant, og han er jo ikke den eneste der spiller dårligt på landsholdet, og godt for klubholdet ( Christian Eriksen) !

Midtbanen og Angrebet: Starter med midtbanen, Yohan Cabaye fra PSG kunne være en kanon spiller at få til klubben, tror måske godt han kunne lokkes til Liverpool, rygter går på han gerne vil væk fra PSG her til Januar.
https://www.google.dk/webhp?sourceid=ch ... l+v%C3%A6k
En offensiv spiller som ville være fedt at få til er Xherdan Shaqiri fra Bayern, han ville være perfekt for os, tror måske også at Bayern ville lytte til tilbud på ham :headbang:
Til angrebet har jeg tre muligheder Jackson Martinez fra FC Porto, Wilfried Bony Swansea, og Alexandre Lacazette Lyon.! Alle tre laver det vores angriber ikke kan, nemlig MÅL på samlebånd!!! :gunfire: :gunfire:

Larry Dillman

Indlæg af Larry Dillman » tirsdag, 16. dec, 2014 12:58

XabiAlonso#14 skrev:Håber virkelig der sker noget til januar, men tror desværre vi må kigge langt efter spillere fra 1 hylde som f.eks Petr Cech, Karim Benzema, Arturo Vidal, Marco Reus & Gonzalo Higauin ! Vi er bare ikke så attraktive at skifte til som Chelsea, City, United, og nok også Arsenal.. Desværre..
Men når det så er sagt, er der altså mange andre dygtige spillere som vi nok godt kunne få fat i.. Her er et par bud, som jeg tror vil kunne forstærke os.!

Ny keeper: Her mener jeg at Brendan Rodgers( hvis han da stadigvæk er træner til januar) skal kigge imod bundesligaen, og især Leverkusens unge Bernd Leno, han er allerede en kæmpe profil i Leverkusen, og regnes for at være en verdens største talenter! Ham kunne vi få glæde af i mange år fremover..
En anden mulighed kunne være Hannovers Ron-Robert Zieler, også et kæmpe tysk talent, han har allerede spillet over 100 kampe i Bundesligaen, og fået debut på det tyske landshold. En sidste mulighed kunne være Asmir Begovic, selvom han ikke har set for godt ud for Stoke i år, mener jeg stadigvæk han er en klasse målmand, og langt bedre end Mignolet.!

Til forsvaret: Igen skal der kigges imod Bundesligaen, denne gang Schalkes anfører Benedikt Höwedes, tror virkelig han er manden der kan få styr på det rystende ringe forsvar vi har i øjeblikket, plus han også kan spille på begge back pladser som vi så under VM. Eneste minus er hans skadehistorik.
En anden mulighed kunne være Jan Vertonghen fra Tottenham, stærk i luften, og go med fødderne, lige en mand vi mangler! Den sidste mulighed er dansk, Simon Kjær fra Lille, der er nok mange der er imod et køb af Kjær pga hans svingene præstationer på landsholdet, men han har været vild i Lille, og får ros konstant, og han er jo ikke den eneste der spiller dårligt på landsholdet, og godt for klubholdet ( Christian Eriksen) !

Midtbanen og Angrebet: Starter med midtbanen, Yohan Cabaye fra PSG kunne være en kanon spiller at få til klubben, tror måske godt han kunne lokkes til Liverpool, rygter går på han gerne vil væk fra PSG her til Januar.
https://www.google.dk/webhp?sourceid=ch ... l+v%C3%A6k
En offensiv spiller som ville være fedt at få til er Xherdan Shaqiri fra Bayern, han ville være perfekt for os, tror måske også at Bayern ville lytte til tilbud på ham :headbang:
Til angrebet har jeg tre muligheder Jackson Martinez fra FC Porto, Wilfried Bony Swansea, og Alexandre Lacazette Lyon.! Alle tre laver det vores angriber ikke kan, nemlig MÅL på samlebånd!!! :gunfire: :gunfire:
Vertongen, Cabaye, Lacazette og en af de unge tyske målmænd ville være perfekt og solide forstærkninger, og ret beset er ingen af dem uden for vores pris- eller attraktionsmæssige rækkevidde......dog sælger spurs næppe Vertongen til os, uanset at han ikke underskriver ny kontrakt med dem - og vi køber sgu nok næppe 4 spillere i et januar-vindue! Men afgjort gode bud :clap:
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Danie15turridge

Indlæg af Danie15turridge » tirsdag, 16. dec, 2014 13:16

Zieler fra Hannover har eftersigende en frikøbsklausul på sølle 37,5 mio. kr. (5 mio. €). Kunne være et godt bud til prisen, hvis folk (og han selv) kan se bort fra ungdomsårene i scum. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke helt ved om han kan styre et forsvar og feltet. Men en keeper, som er inde omkring det tyske landshold bør være interessant.

MadsWeber

Indlæg af MadsWeber » tirsdag, 16. dec, 2014 18:53

Ifølge Daily Express, skulle vi være enige med den mexicanske Guillerme Ochoa

http://www.plbold.dk/2014/12/16/medie-l ... C3%A5lmand

Jeg ved godt, at Daily Express ikke er det mest pålidelige. Men hvad synes i om ham? - Jeg synes, at til en pris til £3 mio. Er det noget man skal gå efter, selvom han ikke har haft den bedste tid i Malaga. Han viste trods alt meget positive takter til VM.

Besvar