Nyheder om LFC
Re: Smånyheder omkring Liverpool FC
Så kom Liverpool endelig op af bøtten til lodtrækningen og det bliver Besiktas over to kampe. Det er en udmærket lodtrækning og burde kunne give avancement.
Iøvrigt en fin lodtrækning for AaB med Club Brugge, der er bestemt muligheder for dem der.
Iøvrigt en fin lodtrækning for AaB med Club Brugge, der er bestemt muligheder for dem der.
"We're not racist, we only hate the mancs"
besiktas var nu bedre end tottenham i deres gruppe så helt dårlige er de vel ikke? har ikke set europa league i år andet end de danske hold så ved ikke om tottenham har stillet med lutter ungdom og b-hold selvfølgelig 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Tottenham tager ikke turneringen særligt seriøst. De stiller et stærkt hold hjemme men er lidt ligeglade med udekampene. Selvfølgelig er Besiktas et godt hold og udekampen bliver rigtig svær. Men jeg ser nu gode muligheder for at gå videre.jensemand skrev:besiktas var nu bedre end tottenham i deres gruppe så helt dårlige er de vel ikke? har ikke set europa league i år andet end de danske hold så ved ikke om tottenham har stillet med lutter ungdom og b-hold selvfølgelig
okay det er godt at høre du lyder til at kende styrkeforholdet lidt bedre end mig så det er beroligende
lige nu er jeg bare nervøs for alle kampe da det ikke kører så godt..

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Der er ikke noget der burde vindes for LFC lige pt. Jeg tror ikke vi vinder, medmindre der sker drastiske ting i Januar.Emmy skrev:Så kom Liverpool endelig op af bøtten til lodtrækningen og det bliver Besiktas over to kampe. Det er en udmærket lodtrækning og burde kunne give avancement.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Der er over to mdr til så der kan ske meget spillemæssigt og resultatmæssigt inden. Og det kan næsten blive bedre.
Ja, næsten......Emmy skrev:Der er over to mdr til så der kan ske meget spillemæssigt og resultatmæssigt inden. Og det kan næsten blive bedre.

The model at this football club is clear, we want to take young players and develop them into world-class ones, but that can be a long and a difficult process
Vores kampprogram i januar:
1. januar: Liverpool - Leicester
5. januar: Wimbledon - Liverpool (FA Cup 3. runde)
10. januar: Sunderland - Liverpool
17. januar: Aston Villa - Liverpool
20. januar: Liverpool - Chelsea (Carling Cup Semi-finale)
27. januar: Chelsea - Liverpool (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: Liverpool - West Ham
Udover de to Chelsea-kampe, så har vi altså en virkelig god mulighed for at bruge januar på at indhente lidt af det tabte i det sidste halvår. Selvom udekampe altid er svære, og West Ham selvfølgelig har præsteret ganske godt, så skulle januar gerne være en mulighed for at nærme os kampen top-4. Vi er 5 point efter - og slutningen af januar så jeg gerne, at vi ligger maksimum 3 point efter 4. pladsen, og selvfølgelig gerne endnu tættere på.
Det anser jeg ikke som så urealistisk igen, da jeg forventer at Southampton og West Ham ikke kan holde fast i deres form (hvilket vi forhåbentlig kan lukrere på 31. januar). Hvis vi luger Southampton og West Ham ud af toppen, er der kun Tottenham og Arsenal tilbage foran os. Vi er 3 point bag Tottenham og 5 point bag Arsenal. Deres kampprogrammer ser ud som følger:
Arsenal:
1. januar: Southampton - Arsenal
4. januar: Arsenal - Hull (FA Cup 3. runde)
11. januar: Arsenal - Stoke
18. januar: Man. City - Arsenal
1. februar*: Arsenal - Aston Villa
*Samme PL-runde som vi spiller 31. januar
Tottenham:
1. januar: Tottenham - Chelsea
5. januar: Burnley - Tottenham (FA Cup 3. runde)
10. januar: Crystal Palace - Tottenham
17. januar: Tottenham - Sunderland
21. januar: Tottenham - Sheffield United (Carling Cup Semi-finale)
28. januar: Sheffield United - Tottenham (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: West Bromwich - Tottenham
Arsenal møder altså både Southampton (U) og City (U), men har måske en fordel af et mindre hårdt kampprogram fordi de ikke spiller Carling Cup. Tottenhams kampprogram er nok det nemmeste, bortset fra deres hjemmekamp mod Chelsea i morgen - og Tottenham har vist været bedre på udebane end hjemmebane i denne sæson, så forventer et nederlag til dem her, og så er vi allerde a point med dem. Desuden har de også to Carling Cup kampe.
Samlet set håber jeg, at vi er mindst a point med Tottenham efter januar måned, og at vi sandsynligvis ligger 2-4 point efter Arsenal. Det er muligt at vi stadig vil have Southampton og/eller West Ham foran os til den tid, men som sagt forventer jeg ikke, at nogen af de to kan holde dampen oppe hele foråret.
1. januar: Liverpool - Leicester
5. januar: Wimbledon - Liverpool (FA Cup 3. runde)
10. januar: Sunderland - Liverpool
17. januar: Aston Villa - Liverpool
20. januar: Liverpool - Chelsea (Carling Cup Semi-finale)
27. januar: Chelsea - Liverpool (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: Liverpool - West Ham
Udover de to Chelsea-kampe, så har vi altså en virkelig god mulighed for at bruge januar på at indhente lidt af det tabte i det sidste halvår. Selvom udekampe altid er svære, og West Ham selvfølgelig har præsteret ganske godt, så skulle januar gerne være en mulighed for at nærme os kampen top-4. Vi er 5 point efter - og slutningen af januar så jeg gerne, at vi ligger maksimum 3 point efter 4. pladsen, og selvfølgelig gerne endnu tættere på.
Det anser jeg ikke som så urealistisk igen, da jeg forventer at Southampton og West Ham ikke kan holde fast i deres form (hvilket vi forhåbentlig kan lukrere på 31. januar). Hvis vi luger Southampton og West Ham ud af toppen, er der kun Tottenham og Arsenal tilbage foran os. Vi er 3 point bag Tottenham og 5 point bag Arsenal. Deres kampprogrammer ser ud som følger:
Arsenal:
1. januar: Southampton - Arsenal
4. januar: Arsenal - Hull (FA Cup 3. runde)
11. januar: Arsenal - Stoke
18. januar: Man. City - Arsenal
1. februar*: Arsenal - Aston Villa
*Samme PL-runde som vi spiller 31. januar
Tottenham:
1. januar: Tottenham - Chelsea
5. januar: Burnley - Tottenham (FA Cup 3. runde)
10. januar: Crystal Palace - Tottenham
17. januar: Tottenham - Sunderland
21. januar: Tottenham - Sheffield United (Carling Cup Semi-finale)
28. januar: Sheffield United - Tottenham (Carling Cup Semi-finale)
31. januar: West Bromwich - Tottenham
Arsenal møder altså både Southampton (U) og City (U), men har måske en fordel af et mindre hårdt kampprogram fordi de ikke spiller Carling Cup. Tottenhams kampprogram er nok det nemmeste, bortset fra deres hjemmekamp mod Chelsea i morgen - og Tottenham har vist været bedre på udebane end hjemmebane i denne sæson, så forventer et nederlag til dem her, og så er vi allerde a point med dem. Desuden har de også to Carling Cup kampe.
Samlet set håber jeg, at vi er mindst a point med Tottenham efter januar måned, og at vi sandsynligvis ligger 2-4 point efter Arsenal. Det er muligt at vi stadig vil have Southampton og/eller West Ham foran os til den tid, men som sagt forventer jeg ikke, at nogen af de to kan holde dampen oppe hele foråret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Så blev vores cheflæge Dr Zaf Iqbal fyret/fritstillet/gik selv.
Måske gange udramatisk men hvis man stopper med dags varsel er der måske mee bag
http://www.liverpool.no/Nyheter/Zaf-Iqb ... i-LFC.aspx
Måske gange udramatisk men hvis man stopper med dags varsel er der måske mee bag
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
- TomViolence
- Alder: 36
Det regner bare med gode nyheder for tiden!
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Der er ganske givet en god forklaring. Spørgsmålet er bare, om vi får den.Repsej skrev:Så blev vores cheflæge Dr Zaf Iqbal fyret/fritstillet/gik selv.
Jeg står stadig lidt uforstående overfor fyringerne af Frank McParland og Rodolfo Borrell.
Kloppite
Den gode forklaring på, at han stopper fra den ene dag til den anden er nu meget simpel og udramatisk: Hans kontrakt udløb. Det er i hvert fald hvad Echo sagde.
Det kunne jeg nu ikke finde noget om. De skrev, at hans ansættelse hos Liverpool endte onsdag efter 4 og et halvt år. Jeg kan ikke se, at han som fodboldspillere skulle have en tidsbegrænset kontrakt.Aarde skrev:Den gode forklaring på, at han stopper fra den ene dag til den anden er nu meget simpel og udramatisk: Hans kontrakt udløb. Det er i hvert fald hvad Echo sagde.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ny-8407848
Måske man har været utilfreds med Remy-situationen, Sturridge-situationen, eller noget helt tredje. Eller også har man måske bare en mand i kikkerten, som man anser for dygtigere,
Kloppite
Godt ord igen. Underbevidst læste jeg "his four-and-a-half year spell with the Anfield club came to an end on Wednesday" som at han havde en kontrakt, der udløb i onsdags. Hvilket jeg i retrospekt godt kan se er mærkeligt for en "menig ansat".
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Jeg ved ikke lige, om det er den korrekte tråd, men faldt lige over denne.
Der er tilsyneladende en del personer, som ønsker, at det går bedre for Liverpool i denne sæson
Der er tilsyneladende en del personer, som ønsker, at det går bedre for Liverpool i denne sæson
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming