Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 16. dec, 2014 19:11

Så går man i sit stille sind og håber på at vi henter en solid og sikker keeper i form af Cech, Begovic Etc. Men hvorfor snyde sig selv. Selvfølgelig henter vi en decideret middelmådig målmand der er ligeså ringe som de andre. Klasse mand, så får vi kamp og bredde om målmandsposten.... Men uden nogen form for kvalitet. For fanden.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 16. dec, 2014 19:38

MadsWeber skrev:Ifølge Daily Express, skulle vi være enige med den mexicanske Guillerme Ochoa

http://www.plbold.dk/2014/12/16/medie-l ... C3%A5lmand

Jeg ved godt, at Daily Express ikke er det mest pålidelige. Men hvad synes i om ham? - Jeg synes, at til en pris til £3 mio. Er det noget man skal gå efter, selvom han ikke har haft den bedste tid i Malaga. Han viste trods alt meget positive takter til VM.
Jeg kender ham ikke voldsomt godt. Mit indtryk var, at han havde et godt VM, men at han samtidig ikke er den slags keeper, som vi står og mangler. Jeg fik det indtryk, at han var god på stregen, men ikke en målmand, der kan dominere luften i sit målfelt. Det minder mig lidt om noget, som vi vist allerede har prøvet.

Det er da forhåbentlig en and.
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. dec, 2014 20:07

Henter vi Ochoa, så kan vi i hvert fald være helt sikre på, at vi skal ud og hente en ny igen inden for en overskuelig periode. Han er en type, der minder meget om Mignolet - bare på et lavere niveau. Han er shotstopper, og han er skidt ude i feltet. Endnu værre end Mignolet.

Og så er han i øvrigt kun reserve i Malaga. Har virkelig svært ved at tro, at vi henter ham. I hvert fald til at være førstevalg. Sæt alt ind på at hente Cech.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 16. dec, 2014 20:09

Når vi nok ikke kan tiltrække en topspiller som fx Cavani, så vil en spiller som Lacazette give ok mening for mig. Hurtig, ung, målfarlig - lidt en Sturridge-type, måske.

Bony er jeg ikke solgt på, og har aldrig været det, selvom han godt nok bare bliver ved med at lave kasser

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 16. dec, 2014 20:24

De er sikkert for dyre.

Derfor får BR, et ultimatum af komitéen; Cornelius eller Bendtner.

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 16. dec, 2014 20:39

Nu kommer der måske et indlæg som ikke er specielt populært, men jeg har tænkt på en ting.
Hvorfor henter vi ikke en asiatisk spiller? Son i HSV er en ret god fodboldspiller ovenikøbet. Jeg har bare tit tænkt på hvorfor topklubber ikke henter en billig japansk eller kinesisk landsholdsspiller. Der ville jo ligge vanvittigt mange penge i merchandise. Tror nemt der kunne indtjenes 150-200 mio. Sportsligt vil det selvfølgelig være latterligt at hente en spiller derfra, men økonomisk kunne det give en hel del. Og Son er altså en ret fornuftig spiller, som vil give mening sportsligt.

Brugeravatar
Topcat
Geografisk sted: København
Alder: 40

Indlæg af Topcat » tirsdag, 16. dec, 2014 20:53

Jeg tænker lidt på om der evt. Var nogle som kan give lidt info omkring den Russiske liga ? Hvad er grunden til der ikke bliver hentet rigtigt fra den liga. Er der ikke et par emne som kunne være gode nok og kunne lokkes til Premier League ? Musa, Eremenko, Valbueba, Doumbia, sikkert flere + En del Zenit spillere. Er de for dyre er de ikke gode nok ? Jeg har svært ved at vurdere det.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. dec, 2014 21:07

MadsWeber skrev:Ifølge Daily Express, skulle vi være enige med den mexicanske Guillerme Ochoa

Jeg ved godt, at Daily Express ikke er det mest pålidelige. Men hvad synes i om ham? - Jeg synes, at til en pris til £3 mio. Er det noget man skal gå efter, selvom han ikke har haft den bedste tid i Malaga. Han viste trods alt meget positive takter til VM.
http://lockerdome.com/footyjokes/616947 ... 3921394705

Han har lige fulgt LFC's officielle på twitter, og jeg ved godt det bare er twitter men det ligger som regel op til et eller andet.

Desuden har vi været linket til ham før, og han er rigtig billig. Det kan vel heller ikke blive værre end Mignolet.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 16. dec, 2014 21:12

Ochoa, hmm, er han god i feltet? Jeg synes jeg husker ham som ikke så god ude i feltet. Men kender ikke meget til ham, udover et par kampe ved VM.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 16. dec, 2014 21:27

Jeg gad godt, at vi undlod at hente spillere på baggrund af et VM for et halvt år siden. Især når spilleren er limet til bænken i sin nuværende klub. Det burde sgu være logik...

Få nu bare Cech ind, så der kan komme styr på feltet. Jeg tror Skrtel og Lovren vil have det meget bedre ved at have en målmand de kan stole på. Det ville mine nerver også.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 16. dec, 2014 21:42

thefugle skrev:
http://lockerdome.com/footyjokes/616947 ... 3921394705
Han har lige fulgt LFC's officielle på twitter, og jeg ved godt det bare er twitter men det ligger som regel op til et eller andet.
Desuden har vi været linket til ham før, og han er rigtig billig. Det kan vel heller ikke blive værre end Mignolet.
Hmm, det kommer vel an på om man ser det i forhold til for 4 mdr. siden, hvor vi kunne have hentet ham gratis? :dontknow:

Fast mand på klubhold inden sommerferien + rigtig flot VM = 0 kr.
Et halvt år på bænken og NUL kampe senere = 28 mio. kr.

Super business bliver det nu ikke i min verden.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:

Indlæg af Xenne » tirsdag, 16. dec, 2014 22:38

Hr. Drejer skrev:Ochoa, hmm, er han god i feltet? Jeg synes jeg husker ham som ikke så god ude i feltet. Men kender ikke meget til ham, udover et par kampe ved VM.
For at sige det mildt, så er han elendig i feltet.
Ligesom en hvis anden målmand vi har nu, men han har rigtig gode reflekser og vil være en okay 2 målmand, hvis man ikke havde Mignolet som første valg.
Billede

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » tirsdag, 16. dec, 2014 22:45

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:Ochoa, hmm, er han god i feltet? Jeg synes jeg husker ham som ikke så god ude i feltet. Men kender ikke meget til ham, udover et par kampe ved VM.
For at sige det mildt, så er han elendig i feltet.
Ligesom en hvis anden målmand vi har nu, men han har rigtig gode reflekser og vil være en okay 2 målmand, hvis man ikke havde Mignolet som første valg.
Ved du hvordan han er med fødderne?

Uden at kende meget til ham, føler jeg mig overbevist om at han er bedre end Mignolet med fødderne, men spørgsmålet er hvor meget? :)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 17. dec, 2014 09:31

LFC-Aaby skrev:Son i HSV er en ret god fodboldspiller ovenikøbet.
Son spiller i Leverkusen (han spillede dog i HSV indtil 2013).

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 17. dec, 2014 10:55

AJ skrev:
LFC-Aaby skrev:Son i HSV er en ret god fodboldspiller ovenikøbet.
Son spiller i Leverkusen (han spillede dog i HSV indtil 2013).
Sorry korrekt!

Besvar