45 - Mario Balotelli

Underkategori til tidligere LFC-spillere
Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Re: 45 - Mario Balotelli

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 16. dec, 2014 09:50

Han skal bare have bolden omkring boksen elleri boksen. Alle andre steder sænker han farten

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » tirsdag, 16. dec, 2014 10:22

Mazter81 skrev:Han skal bare have bolden omkring boksen elleri boksen. Alle andre steder sænker han farten
Helt enig og jeg tror også at Balotelli vil blive et større aktiv med Sturrigde omkring sig. Kombinationen af en stærk boksspiller og en hurtig mand plejer at være god.
Ballotelli skal lave sine mål tæt under mål, men det kræver at vi bliver bedre til at servicere ham (hvilket Sturrigde vil hjælpe med).

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 16. dec, 2014 10:58

richs skrev:
Mazter81 skrev:Han skal bare have bolden omkring boksen elleri boksen. Alle andre steder sænker han farten
Helt enig og jeg tror også at Balotelli vil blive et større aktiv med Sturrigde omkring sig. Kombinationen af en stærk boksspiller og en hurtig mand plejer at være god.
Ballotelli skal lave sine mål tæt under mål, men det kræver at vi bliver bedre til at servicere ham (hvilket Sturrigde vil hjælpe med).
Det nytter jo ikke noget at give ham dem tæt inde under målet når han ikke kan skyde dem ind i målet, som vist imod Man Utd sidste kamp. 2 mere eller mindre 100% chancer brænder han, og jeg sidder tilbage med tanken om hvor hans ellers meget gode højrefod er blevet af. Jeg kan ikke finde ud af om presset er for stort for ham. Bare mærkeligt når han selv fremføre sig som den køligste mand i verden.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » torsdag, 18. dec, 2014 19:03

Én dags karantæne til Mario.

Kilde: http://www.thefa.com/news/governance/20 ... tch-181214

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 18. dec, 2014 19:06

Det må jeg indrømme er overordentligt gode nyheder. Jeg havde ikke forventet andet end fem dages karantæne.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 18. dec, 2014 19:16

Det var da alligevel en imponerende og glædelig overraskelse. Jeg troede bestem også det ville blive meget værre.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 18. dec, 2014 20:26

En dags karentæne, hold op det er latterligt af FA. Men heldigvis har han undskyldt og slippet billigt! :oops:
- ca 236.000 kr og Balotelli har undskyldt - Videre. :director:
- FA er og bliver ikke tilfredse med Liverpool(men jeg synes også det stram politik de holder..!) :naughty: :
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 18. dec, 2014 20:29

Helt enig, karantæne i det hele taget er latterlig. Men jeg troede de ville gå meget mere drastisk til værks. Husk på, han er Liverpool spiller jo....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 18. dec, 2014 21:56

Emmy skrev:Helt enig, karantæne i det hele taget er latterlig. Men jeg troede de ville gå meget mere drastisk til værks. Husk på, han er Liverpool spiller jo....
Selv FA, har åbenbart jo kunnet se, hvor åbenlyst latterligt deres sag mod Balo, har været. De rene amatører - Består komiteen i øvrigt stadig af ex-Man U'er og hvad ved jeg?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » torsdag, 18. dec, 2014 21:57

Paul Ince er ikke voldsomt begejstret for Balotelli ...

Jeg er enig i at han - Balo - snart skal til at vise noget, hvis vi skal beholde ham i klubben. Der var visse gode takter mod United, men det er stadig ikke godt nok.

http://www.90min.com/posts/1664247-paul ... _aid=35322
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

mortenbak

Indlæg af mortenbak » onsdag, 07. jan, 2015 23:10

http://www.plbold.dk/2015/01/07/rygte-b ... yt-eventyr

Hvis dette er sandt, så ved jeg simpelthen snart ikke hvad jeg skal tænke.....
Heldigvis er det fra PL bold så troværdigheden er nok ikke i top....
Jeg synes overhovedet ikke at Balotelli har fået den chance han fortjener i vores klub... Han er konsekvent blevet spillet som ene angriber med en midtbane der ikke har kunnet kreere noget som helst og har været direkte elendig.
Hvis han bliver lejet ud, er det jo direkte latterligt !!!!

Han er blevet hentet ind og blevet brugt forkert på et usansynligt middelmåddigt spillende Liverpoolhold...
Det synes jeg ikke er vores klub værdigt.

Jeg siger ikke han bliver en stjerne i Liverpool, men jeg synes han fortjener en fair chance under fair omstændigheder.

men det er nok forhåbentlig også bare en sensationsoverskrift...

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 07. jan, 2015 23:20

Olympiakos som er det bedste hold i Grækenland, herre gud mand. Men igen det er rygternes tid i denne her måned... BR vil nok ikke sælge ham / leje ham før Borini er lejet/solgt. Dermed sagt, at det sagtens kan ske at BR beholder Balotelli i glæde over Sturridge tilbage og man kan stille med to helt fremme med nogenlunde kvalitet i støvlerne, slutningen på måneden( før eller efter) Chelsea kampen... :music:

- Rygter spredes hurtigt, men der intet officielt meldingerne så man kan sagtens tage det med sindsro.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 07. jan, 2015 23:41

mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke at Balotelli har fået den chance han fortjener i vores klub... Han er konsekvent blevet spillet som ene angriber med en midtbane der ikke har kunnet kreere noget som helst og har været direkte elendig.
Jeg synes, at fortjener er et mærkeligt ord i denne sammenhæng. Fortjener Balotelli at få chancer mere end Lambert, Borini eller Sterling? Og i så fald - hvorfor?

For mig har Balotelli fået rigeligt med muligheder, men jeg var også imod et indkøb af ham længe før vi blev linket til ham. Han er startet 8 PL-kampe uden at have scoret.

Jeg forstår ikke, hvorfor det undskylder hans manglende præstationer, at han er blevet brugt som ene-angriber. Det skal man i mine øjne kunne finde ud af som angriber i moderne fodbold. Det lyder på mig som en dårlig undskyldning. Og at forklare Balotellis dårlige præstationer med andres dårlige præstationer er i mine øjne en endnu dårligere undskyldning. En dygtig spiller gør sine medspillere bedre. Balotelli lader til at hae gjort dem dårligere. Sterling har spillet pladsen "out-of-position" og har gjort det bedre.

Jeg håber i allerhøjeste grad, at vi kan få ham solgt igen. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så kan jeg fint leve med, at vi lejer ham ud. De £16m vi brugte på ham, har jeg for længst accepteret som værende spildt.
Kloppite

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 07. jan, 2015 23:44

texy skrev:
mortenbak skrev:Jeg synes overhovedet ikke at Balotelli har fået den chance han fortjener i vores klub... Han er konsekvent blevet spillet som ene angriber med en midtbane der ikke har kunnet kreere noget som helst og har været direkte elendig.
Jeg synes, at fortjener er et mærkeligt ord i denne sammenhæng. Fortjener Balotelli at få chancer mere end Lambert, Borini eller Sterling? Og i så fald - hvorfor?

For mig har Balotelli fået rigeligt med muligheder, men jeg var også imod et indkøb af ham længe før vi blev linket til ham. Han er startet 8 PL-kampe uden at have scoret.

Jeg forstår ikke, hvorfor det undskylder hans manglende præstationer, at han er blevet brugt som ene-angriber. Det skal man i mine øjne kunne finde ud af som angriber i moderne fodbold. Det lyder på mig som en dårlig undskyldning. Og at forklare Balotellis dårlige præstationer med andres dårlige præstationer er i mine øjne en endnu dårligere undskyldning. En dygtig spiller gør sine medspillere bedre. Balotelli lader til at hae gjort dem dårligere. Sterling har spillet pladsen "out-of-position" og har gjort det bedre.

Jeg håber i allerhøjeste grad, at vi kan få ham solgt igen. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så kan jeg fint leve med, at vi lejer ham ud. De £16m vi brugte på ham, har jeg for længst accepteret som værende spildt.
Helt enig texy.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » torsdag, 08. jan, 2015 12:03

texy skrev:

At Balotelli ikke har leveret er et faktum, men det havde godt nok også været et andet scenarie at spille sig ind på et hold med en fit Sturridge som main striker. Måske havde de otte kampe fra start været spredt ud over en længere periode eller samlet på et senere tidspunkt i sæsonen. Med de præmisser tror jeg han havde haft en bedre indkøring på holdet, som nok kunne have kastet nogle bedre præstationer af sig. Overordnet er jeg dog enig i, at han virker fejlcastet til vores hold - en risiko som Rodgers også indikerede man løb ved købet. Spørgsmålet er så, hvorfor overhovedet løbe den risiko, men det er selvfølgelig nemt at sige nu.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar