Så ville det da klæde ham at komme med et kvalificeret indspark i debatten, i stedet for at nøjes med at påpege det forkerte i andres måde at debattere på.Surf skrev:Det var nu ikke for at indlede en debat om muslimer. Det var for at stille spørgsmålstegn ved, at en debats pointe ikke blev væsentligt ændret ved et begrebs nuancering eller det modsatte. Og det mener jeg bestemt den bliver hvis det simplificerede begreb mister nuancer i simplificeringen. Og det er præcis det jeg tror, Aarde mener når han skriver, at han elsker snak om ABC-planer og transferhylder.texy skrev:Det kan også gøre en debat mudret og uklar at overkomplicere. Og når man kritiserer en debat for at være forsimplet uden selv at give et konstruktivt bidrag, så pirrer man min nysgerrighed for at få et svar på, hvordan det gøres anderledes.Surf skrev:Nu ved jeg ikke, hvor bredt denne sætning skal tolkes. Men det kan da gøre hele forskellen for en debat, om et begreb er væsentligt simplificeret eller ej. Det nemme eksempel er 'muslimer'.texy skrev: Jeg synes personligt, at det ikke er særligt konstruktivt for en debat at komplicere et simpelt begreb. Jeg kan ikke se, hvordan argumentation eller pointe skulle ændres væsentligt af den årsag.
Muslimer er for mig ikke et begreb, men en betegnelse for en stor gruppe mennesker, der har Islam som deres religion og derfor tror på Allah som den eneste Gud og Muhammed som hans vigtigste profet. Fordi de har nogle ting til fælles, findes der en fællesbetegnelse for dem. Ordet muslimer er for mig ikke anderledes end ordet danskere. Eller ordet fodboldspillere. Og fordi man bruger en kendt fællesbetegnelse for et eller andet, bliver budskabet bestemt ikke nødvendigvis simpelt. Til gengæld kan budskabet helt forsvinde for modtageren, hvis man skal holde sig fra fællesbetegnelser eller velkendte begreber (som begrebet plan B er for alle, der interesserer sig for fodbold).
45 - Mario Balotelli
Re: 45 - Mario Balotelli
Kloppite
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... um=twitter
Jeg kan fanme godt lide balotelli. Hvor ville jeg dog ønske at han kunne score 10-15 PrL mål. Tror han kommer i gang når/hvis han får Sturridge som makker.
Jeg kan fanme godt lide balotelli. Hvor ville jeg dog ønske at han kunne score 10-15 PrL mål. Tror han kommer i gang når/hvis han får Sturridge som makker.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
@thefugle og Oomph242
Suarez udtalte for ikke så længe siden, at han efter biddet af Chiellini til VM frygtede, en overgang ikke ville ske. Altså kunne noget tyde på, intet var mejslet i sten før helt til op til overgangen. Men hvad er det I mener, klubben gør forkert? Vi gik stenhårdt efter den bedst mulige erstatning (Sanchez) og tilbød sågar flere ££ end konkurrenterne, som der efterspørges. OK, Remy-sagaen var mærkelig - måske derfor Zaf Iqba i dag er opsagt, hvis det er det han er blevet. United tilbød silly money for Falcao, så han gik til dem. Iflg. rygterne foran klubber som Juventus, Arsenal, Manchester City og så os. Vi omsætter ikke for det samme som United og kan derfor slet ikke være med på det lønniveau.
@texy
Vi er helt enige i, han slet ikke passede på den ønskede profil, hvis vi var på jagt efter én i stil med Suarez. Det kan vi aldrig blive uenige i. Min kommentar er mere mhp. det godt kan komme til at lyde som et enormt simpelt arbejde at gå ud og finde stjernerne til klubben, når den evige kritik af vores ageren på transfermarkedet kører herinde. Vi er ikke toppen af fødekæden pt. og ikke alle spillere snubler over fødderne på hinanden for at komme hertil. Det har vi efterhånden set en del eksempler på.
Din poetiske side klæder dig (;
Suarez udtalte for ikke så længe siden, at han efter biddet af Chiellini til VM frygtede, en overgang ikke ville ske. Altså kunne noget tyde på, intet var mejslet i sten før helt til op til overgangen. Men hvad er det I mener, klubben gør forkert? Vi gik stenhårdt efter den bedst mulige erstatning (Sanchez) og tilbød sågar flere ££ end konkurrenterne, som der efterspørges. OK, Remy-sagaen var mærkelig - måske derfor Zaf Iqba i dag er opsagt, hvis det er det han er blevet. United tilbød silly money for Falcao, så han gik til dem. Iflg. rygterne foran klubber som Juventus, Arsenal, Manchester City og så os. Vi omsætter ikke for det samme som United og kan derfor slet ikke være med på det lønniveau.
@texy
Vi er helt enige i, han slet ikke passede på den ønskede profil, hvis vi var på jagt efter én i stil med Suarez. Det kan vi aldrig blive uenige i. Min kommentar er mere mhp. det godt kan komme til at lyde som et enormt simpelt arbejde at gå ud og finde stjernerne til klubben, når den evige kritik af vores ageren på transfermarkedet kører herinde. Vi er ikke toppen af fødekæden pt. og ikke alle spillere snubler over fødderne på hinanden for at komme hertil. Det har vi efterhånden set en del eksempler på.
Re: Sv: 45 - Mario Balotelli
Det har du ret i Texy. Det var en meget lidt konstruktiv kritik. Jeg holder fast i, at det er min klare holdning, at den omtalte form for simplificeringer ofte forenkler debatten til et niveau, hvor den bliver noget nær ligegyldig. Men når jeg ikke har i sinde at deltage aktivt i debatten, er der jo ingen grund til at sidde og pege fingre af, hvordan I andre gør det. Beklager.texy skrev:Så ville det da klæde ham at komme med et kvalificeret indspark i debatten, i stedet for at nøjes med at påpege det forkerte i andres måde at debattere på.Surf skrev:Det var nu ikke for at indlede en debat om muslimer. Det var for at stille spørgsmålstegn ved, at en debats pointe ikke blev væsentligt ændret ved et begrebs nuancering eller det modsatte. Og det mener jeg bestemt den bliver hvis det simplificerede begreb mister nuancer i simplificeringen. Og det er præcis det jeg tror, Aarde mener når han skriver, at han elsker snak om ABC-planer og transferhylder.texy skrev:Det kan også gøre en debat mudret og uklar at overkomplicere. Og når man kritiserer en debat for at være forsimplet uden selv at give et konstruktivt bidrag, så pirrer man min nysgerrighed for at få et svar på, hvordan det gøres anderledes.Surf skrev:Nu ved jeg ikke, hvor bredt denne sætning skal tolkes. Men det kan da gøre hele forskellen for en debat, om et begreb er væsentligt simplificeret eller ej. Det nemme eksempel er 'muslimer'.texy skrev: Jeg synes personligt, at det ikke er særligt konstruktivt for en debat at komplicere et simpelt begreb. Jeg kan ikke se, hvordan argumentation eller pointe skulle ændres væsentligt af den årsag.
Muslimer er for mig ikke et begreb, men en betegnelse for en stor gruppe mennesker, der har Islam som deres religion og derfor tror på Allah som den eneste Gud og Muhammed som hans vigtigste profet. Fordi de har nogle ting til fælles, findes der en fællesbetegnelse for dem. Ordet muslimer er for mig ikke anderledes end ordet danskere. Eller ordet fodboldspillere. Og fordi man bruger en kendt fællesbetegnelse for et eller andet, bliver budskabet bestemt ikke nødvendigvis simpelt. Til gengæld kan budskabet helt forsvinde for modtageren, hvis man skal holde sig fra fællesbetegnelser eller velkendte begreber (som begrebet plan B er for alle, der interesserer sig for fodbold).
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor folk mener at Balotelli bare skal ud.
Han er en MEGET større trussel end både Borini og Lambert. Han er endda begyndt at løbe i dybden også, og han arbejde mere end Lambert.
Jeg syntes at folk er meget ude efter ham. Jeg giver jer ret i at han ikke har scoret de mål han burde, men han har godt nok skabt mange chancer, og afsluttet mange gange hvor målmanden har reddet den (hvor både Borini og Lambert ville have faldet over bolden, eller skudt ved siden af).
160 millioner er ikke mange penge for en spiller der altså kun er 24, og i modsætning til de andre kan skabe muligheder på egen hånd.
Han spiller ikke de her usynlige kampe, som både Lambert og Borini disker op med.
Manden har ikke engang lavet tåbeligheder udenfor banen, så måske han endda er ved at blive mere mentalt stabil?
Han er en MEGET større trussel end både Borini og Lambert. Han er endda begyndt at løbe i dybden også, og han arbejde mere end Lambert.
Jeg syntes at folk er meget ude efter ham. Jeg giver jer ret i at han ikke har scoret de mål han burde, men han har godt nok skabt mange chancer, og afsluttet mange gange hvor målmanden har reddet den (hvor både Borini og Lambert ville have faldet over bolden, eller skudt ved siden af).
160 millioner er ikke mange penge for en spiller der altså kun er 24, og i modsætning til de andre kan skabe muligheder på egen hånd.
Han spiller ikke de her usynlige kampe, som både Lambert og Borini disker op med.
Manden har ikke engang lavet tåbeligheder udenfor banen, så måske han endda er ved at blive mere mentalt stabil?
Det gjorde vi nemlig ikke nej. Og ud af alle de talentfulde angribere der er derude, fatter jeg stadig ikke vi endte med en lottokupon.mawope skrev:@thefugle og Oomph242
@texy
Jeg vil dog stadig gerne give ham en chance. Det er bare amatør agtigt, for siden Januar eller endda før, vidste klubben jo godt Suarez flyttede. Hvorfor tror du de gav ham en ny kontrakt ligepludselig?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Mario er meget syg i Liverpool
præcis som han var i City da han røg af holdet.
Hvor lang snor skal han have. Hvor mange mål har han scoret. Deltager han i genpres og falder han godt ind i småspillet?.

Hvor lang snor skal han have. Hvor mange mål har han scoret. Deltager han i genpres og falder han godt ind i småspillet?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvor mange mål har vores andre angriber scoret? Og hvornår er det i ikke syntes han deltager i genpres? Syntes folk gør ham værre end han er, nej han arbejder ikke lige så meget som Borini (men det er der ikke mange der gør). Men han arbejder da mere end Lambert, og vil faktisk også sige mere end Sturridge. Sturridge scorer mål, men han er altså ikke aktiv i sit genpres. Og hvornår er det at Balotelli ikke falder godt ind i småspil? Han er altså ganske habil i småspil (nej ikke på messi, Suarez og Iniesta niveau), men på niveau med Sturridge vil jeg faktisk sige.Kelly skrev:Mario er meget syg i Liverpoolpræcis som han var i City da han røg af holdet.
Hele problemet bunder i at Balotelli ikke har haft tur i den, ligesom resten af holdet generelt ikke har haft. Jeg er sikker på at så snart holdet får tur i den, kommer Balo til at scorer mål igen.
Ponzac skrev:SåKelly skrev:Mario er meget syg i Liverpoolpræcis som han var i City da han røg af holdet.
Hvor mange mål har vores andre angriber scoret? Og hvornår er det i ikke syntes han deltager i genpres? Syntes folk gør ham værre end han er, nej han arbejder ikke lige så meget som Borini (men det er der ikke mange der gør). Men han arbejder da mere end Lambert, og vil faktisk også sige mere end Sturridge. Sturridge scorer mål, men han er altså ikke aktiv i sit genpres. Og hvornår er det at Balotelli ikke falder godt ind i småspil? Han er altså ganske habil i småspil (nej ikke på messi, Suarez og Iniesta niveau), men på niveau med Sturridge vil jeg faktisk sige.
Hele problemet bunder i at Balotelli ikke har haft tur i den, ligesom resten af holdet generelt ikke har haft. Jeg er sikker på at så snart holdet får tur i den, kommer Balo til at scorer mål igen.
Hele problemet bunder i Balotelli er ved at smide sit talent over bord. Han er total uskarp
Han er et gigantisk fejlkøb og 4. Valg nu sælg ham og for forstærket holdet med den angriber de ønsker i stedet så de er dækket ind i foråret. Han flopper jo Big time.
Jeg synes bestemt, det er værd at være tålmodig med Balotelli:Kelly skrev:Ponzac skrev:SåKelly skrev:Mario er meget syg i Liverpoolpræcis som han var i City da han røg af holdet.
Hvor mange mål har vores andre angriber scoret? Og hvornår er det i ikke syntes han deltager i genpres? Syntes folk gør ham værre end han er, nej han arbejder ikke lige så meget som Borini (men det er der ikke mange der gør). Men han arbejder da mere end Lambert, og vil faktisk også sige mere end Sturridge. Sturridge scorer mål, men han er altså ikke aktiv i sit genpres. Og hvornår er det at Balotelli ikke falder godt ind i småspil? Han er altså ganske habil i småspil (nej ikke på messi, Suarez og Iniesta niveau), men på niveau med Sturridge vil jeg faktisk sige.
Hele problemet bunder i Balotelli er ved at smide sit talent over bord. Han er total uskarp
Han er et gigantisk fejlkøb og 4. Valg nu sælg ham og for forstærket holdet med den angriber de ønsker i stedet så de er dækket ind i foråret. Han flopper jo Big time.
http://babb.telegraph.co.uk/2014/08/why ... liverpool/
http://www.just-football.com/2013/06/be ... balotelli/
Jeg synes nu langt fra, han er vores største fejl køb over de sidste på år som stadig er i klubben. Jeg tror han kan blive fin for holdet, hvis han får lidt tur i den. Sæsonen ud skal han have imo. Synd for ham, at Downing ikke er i klubben længere det tror jeg virkelig kunne have højnet hans spil.Kelly skrev:Ponzac skrev:SåKelly skrev:Mario er meget syg i Liverpoolpræcis som han var i City da han røg af holdet.
Balotelli var ikke mere syg end ham kunne spise middag med venner i manchester.
- Bellamy_fever
der er da VIRKELIG også stor forskel på at spille fodbold i 90 minutter, og så spise en middag.... jesusKelly skrev:Balotelli var ikke mere syg end ham kunne spise middag med venner i manchester.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
ha ha. Det er jo fløjtende lige meget. Det er signalet. Det er noget af det dummeste han overhovedet kunne finde på i Liverpool at gøre. Han er i forvejen en herre der gør sig dumt opmærksomt hele tiden. Derfor bør han være ekstra påpasselig. DU ligger dig vel heller ikke syg, for så efter så gå ud og spise med venner i en anden by. Jøsses da. Det er unødvendigt overhovedet at være fordømmende. Og det er i øvrigt dårligt stil. Balotelli sørger selv for at smide brænde på bålet. Mit bud er han ikke er i Liverpool efter sommerferien.Bellamy_fever skrev:der er da VIRKELIG også stor forskel på at spille fodbold i 90 minutter, og så spise en middag.... jesusKelly skrev:Balotelli var ikke mere syg end ham kunne spise middag med venner i manchester.
45 - Mario Balotelli
Nu lagde han også først billedet ud dagen efter. Og hvem ved, måske klubben bare har sagt, at han var syg for at undgå opmærksomhed omkring et fravalg af ham? Ikke at jeg tror det, men jeg ser da absolut ingen grund til ikke at skulle tro på, at han ikke var frisk nok til at spille.
Alt andet er jo bare unødvendig spekulation.
Alt andet er jo bare unødvendig spekulation.
Liverpool Football Klopp