Hvorfor blev det så Arsenal? De lader heller ikke til at være en klub, som betaler absurde lønninger.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam hans kone hellere ville til London.
Desuden køber jeg ikke en skid den med at det var byen der afgjorde det.
Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Danie15turridge skrev:Hvorfor blev det så Arsenal? De lader heller ikke til at være en klub, som betaler absurde lønninger.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Den eneste forskel på os og Arsenal er simpelthen bare Sanchez. Hold kæft, hvor er han god. En skam hans kone hellere ville til London.
Både Sanchez og Özil får vist en eftersigende en ret god løn i Arsenal. Tror han får mere der, end hvad vi kunne tilbyde. Wenger og årlig deltagelse i CL, har nok også været medvirkende.
- JudgeArdaStudge
Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.JudgeArdaStudge skrev:Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Igen det er jo bare rygter, men vi ville give det samme i løn som arsenal i omegnen af 150.000 pund om ugen.Mads T. skrev:Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.JudgeArdaStudge skrev:Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Havde vi forstået betydningen af en signing som ham havde vi jo bare givet ham suarez's 200.000 pund i ugen, og så tror jeg han havde overvejet os lidt mere. Desuden har vi "Rodgers", de har Wenger, et større navn, samt de er fast inventar i CL.
Pointen er hvis vi havde smidt mere efter ham i løn, så havde det måske betydet noget, men vi har jo nok været forsigtige som altid. Løn ændrer bare lige tit spilleres mening lidt, som set dengang city startede med at kaste om sig med penge.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
Når det kommer til at skulle tiltrække stjernespillere som Sanchez tror jeg også signalværdi spiller en rolle. Vi sælger vores med længder bedste spiller, hvorimod Arsenal ønsker at bygge på en i forvejen stjernespækket trup.
Nu kender vi ikke omstændighederne omkring salget af Suarez i detaljer, men det relativt tidlige salg af Suarez har i hvert fald ikke gavnet vores tiltrækningskraft og forhandlingsposition i forhold til transfersum. Spørgsmålet er, om vi kunne have ladet Barcelona vente, som Tottenham lod Real Madrid vente. Specielt med tanke på Suarez karantæne.
Nu kender vi ikke omstændighederne omkring salget af Suarez i detaljer, men det relativt tidlige salg af Suarez har i hvert fald ikke gavnet vores tiltrækningskraft og forhandlingsposition i forhold til transfersum. Spørgsmålet er, om vi kunne have ladet Barcelona vente, som Tottenham lod Real Madrid vente. Specielt med tanke på Suarez karantæne.
Det kan jo også være, Sanchez er en kylling og ikke turde være den, der skulle udfylde rummet efter Suarez ?Robbie_God_Fowler skrev:Når det kommer til at skulle tiltrække stjernespillere som Sanchez tror jeg også signalværdi spiller en rolle. Vi sælger vores med længder bedste spiller, hvorimod Arsenal ønsker at bygge på en i forvejen stjernespækket trup.
Vi var vel flere - sikkert inklusive mig selv, det kan jeg ikke huske - der var ganske hånlige overfor United i starten af sæsonen, hvor vi eksempelvis vandt over Tottenham og United tumlede rundt. Men man må være ærlig og sige, at vores hold pt er lidt bagud set ift en hel del parametre.
Så hvad vil jeg sige, jo, man skal vist ikke afskrive et hold for tidligt i sæsonen. Det kan man jo forhåbentlig også sige om vores hold nu.
Retfærdigvis skal det siges, at der var nogle, der forudså det nuværende scenario.
Så hvad vil jeg sige, jo, man skal vist ikke afskrive et hold for tidligt i sæsonen. Det kan man jo forhåbentlig også sige om vores hold nu.
Retfærdigvis skal det siges, at der var nogle, der forudså det nuværende scenario.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg er i øvrigt sindssygt imponeret over hvad Southampton og Koemann har gang i efter sommerens åreladning. Hatten af for dem!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg har ikke hørt noget om lønnen. Men som jeg husker rygterne, ville vi betale mere for Sanchez end Arsenal til Barcelona.Mads T. skrev:Var der ikke også forlydender om, at vi var villige til at give mere i løn end Arsenal? Jeg tror i hvert fald ikke, at det har været på lønnen vi er blevet fravalgt i det tilfælde.JudgeArdaStudge skrev:Og ironisk nok, så går der rygter om, at hans kone/kæreste/golddigger/whatever, har forladt ham.thefugle skrev:Rettede den lige for digAndreasN skrev:Sanchez. En skam hans kone hellere ville til London.
Lige meget hvad der skete angående Sanchez skifte til Arsenal, så undres jeg til stadighed over, hvorfor man valgte at sælge ham.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ud fra en ren kuglerammebetragtning havde det jo været bedre med uafgjort mellem Scum og Soton. Så havde vi kun været 4 points fra top 4 mod nu 5. Men på den anden side, et Scum nederlag, ikke mindst på Det Gamle Toilet, kan man altid bruge
, og desto flere points der er mellem dem og topplaceringerne, desto bedre. Og hellere Soton - hatten af for hvad de præsterer i denne sæson - i top 4 end Scum.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det var i hvert fald ikke af fodboldmæssige årsager. Om der var noget om, at han ikke kunne sammen med Messi, ved jeg ikke, men det sætter da tanker igang. Især i forhold til Luis Enrique situationen.Mads T. skrev:Lige meget hvad der skete angående Sanchez skifte til Arsenal, så undres jeg til stadighed over, hvorfor man valgte at sælge ham.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.