Dagens Kampe
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Re: Dagens Kampe
Scum nederlag og Liverpool sejr betyder at jeg - ENDELIG - kan komme på arbejde og drille min sidemand, manden med Scum tatoo 

SUPER nice med Scum nederlag og sejr til os selv....
??? Hvor pokker kom de 5 tillægsminutter fra ??
Har Rødvinstuden stadig indflydelse ?
YNWA
??? Hvor pokker kom de 5 tillægsminutter fra ??
Har Rødvinstuden stadig indflydelse ?
YNWA
Nu skal vi jo nok ikke snakke om at bruge en masse penge og så ikke spille bedre...hehe.Hr. Drejer skrev:Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.
Men ja, 1.5 mia brugt og samme point antal lige nu som sidste år...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- JudgeArdaStudge
Vi har brugt for en 380 millioner kr. Men ja, det er vel også en slags penge.thefugle skrev:Nu skal vi jo nok ikke snakke om at bruge en masse penge og så ikke spille bedre...hehe.Hr. Drejer skrev:Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Altså penge brugt er penge brugt, uanset hvor mange der er kommet ind. Uanset hvad skulle vi jo ha forbedret os væsentligt uanset om vores "penge brugt" kun er 380 mio. For vi har købt for 1.5 miaJudgeArdaStudge skrev:Vi har brugt for en 380 millioner kr. Men ja, det er vel også en slags penge.thefugle skrev:Nu skal vi jo nok ikke snakke om at bruge en masse penge og så ikke spille bedre...hehe.Hr. Drejer skrev:Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Og når du så tager lønforskellen med, så bliver det enormt.JudgeArdaStudge skrev:Vi har brugt for en 380 millioner kr. Men ja, det er vel også en slags penge.thefugle skrev:Nu skal vi jo nok ikke snakke om at bruge en masse penge og så ikke spille bedre...hehe.Hr. Drejer skrev:Tænk at Man U har brugt over 1.5 milliard kroner på spillere i 2014, og deres offensiv sejler. Mata er og bliver ikke en verdensklassespiller, Di Maria passer ikke helt ind, og RVP ser også ud til at have et ordentlig dyk i formen.
Dagens Kampe
@thefugle
Nej, det har vi ikke. Selvfølgelig kigges der på nettoforbruget - hvis du køber et hus til tre millioner, men har solgt det gamle for to, så har du jo også kun brugt én million.
Manu har været pisse heldige, at vi, Arsenal, Tottenham og Everton har været så dårlige. De er ligeså dårlige som under Moyes, der havde samme antal point, som van Gaal har nu. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at Moyes gjorde det bedre. Van Gaal spiller virkelig dårligt og har præsteret et forsvar, der er dårligere end vores, og han havde alle penge i verden at gøre godt med - og man brugte dem tilmed til at købe etablerede verdensstjerner. Han fejlede tilgengæld enormt ved totalt at ignorere de problemer, holdet har.
Nej, det har vi ikke. Selvfølgelig kigges der på nettoforbruget - hvis du køber et hus til tre millioner, men har solgt det gamle for to, så har du jo også kun brugt én million.
Manu har været pisse heldige, at vi, Arsenal, Tottenham og Everton har været så dårlige. De er ligeså dårlige som under Moyes, der havde samme antal point, som van Gaal har nu. Jeg vil faktisk gå så langt og sige, at Moyes gjorde det bedre. Van Gaal spiller virkelig dårligt og har præsteret et forsvar, der er dårligere end vores, og han havde alle penge i verden at gøre godt med - og man brugte dem tilmed til at købe etablerede verdensstjerner. Han fejlede tilgengæld enormt ved totalt at ignorere de problemer, holdet har.
Liverpool Football Klopp
Jeg læste endda, at Van Gaal har 1 point mindre end moyes hvis man ser på de samme spillede kampe. Det siger lidt om årets PL at de på trods af dette kan ligge nr 4, og endda nr 3 inden i dag.
Fortsætter manure som nu, tror jeg godt de kunne droppe ud af top 4, for både os og Arsenal bliver kun bedre, mens Southampton med deres sejr i dag vel også skal tages seriøst, som jeg også skrev tidligere.
Fortsætter manure som nu, tror jeg godt de kunne droppe ud af top 4, for både os og Arsenal bliver kun bedre, mens Southampton med deres sejr i dag vel også skal tages seriøst, som jeg også skrev tidligere.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Hvad har Lovren, Markovic, Lallana osv. kostet individuelt, hvis det skal udregnes netto? Så er der jo lige pludselig ikke så meget pres på dem, når de tilsyneladende ikke har kostet >20 millioner pund hver.AndreasN skrev:@thefugle
Besynderlig måde at drive regnskab på. Pengene ER brugt uanset om de så har tjent nogle ind på spillersalg, oliekilder eller bloddiamanter. Sjovt nok har folk også tendens til at regne helt modsat når der skal skydes mod andre klubber. Tottenham brugte jo f.eks. over en milliard uden at man skulle nævne pengene fra Bale salget den anden vej. Jeg ved godt at det er pinligt, at det nu er vores egen klub, der har formøblet så mange penge uden at blive bedre - men kan i bestemme jer?
Præcis. Det her er altså ikke huskøb, de penge ER brugt. Og om vi havde Suarez pengene eller ej, så havde vi stadig skulle forstærke os for samme beløb, og det ville stadig være lige så pinligt nu så dårligt vi har købt ind. Vi har jo ikke købt bedre ind bare fordi vi havde Suarez pengene. Det er en mærkelig måde at tænke på.Danie15turridge skrev:Hvad har Lovren, Markovic, Lallana osv. kostet individuelt, hvis det skal udregnes netto? Så er der jo lige pludselig ikke så meget pres på dem, når de tilsyneladende ikke har kostet >20 millioner pund hver.AndreasN skrev:@thefugle
Besynderlig måde at drive regnskab på. Pengene ER brugt uanset om de så har tjent nogle ind på spillersalg, oliekilder eller bloddiamanter. Sjovt nok har folk også tendens til at regne helt modsat når der skal skydes mod andre klubber. Tottenham brugte jo f.eks. over en milliard uden at man skulle nævne pengene fra Bale salget den anden vej. Jeg ved godt at det er pinligt, at det nu er vores egen klub, der har formøblet så mange penge uden at blive bedre - men kan i bestemme jer?
-
- Geografisk sted: Odder
- Alder: 52
Havde vi ikke haft Suarez pengene havde vi naturligvis ikke købt ind for så meget, det må være indlysende.thefugle skrev:Præcis. Det her er altså ikke huskøb, de penge ER brugt. Og om vi havde Suarez pengene eller ej, så havde vi stadig skulle forstærke os for samme beløb, og det ville stadig være lige så pinligt nu så dårligt vi har købt ind. Vi har jo ikke købt bedre ind bare fordi vi havde Suarez pengene. Det er en mærkelig måde at tænke på.Danie15turridge skrev:Hvad har Lovren, Markovic, Lallana osv. kostet individuelt, hvis det skal udregnes netto? Så er der jo lige pludselig ikke så meget pres på dem, når de tilsyneladende ikke har kostet >20 millioner pund hver.AndreasN skrev:@thefugle

Could have would have should have
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Øv, hvorfor skulle du også få mig til at forestille mig den angrebsduoWormie skrev:
Could have would have should have

A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Nej, som bblauritzen siger, så er det indlysende, at vi ikke havde brugt en milliard, hvis vi ikke havde solgt Suarez. Vi har da også teoretisk set brugt en milliard, men når regnskabet gøres op, så er det jo ikke det, der tæller. Ligesom det ikke gør for Tottenham. Faktum er jo så bare, at vi brugte de indtjente penge mindre godt, men jeg kan ikke se, hvorfor det er en "mærkelig" tankegang at kigge på nettoforbruget. Igen, når regnskabet skal gøres op, så er det det eneste, der tæller. Såvidt jeg kan se er der ingen, der forsøger at fjerne fokus fra, at pengene muligvis kunne være brugt bedre, men derimod bare, at rent økonomisk er tabet ikke så stort, som mange gerne vil gøre det til. Vi har jo ikke tabt én milliard - nærmere en fjerdedel af det.
Liverpool Football Klopp
-
Der er vel ingen, som siger at vi havde brugt samme svimlende summer, hvis Suarez var blevet. Men at gøre det brugte transferbeløb op i hvad der er solgt og indtjent ad andre veje giver ingen mening. Hvis der så er overskud på bundlinjen et år, har man så fået eventuelle spillere gratis?
Der er brugt/investeret over en milliard i spillertruppen og så må vi bare vente og se om det giver et fornuftigt afkast fremadrettet, som i tilfældet med Suarez.
Der er brugt/investeret over en milliard i spillertruppen og så må vi bare vente og se om det giver et fornuftigt afkast fremadrettet, som i tilfældet med Suarez.