Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af texy » tirsdag, 13. jan, 2015 12:39

Repsej skrev:Så blev vores cheflæge Dr Zaf Iqbal fyret/fritstillet/gik selv.

Måske gange udramatisk men hvis man stopper med dags varsel er der måske mee bag

http://www.liverpool.no/Nyheter/Zaf-Iqb ... i-LFC.aspx
Det er ifølge klubben og ham selv af personlige årsager, at han stopper.

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... -liverpool
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 13. jan, 2015 12:46

Jeg kan ikke huske, om det bare var rygter, eller om jeg fandt en artikel, men jeg læste om ikke andet, at han stopper, fordi hans familie ikke ville flytte fra London til Liverpool. Det skulle være det, han mener med, at han er nødt til at gøre, hvad der er bedst for ham og hans familie. Et lidt ærgerligt tab for han var sgu blevet lidt kult, og han virkede utrolig vellidt blandt spillerne.

On a more serious note, så er det grænseløst irriterende, hvor svært vi åbenbart har ved forlænge kontrakter med spillerne. Jeg ved ikke, om FSG bare er nærige, eller hvilke faktorer, der gør, at vi øjensynligt har svært ved at signe/forlænge med spillere:

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. jan, 2015 16:51

Hvorfor hulen er man ikke mere ambitiøs, hvis der er det indtjeningspotentiale og at gælden kan betales ud så hurtigt? ? http://touch.liverpool.no/Nyheter/ker-i ... i-ret.aspx
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 14. jan, 2015 17:06

Jesper skrev:Hvorfor hulen er man ikke mere ambitiøs, hvis der er det indtjeningspotentiale og at gælden kan betales ud så hurtigt? ? http://touch.liverpool.no/Nyheter/ker-i ... i-ret.aspx
Nu trækker jeg på min hukommelse her, så jeg beklager meget, hvis jeg har husket detaljer forkert. Men mig bekendt er det områdeplanen, der forhindrer, at stadion kan udbygges mere.

Hvis det skal udbygges mere end nu, så vil det kræve, at der skal foretages investeringer i infrastruktur. Ellers kan området ikke klare det pres, som det øgede antal tilskuere vil give.

Liverpool vil naturligt nok ikke finansiere alt dette. Derfor vil det kræve, at byrådet i Liverpool er klar til at smide penge. Jeg aner intet om byens budget, men de har næppe en ubegrænset pengetank. Samtidig foretages denne form for infrastruktur investeringer som regel over længere tid, da den lokale økonomi derved kan støttes over en længere periode.

Derudover er det vel ikke helt ligegyldigt, om der arbejdes på kun en eller flere tribuner. Jeg kan forestille mig, at det vil give gener og måske endda fremprovokere reduceret tilskuerkapacitet.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. jan, 2015 17:56

Alonso skrev:
Jesper skrev:Hvorfor hulen er man ikke mere ambitiøs, hvis der er det indtjeningspotentiale og at gælden kan betales ud så hurtigt? ? http://touch.liverpool.no/Nyheter/ker-i ... i-ret.aspx
Nu trækker jeg på min hukommelse her, så jeg beklager meget, hvis jeg har husket detaljer forkert. Men mig bekendt er det områdeplanen, der forhindrer, at stadion kan udbygges mere.

Hvis det skal udbygges mere end nu, så vil det kræve, at der skal foretages investeringer i infrastruktur. Ellers kan området ikke klare det pres, som det øgede antal tilskuere vil give.

Liverpool vil naturligt nok ikke finansiere alt dette. Derfor vil det kræve, at byrådet i Liverpool er klar til at smide penge. Jeg aner intet om byens budget, men de har næppe en ubegrænset pengetank. Samtidig foretages denne form for infrastruktur investeringer som regel over længere tid, da den lokale økonomi derved kan støttes over en længere periode.

Derudover er det vel ikke helt ligegyldigt, om der arbejdes på kun en eller flere tribuner. Jeg kan forestille mig, at det vil give gener og måske endda fremprovokere reduceret tilskuerkapacitet.
Jeg tror du har ret, men langt hen ad vejen, så virker det for mig underligt, at man dagen i dag udtaler, at Liverpool er en langsigtet investering og så samtidig kommer med de her estimater, som for mig viser et uforløst potentiale.
Hvis man nu havde gjort brug af de muligheder, der lå i at investere i et dyrere nyt stadion, men med bedre infrastruktur og ikke mindst langt højere indtjeningsmuligheder, så tror jeg man på sigt havde lavet en bedre deal.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 14. jan, 2015 19:20

Jesper skrev:
Alonso skrev:

Jeg tror du har ret, men langt hen ad vejen, så virker det for mig underligt, at man dagen i dag udtaler, at Liverpool er en langsigtet investering og så samtidig kommer med de her estimater, som for mig viser et uforløst potentiale.
Hvis man nu havde gjort brug af de muligheder, der lå i at investere i et dyrere nyt stadion, men med bedre infrastruktur og ikke mindst langt højere indtjeningsmuligheder, så tror jeg man på sigt havde lavet en bedre deal.
Jeg forestiller mig, at man venter med renoveringen af Kop end, til en anden / andre klubber har nedbrudt dogmet omkring safe standing, så The Kop igen kan blive ståpladser, men denne gang sikre.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 14. jan, 2015 19:58

Cynwal, er det ikke mere et håb? For hvad vil du underbygge det med?

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 14. jan, 2015 20:54

Det er et meget stort håb, som muligvis er projiceret over på ønsket om en strategi.
Vi SMADRER det PIShold !

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 26. jan, 2015 21:34

Crystal Palace ude i FA Cup'en, hvis vi kan komme forbi Bolton.
Kloppite

SimonA
Alder: 27

Indlæg af SimonA » mandag, 26. jan, 2015 22:14

texy skrev:Crystal Palace ude i FA Cup'en, hvis vi kan komme forbi Bolton.
Fornuftigt. Dem bør vi kunne slå, om ikke andet få en uafgjort, og ordne det på Anfield. Men først, Bolton..
YNWA

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 26. jan, 2015 23:05

Ikke den værste lodtrækning, men bestemt heller ikke den bedste. Gæt hvem manu trak? Det er rigtigt - Sheffield United eller Preston. De to dårligste hold tilbage i turneringen udover Bradford.
Liverpool Football Klopp

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 27. jan, 2015 08:52

SimonA skrev:
texy skrev:Crystal Palace ude i FA Cup'en, hvis vi kan komme forbi Bolton.
Fornuftigt. Dem bør vi kunne slå, om ikke andet få en uafgjort, og ordne det på Anfield. Men først, Bolton..
Jeg forventer overhovedet ikke en sejr UDE mod Crystal Palace.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 27. jan, 2015 10:32

AndreasN skrev:Ikke den værste lodtrækning, men bestemt heller ikke den bedste. Gæt hvem manu trak? Det er rigtigt - Sheffield United eller Preston. De to dårligste hold tilbage i turneringen udover Bradford.
Jeg tror jeg vil holde med United i givet fald United skal møde (scum) united.
(sætter stadig min lid til Cambridge) ;)
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

bblauritzen
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Indlæg af bblauritzen » torsdag, 05. feb, 2015 11:09

New Balance trøje sponsoratet er nu officielt:

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... e-kit-deal

Det skulle angiveligt være en 'record-breaking deal for the club'

Jeg har ikke kunnet finde noget på beløbet men aftalen med Warrior var på £25 mill. om året så mon ikke vi skal op omkring de 30 her.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 05. feb, 2015 12:53

bblauritzen skrev:New Balance trøje sponsoratet er nu officielt:

http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... e-kit-deal

Det skulle angiveligt være en 'record-breaking deal for the club'

Jeg har ikke kunnet finde noget på beløbet men aftalen med Warrior var på £25 mill. om året så mon ikke vi skal op omkring de 30 her.
Gad vide hvordan det beløb ligger i forhold til vores konkurrenter?

Besvar