Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Ham Besic der, ser faktisk ret interessant ud. Han har været rigtig god på bolden, her i 1. halvleg.
Everton bliver aldrig en konkurrent til top 4 til 6 i år. De er simpelthen ikke farlige og kender slet ikke deres besøgselstid. Helt vildt som de svinger i den her meget skruet jule/nytårs program. Everton har et par gode spillere, Lukaku, Baines eller Naimeth . De har bare ingen klasse over dem, og lidt fryd for øjet når Baines ikke får lov til at sparke sit sædvanlige straffe.
-Endnu et kryds for Everton og kun en sejr i seneste 13 kampe. Måske deres trup ikke er stor nok eller deres december har sat sig for tungt i benene?

-Endnu et kryds for Everton og kun en sejr i seneste 13 kampe. Måske deres trup ikke er stor nok eller deres december har sat sig for tungt i benene?

You'r Never Walk Alone. ///
Caroline får lige en EKSTRA klapsalve fra mig under Australien Open http://www.dailymail.co.uk/sport/tennis ... n-win.html
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det ser ud til vi møder spurs i finalen! 

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
Tottenham vinder 1-0 på et straffespark... Hvem havde set den komme?
Liverpool Football Klopp
Ødegård til Real Madrid. Jeg er ikke helt sikker på det er et godt valg men det vil tiden jo vise. Hvis jeg skulle komme med et gæt så er han der de næste 3-4 år og så vil han væk i jagten på spilletid. Så ryger han til Ajax eller Dortmund for igen senere at komme til PL.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Det rapporteres at han vil få 80.000£ om ugen. Det er direkte svineri, det er så ødelæggende for fodbolden og for lønningerne fremover for store talenter. Synes virkelig det er latterligt.Emmy skrev:Ødegård til Real Madrid. Jeg er ikke helt sikker på det er et godt valg men det vil tiden jo vise. Hvis jeg skulle komme med et gæt så er han der de næste 3-4 år og så vil han væk i jagten på spilletid. Så ryger han til Ajax eller Dortmund for igen senere at komme til PL.
Desuden giver det jo så et meget godt indblik i en af grundende til at han valgte Madrid. Mener os stadigvæk det var nærmest den eneste klub af dem han var i kontakt med, han IKKE skulle vælge. Ærgeligt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Jeg har læst om en årsløn på 20 mio. Noget mindre men stadig sindsygt for en 16-årig knægt
Nu det ikke fordi jeg nødvendigvis tager TV2 sporten for gode vare, men de rapporterede lige en årsløn på 20 mio. Vanvittigt.Emmy skrev:Jeg har læst om en årsløn på 20 mio. Noget mindre men stadig sindsygt for en 16-årig knægt
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
I hvilken valuta?Pede skrev:Nu det ikke fordi jeg nødvendigvis tager TV2 sporten for gode vare, men de rapporterede lige en årsløn på 20 mio. Vanvittigt.Emmy skrev:Jeg har læst om en årsløn på 20 mio. Noget mindre men stadig sindsygt for en 16-årig knægt
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
DR P3 sporten, har også hele dagen rapporteret en årsløn på 20 mio. i kr.Johnny Football skrev:I hvilken valuta?Pede skrev:Nu det ikke fordi jeg nødvendigvis tager TV2 sporten for gode vare, men de rapporterede lige en årsløn på 20 mio. Vanvittigt.Emmy skrev:Jeg har læst om en årsløn på 20 mio. Noget mindre men stadig sindsygt for en 16-årig knægt
DkrJohnny Football skrev:I hvilken valuta?Pede skrev:Nu det ikke fordi jeg nødvendigvis tager TV2 sporten for gode vare, men de rapporterede lige en årsløn på 20 mio. Vanvittigt.Emmy skrev:Jeg har læst om en årsløn på 20 mio. Noget mindre men stadig sindsygt for en 16-årig knægt
Æv så fik scum x mod United, havde håbet på United sejren til odds 15, må nøjes med 8 på X´et. Men mon ikke scum er videre når de skal møde United hjemme.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Alder: 37
Nu må vi fandeme ikke fucke up mod Bolton. Alle de andre storhold er jo på vej ud... 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Wow! Pokalen er måske billigt til salg i år. City, Chelsea, Soton og Spurs på vej ud ...
Og allesammen på hjemmebane mod "små" hold. Håber vi bruger det som en advarsel om ikke at tage for let på opgaven.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp