Ellers er det måske tid til, at Lovren finder niveauet fra sidste sæson frem.Sivi skrev:Nu hvor Sakho måske er ude, ville det så være en idé at tilbagekalde Tiago Ilori og give ham en chance? Vil ikke være særlig tryk hvis GJ skulle begynde at spille fuldt tid i forsvaret
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det bliver forhåbentlig Kolo, der tager over, hvis Sakho er skadet. Skrtel og Lovren sammen i en hvilken som helst forsvarskonstellation får det til at løbe koldt ned af ryggen på mig. Deres mangel på indbyrdes koordinering og positionel bevidsthed vil smadre balancen fuldstændig i tremandsforsvaret efter min bedste overbevisning. Vi vil som igår, da Johnson kom ind, se en Skrtel all over the place i stedet for blot at gøre det simple og sweepe i rummet mellem keeper og forsvarskæden. Skal Lovren ind, bør det være direkte for Skrtel, hvilket jeg tror kunne fungere ganske fint mod mindre hold.Mads T. skrev:Ellers er det måske tid til, at Lovren finder niveauet fra sidste sæson frem.Sivi skrev:Nu hvor Sakho måske er ude, ville det så være en idé at tilbagekalde Tiago Ilori og give ham en chance? Vil ikke være særlig tryk hvis GJ skulle begynde at spille fuldt tid i forsvaret
Jeg hælder i øvrigt meget mere til at hente Wisdom hjem end Ilori. Wisdom er som skabt til HCB med sin erfaring som back på klubplan og som centerback for U21-landsholdet. Så kan Can komme over i venstre side. Desuden har han langt flere kampe i benene end Ilori denne sæson. Det kan dog også være et argument for at lade ham blive i West Brom og få noget erfaring.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store fidus til Wisdom. Han har gjort det udmærket de gange, jeg har set ham spille, men hvis det ikke var fordi, han var lejet ud, så ville jeg aldrig have tænkt på ham som et alternativ for os. Ilori har ikke haft verdens bedste ophold i Bordeaux, som desværre er blevet ødelagt af skader.
Liverpool Football Klopp
Hvorfor har du ikke fidus til Wisdom? Synes nemlig også han gør det udmærket de gange man ser ham spille. Ser faktisk et rigtig fint potentiale i ham og ville gerne se ham tilbage i Liverpool. Men da man brugte de mange penge på Lovren så er det dog nok tvivlsomt om han kommer til at spille en rolle. Det ender nok med at de begge to ryger videre. Desværre. Så ham gerne komme lidt tættere på holdet. Startende med spilletid i Cup's og som reserve og se stille og roligt om det kan bære.AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store fidus til Wisdom. Han har gjort det udmærket de gange, jeg har set ham spille, men hvis det ikke var fordi, han var lejet ud, så ville jeg aldrig have tænkt på ham som et alternativ for os. Ilori har ikke haft verdens bedste ophold i Bordeaux, som desværre er blevet ødelagt af skader.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Umiddelbart ville Wisdom som omskolet center back til højre back passe godt ind som højre mand i et tremandsforsvar. Jeg synes han har spillet rigtig solidt både for os og for WBA.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
One season wonder er nu mere en som kun had gjort set godt i en sæsonEmmy skrev:Jeg ville foretrække Benzema. Han har holdt et højt niveau igennem mange sæsoner mens Lacazette for mit vedkommende indtil videre er et one-season wonder. Jeg er ikke overbevist om at han er så fantastisk som mange gør ham til. Køber vi ham og han performer så æder jeg selvfølgelig hatten...texy skrev:Det vil jeg egentlig også. Nu er Lacazette lige blevet skadet og vil være ude i 3 uger. Men kunne man ikke lokke Lyon (og Lacazette) med et Origi-agtigt køb? Vi køber ham nu, og så får han lov at spille sæsonen færdig i Lyon, hvilket jeg fornemmer, at han godt kunne tænke sig. Hvis vi ikke allerede nu forsøger at hente ham, så tror jeg at den spinkle mulighed helt forsvinder. Med hans nuværende skade har andre hold måske sat interessen på stand-by. Til sommer kommer alle de rige på banen, og så er vi chanceløse.thefugle skrev:Hvem er de i dette tilfælde?Kelly skrev:Jeg tror ikke de henter nogen. Sidste år kom de også for sent det glippede på dagen.
Noget helt andet er, vi behøver vel ikke Benzema hvis vi kan hente Lacazette. Jeg vil desuden klart hellere ha Lacazette.
Jeg så i øvrigt lige i Metro (så det er ganske givet noget sludder, men alligevel...), at vi skulle være villige til at betale £17m for Ter Stegen? Det lyder helt ude i hampen i mine ører. Jeg er med på, at han stadig er ung og talentet muligvis også er til stede. Men jeg kan stadig ikke forene mig med et så stort beløb for en målmand, der ikke helt har overbevist mig. Så hellere Begovic.
http://metro.co.uk/2015/01/27/liverpool ... r-5037682/
Desuden passer Lacazette meget bedre ind på vores hold.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Han er for mig en spiller, som endnu ikke har nået sit fulde potentiale endnu. Han mangler kontinuerlig kamperfaring, som han ser ud til at få i denne sæson (23 kampe med fuld spilletid!), og han mangler en træner, der kan guide og hjælpe ham til at få det meste ud af sit spil. Det kunne sagtens være med Rodgers som træner i et tremandsforsvar, men jeg kan tage fejl.AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store fidus til Wisdom. Han har gjort det udmærket de gange, jeg har set ham spille, men hvis det ikke var fordi, han var lejet ud, så ville jeg aldrig have tænkt på ham som et alternativ for os. Ilori har ikke haft verdens bedste ophold i Bordeaux, som desværre er blevet ødelagt af skader.
Ellers er der jo også Flanno, som nok ikke har farten til at spille wingback.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Eriksen ville være en drøm at købe
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Vi havde jo rent faktisk chancen engang, men han blev vurderet og fundet for let... det var vi heller ikke alle på forum, der var glade for. Jeg vil dog skyde på, at 80 % herinde var enige, så det er let at være bagklog.Kelly skrev:Eriksen ville være en drøm at købe
Lige nu er der jo hverken sportslige eller økonomiske grundlag for ham til at skifte og fortsætter han sådan, så er det efterhånden også kun 4-5 klubber, der kommer i nærheden af ham.
Men vi har en spiller, der kan blive lige så god - Coutinho - forskellen mellem de to så man, da vores troldmand havde chancen mod Chelsea. Dét er forskellen mellem den gode mellemvare og en superstjerne
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Ja helt enig. Husker godt der var en del i mod køb af Eriksen bla pga for dårlig fysik. Han er på vej til at blive en stjerne. Han scorer nogen fantastiske mål. Æv vi ikke gik efter ham.Jesper skrev:Vi havde jo rent faktisk chancen engang, men han blev vurderet og fundet for let... det var vi heller ikke alle på forum, der var glade for. Jeg vil dog skyde på, at 80 % herinde var enige, så det er let at være bagklog.Kelly skrev:Eriksen ville være en drøm at købe
Lige nu er der jo hverken sportslige eller økonomiske grundlag for ham til at skifte og fortsætter han sådan, så er det efterhånden også kun 4-5 klubber, der kommer i nærheden af ham.
Men vi har en spiller, der kan blive lige så god - Coutinho - forskellen mellem de to så man, da vores troldmand havde chancen mod Chelsea. Dét er forskellen mellem den gode mellemvare og en superstjerne
Meget enig i dine og zalcos pointer. Synes det vil være bittert og dumt at lade Wisdom gå. Han kan blive en gevinst for Liverpool. Stort potentiale som spiller generelt, men også i forhold til spillestil, system osv. i Liverpool. SYnes det vil være tåbeligt evt. at bruge endnu flere store beløb på flere forsvarsspillere før man har prøvet Wisdom mere.JTN skrev:Han er for mig en spiller, som endnu ikke har nået sit fulde potentiale endnu. Han mangler kontinuerlig kamperfaring, som han ser ud til at få i denne sæson (23 kampe med fuld spilletid!), og han mangler en træner, der kan guide og hjælpe ham til at få det meste ud af sit spil. Det kunne sagtens være med Rodgers som træner i et tremandsforsvar, men jeg kan tage fejl.AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg ikke har den store fidus til Wisdom. Han har gjort det udmærket de gange, jeg har set ham spille, men hvis det ikke var fordi, han var lejet ud, så ville jeg aldrig have tænkt på ham som et alternativ for os. Ilori har ikke haft verdens bedste ophold i Bordeaux, som desværre er blevet ødelagt af skader.
Ellers er der jo også Flanno, som nok ikke har farten til at spille wingback.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."
Eriksen var så oplagt at det er besynderligt. Passer rigtig godt til spillestil og hvis Liverpool også har vejet ham for let pga. det med fysik er det besynderligt. Synes det er et forældet argument. Efterhånden har alle hold i PL små tekniske typer, der tidligere ville have sværere ved at begå sig i England.
Så også hellere Lacazette end Benzema. Burde passe fantastisk til spillestil og har præsteret godt længe og desuden væsentligt billigere i løn og køb end Benzema. Lacazette bliver ikke billig, men stadig billigere også er der penge til at forstærke andre steder. Synes desuden Benzema er overvurederet. Ja, han er en fremragende spiller, men han mangler nogle procenter for at være helt deroppe hvor mange placerer ham. Og hvor pris og løn placerer ham.
Lyon vinder måske mesterskabet sensationelt, så de lader ham ikke gå før, tidligst efter denne sæson. Et Origi køb som blev foreslået ville være fint.
Og ville stadig gerne se hvad Spurs sagde til et cheeky 40 mio. pund bud på Lloris. En af de gåder at han røg til Spurs, også til den pris. Han var så åbenlys klasse i Lyon.
Så også hellere Lacazette end Benzema. Burde passe fantastisk til spillestil og har præsteret godt længe og desuden væsentligt billigere i løn og køb end Benzema. Lacazette bliver ikke billig, men stadig billigere også er der penge til at forstærke andre steder. Synes desuden Benzema er overvurederet. Ja, han er en fremragende spiller, men han mangler nogle procenter for at være helt deroppe hvor mange placerer ham. Og hvor pris og løn placerer ham.
Lyon vinder måske mesterskabet sensationelt, så de lader ham ikke gå før, tidligst efter denne sæson. Et Origi køb som blev foreslået ville være fint.
Og ville stadig gerne se hvad Spurs sagde til et cheeky 40 mio. pund bud på Lloris. En af de gåder at han røg til Spurs, også til den pris. Han var så åbenlys klasse i Lyon.
Men apropos målmænd så er Fiorentinas målmand Neto værd at prøve til omkring 2 mio euro (samme pris som mange Superliga spillere!) Hans kontrakt udløber om 6 måneder. Eller vente og hente ham gratis? Kender ikke meget til ham, men set ham nogle gange og der gjorde han det faktisk fint, han har desuden et godt ry i Italien. Han er sat af nu fordi han ikke vil forlænge og Fiorentina har hentet Rumæniens landsholdsmålmand gratis. Hvis han evt. ikke slår til som 1. målmand - er der jo to muligheder: Lade ham være 2. målmand. Stort behov for en bedre 2. målmand og Neto væsentlig bedre end Brad Jones. Eller sælge ham videre. Han ville sagtens kunne indbringe en del.
Jeg var blandt andre en af dem, der ikke ønskede ham i Liverpool... Situationen er godt nok lidt anderledes nu.Jesper skrev:Vi havde jo rent faktisk chancen engang, men han blev vurderet og fundet for let... det var vi heller ikke alle på forum, der var glade for. Jeg vil dog skyde på, at 80 % herinde var enige, så det er let at være bagklog.Kelly skrev:Eriksen ville være en drøm at købe
Jeg synes dog Coutinho er bedre, hvorfor jeg ikke ser Eriksen som en spiller, vi akut har brug for, men skulle chancen af en eller anden årsag opstå igen, så er vi selvfølgelig nødt til at slå til. Indrømmet; Eriksen er mere kampafgørende end Coutinho, men jeg synes, der er mere potentiale i Coutinho. Væsentligt bedre teknisk, bedre blik for sine medspillere og bedre i mand-mod-mand-situationer. Eriksen har derimod en langt bedre sparketeknik og er mere målfarlig, og selvom Coutinho givetvis aldrig kommer op på hans niveau på det parameter, så tror jeg stadig, vi vil se flere mål fra hans fødder, når han langsomt begynder at forbedre sig på det punkt.
Liverpool Football Klopp
Hvad med Lavezzi er han bedre end Eriksen ?. Jeg er i tvivl. Lavezzi er snart den eneste der er rygter om hentes i januar. Jeg så ham gerne i Liverpool. På trods af han er 29 år, og der måske maks er 4 år mere i ham. Men det presser vel Ibe længere ud.AndreasN skrev:Jeg var blandt andre en af dem, der ikke ønskede ham i Liverpool... Situationen er godt nok lidt anderledes nu.Jesper skrev:Vi havde jo rent faktisk chancen engang, men han blev vurderet og fundet for let... det var vi heller ikke alle på forum, der var glade for. Jeg vil dog skyde på, at 80 % herinde var enige, så det er let at være bagklog.Kelly skrev:Eriksen ville være en drøm at købe
Jeg synes dog Coutinho er bedre, hvorfor jeg ikke ser Eriksen som en spiller, vi akut har brug for, men skulle chancen af en eller anden årsag opstå igen, så er vi selvfølgelig nødt til at slå til. Indrømmet; Eriksen er mere kampafgørende end Coutinho, men jeg synes, der er mere potentiale i Coutinho. Væsentligt bedre teknisk, bedre blik for sine medspillere og bedre i mand-mod-mand-situationer. Eriksen har derimod en langt bedre sparketeknik og er mere målfarlig, og selvom Coutinho givetvis aldrig kommer op på hans niveau på det parameter, så tror jeg stadig, vi vil se flere mål fra hans fødder, når han langsomt begynder at forbedre sig på det punkt.