Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
lasse.j
Geografisk sted: Randers
Alder: 52

Re: Dagens Kampe

Indlæg af lasse.j » lørdag, 21. feb, 2015 17:30

:clap:
Mvh

Lasse

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 21. feb, 2015 17:38

Jeg elsker, når United-fans ranter imod købe-klubber. Nu har de lige skiftet Di Maria ud med Mata. Jesus Christ.

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Indlæg af Sivi » lørdag, 21. feb, 2015 17:40

Lækkert af Shelvey.
Teixera har scoret to for Brighton
Justice for the 96! <3

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » lørdag, 21. feb, 2015 17:46

Tom_Jorsal skrev:Jeg elsker, når United-fans ranter imod købe-klubber. Nu har de lige skiftet Di Maria ud med Mata. Jesus Christ.
Nu er forskellen på Manchester United og de såkaldte "købeklubber" jo, at førstnævnte har råd til at købe spillere som Di Maria og Mata for penge, de som klub selv genererer. I stærk kontrast til klubber som Chelsea, PSG osv., der har råd til dyre spillere, fordi de er blevet købt op af rigmænd, der poster deres egne penge i klubben. Der har Manchester United selv skabt deres økonomiske fundament, hvilket jeg alt andet lige har mere respekt for end alternativet.

Så jeg synes egentlig, at det er forkert at sætte Manchester United i bås med rigmandsklubberne. De skal snarere i bås med Bayern München, Barcelona og Real Madrid.

Når det er sagt, så er det da en vidunderlig udvikling, vi ser i Wales!
Senest rettet af Aarde lørdag, 21. feb, 2015 18:00, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Hagman

Indlæg af Hagman » lørdag, 21. feb, 2015 17:57

Sådan, SHELVEY !!!
En LFC-sejr imorgen, så ser det sgu godt ud !
Jeg holder kun med to hold... Liverpool, og dem der spiller mod Mancs !

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » lørdag, 21. feb, 2015 17:59

Det er altid en rar følelse når Manchester United taber, men jeg bliver også bekymret fordi vi tit har set at vi også dummer os når de gør det. Det var nok mest i Sir Blåtud's tid.....men jeg håber virkelig at vi henter point i morgen oven på det her :D
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » lørdag, 21. feb, 2015 18:01

Aarde skrev:De skal snarere i bås med Bayern München, Barcelona og Real Madrid.
Fy for den lede et ubehageligt selskab.

Jeg giver sgu ikke noget for, at de selv har skabt den købekraft. Det er en lille omstændighed, når deres keeper koster 200 mio., angrebsparret en halv milliard til sammen, Di Maria 600 mio., et bonghoved til 300 mio., en venstreback til 300 mio. og en bænk, der vel koster mere end vores start-11'er.

Brugeravatar
**YNWA**

Indlæg af **YNWA** » lørdag, 21. feb, 2015 18:10

Så var Matic løbet over til en modstander og sparket (ligner det syns jeg men er ik helt sikker) efter han blevet udsæt for en vildt grimt tackling Og han ser nok frem til mere en 3 dag ud!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 21. feb, 2015 18:34

Aarde skrev:
Tom_Jorsal skrev:Jeg elsker, når United-fans ranter imod købe-klubber. Nu har de lige skiftet Di Maria ud med Mata. Jesus Christ.
Nu er forskellen på Manchester United og de såkaldte "købeklubber" jo, at førstnævnte har råd til at købe spillere som Di Maria og Mata for penge, de som klub selv genererer. I stærk kontrast til klubber som Chelsea, PSG osv., der har råd til dyre spillere, fordi de er blevet købt op af rigmænd, der poster deres egne penge i klubben. Der har Manchester United selv skabt deres økonomiske fundament, hvilket jeg alt andet lige har mere respekt for end alternativet.

Så jeg synes egentlig, at det er forkert at sætte Manchester United i bås med rigmandsklubberne. De skal snarere i bås med Bayern München, Barcelona og Real Madrid.

Når det er sagt, så er det da en vidunderlig udvikling, vi ser i Wales!
Man er da stadig en købeklub, selvom at pengene ikke kommer fra en rigmands lommer. Det ligger vel i ordet købeklub, at man mere eller mindre køber sig til succes og som i Man Us tilfælde, til overpriser. Så det er da meget muligt, at der er en forskel i, hvor pengene er kommet fra, men hvad din pointe er med det, i forhold til Tom_Jorsals valg af ordbrug, det forstår jeg ikke. Han sætter dem i bås med købeklubber, ikke rigmandsklubber - Sådan står der i hvert fald sort på hvidt.

Men det er lidt rystende at se så mange penge spenderet med så lidt udbytte retur. De er virkelig uinspirerende at se på.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 21. feb, 2015 18:39, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 21. feb, 2015 18:38

Van Persie og Rooney er over the Hill. De har godt nok været ringe i denne sæson.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 21. feb, 2015 18:50

Hr. Drejer skrev:Van Persie og Rooney er over the Hill. De har godt nok været ringe i denne sæson.
Ssssshhhh! :shhh: Ikke så højt! Van Gal skulle nødig høre dig! :silenced: :P

City ser ud til at ville udnytte Chelseas pointtab maximalt. 2-0 efter 11 minutter ... :shock: Og nu 3-0
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Bellamy_fever

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 21. feb, 2015 18:59

Johnny Football skrev:
Hr. Drejer skrev:Van Persie og Rooney er over the Hill. De har godt nok været ringe i denne sæson.
Ssssshhhh! :shhh: Ikke så højt! Van Gal skulle nødig høre dig! :silenced: :P

City ser ud til at ville udnytte Chelseas pointtab maximalt. 2-0 efter 11 minutter ... :shock: Og nu 3-0
bare rolig.. Van Gaal er så stædig at hverken Van Persie eller Rooney mister deres plads på holdet - så hellere smadre balancen for hele holdet..
Scum har en del spillere der ikke lever op til deres normale niveau, men for mig ligner det mere at Van Gaal er årsag til deres ringe spil. han er bare håbløst overvurderet. De resultater han har, er vel mere takket være dygtige individuelle spillere, end hans taktiske input.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 22. feb, 2015 02:57

Nu er reglerne vist sådan at ham der slagtede Matic ikke kan straffes, da dommeren ser situationen, hvilket bør ændres, men om ikke andet er min holdning at Matic ikke skal have karantæne, men nærmest have en fair play præmie for ikke at smadre idioten efterfølgende. ham fjolset har lige udøvet hærværk på hans ben, mildt skrevet. Mon ikke det hævnes i næste indbyrdes match, og så græder jeg ikke. jeg kan ikke udtrykke nok foragt overfor den tøs fra Burnley. Cadeus til Matic for at tage den med ro, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 22. feb, 2015 07:12

Thommo skrev:Nu er reglerne vist sådan at ham der slagtede Matic ikke kan straffes, da dommeren ser situationen, hvilket bør ændres, men om ikke andet er min holdning at Matic ikke skal have karantæne, men nærmest have en fair play præmie for ikke at smadre idioten efterfølgende. ham fjolset har lige udøvet hærværk på hans ben, mildt skrevet. Mon ikke det hævnes i næste indbyrdes match, og så græder jeg ikke. jeg kan ikke udtrykke nok foragt overfor den tøs fra Burnley. Cadeus til Matic for at tage den med ro, som jeg ser det.
Håber ikke den bliver hævnet, for det kan sgu blive grimt!
Men enig i at Matic ikke skal straffes. Måske en enkelt dag for at kamme over, hvorimod Burnley spilleren burde få tre dage

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 22. feb, 2015 08:41

I er da helt væk. Matic skal selvfølgelig straffes hårdt, et voldeligt overfald som det han lavede hører ingen steder hjemme. Burnley spilleren laver et grimt frispark men det giver naturligvis ikke Matic nogen som helst ret til at reagere på den måde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar