Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Det skulle angiveligt være en 'record-breaking deal for the club'
Jeg har ikke kunnet finde noget på beløbet men aftalen med Warrior var på £25 mill. om året så mon ikke vi skal op omkring de 30 her.
Gad vide hvordan det beløb ligger i forhold til vores konkurrenter?
Har lige google lidt.
United får, gældene fra næste år, svimlende £85 mill. årligt fra Adidas. Smid deroveni £47 mill. fra Chevrolet for at have navnet på trøjerne. De kommer til at vælte i penge de næste mange år.
Gunners aftale med Puma indbringer dem £33 mill. samtidig med £30 mill. for trøjenavnet.
Standart Chartered betaler os £20 mill. som navne sponsor.
Fantastisk lodtrækning, hvis vi slår Blackburn hjemme, så er der 2/3 chance for, at vores semifinalemodstander på Wembley skal findes blandt Aston Villa, West Bromwich, Bradford og Reading. Det kan ikke blive meget bedre.
Jeg ved ikke hvor denne nyhed hører til, så den kommer her. Jan Mølby slog verdensmesteren i dart her til aften. I en fyldt arena i Liverpool foran 5000 mennesker, vandt Jan 2-1 i partier. Nyheden finde på eb.dk.
Hr. Drejer skrev:Jeg ved ikke hvor denne nyhed hører til, så den kommer her. Jan Mølby slog verdensmesteren i dart her til aften. I en fyldt arena i Liverpool foran 5000 mennesker, vandt Jan 2-1 i partier. Nyheden finde på eb.dk.
Rolig nu... en tidligere verdensmester Men stadigvæk en kæmpe overraskelse
Jones, Flanagan, Johnson, Enrique, Sakho, Lucas og Stevie har alle genoptaget træningen, så vi kører snart med næsten fuld trup, hvilket er glædeligt og vigtigt her op til slutspurten.