Dagens Kampe
Dagens Kampe
Det må vel næsten være årets dommerpræstation i England? Han har nærmest bogstaveligt talt dømt fejlfrit.
Liverpool Football Klopp
Re: Dagens Kampe
Det er sku virkeligt flovt at se på!!
Og godt dommerarbejde, som ikke hopper med på deres pis..
Og godt dommerarbejde, som ikke hopper med på deres pis..
Henderson bliver næste kaptajn for Liverpool FC
Kom så lige med den udligning, så de kan få en kamp mere hver..
Dejligt at den lorteklub er ude... Pardon my French, men jeg kan sq ikke holde det inde

Dagens Kampe
Uanset hvor meget jeg prøver, så kan jeg simpelthen ikke se, hvad van Gaal prøver på udover at få bolden ud til Young eller Di Maria, der skal slå den ind i feltet - når de så er bagud, så bliver den slået direkte op på Fellaini. Der er ingen idéer i deres angrebsspil. Overhovedet. De spiller sådan set okay i første halvleg, fordi de formår at holde bolden i egne række og flytter Arsenal lidt rundt på banen, men det ender altid med det samme. Et indlæg mod Fellaini. Efter pausen er de decideret pinlige i alt, hvad de foretager sig - hvis vi ikke slår dem, så har vi på ingen måde fortjent top 4.
Senest rettet af AndreasN mandag, 09. mar, 2015 22:49, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp
Kanon indsats af Michael Oliver. Stor ros til ham. 

"We're not racist, we only hate the mancs"
- JudgeArdaStudge
Ja, i dage, hvor vi kritiserer dommerne (berettiget) meget, så skal man også huske at rose dem, når de gør det godt og hold da op, hvor gjorde unge Oliver det godt i dag. Han var man of the match.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Aston Villa sku vi gå videre.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
Typisk united, de er holder med De Gea ikke mere end de. Man kan sees Scum har ophæve deres kontrakter omkring dommerne, god præstation af dommeren her til iaftes
Rodgers, er det dig???JudgeArdaStudge skrev:Ja, i dage, hvor vi kritiserer dommerne (berettiget) meget, så skal man også huske at rose dem, når de gør det godt og hold da op, hvor gjorde unge Oliver det godt i dag. Han var man of the match.

Han er den yngste dommer i Premier League.Belloni skrev:Rodgers, er det dig???JudgeArdaStudge skrev:Ja, i dage, hvor vi kritiserer dommerne (berettiget) meget, så skal man også huske at rose dem, når de gør det godt og hold da op, hvor gjorde unge Oliver det godt i dag. Han var man of the match.![]()
![]()
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
- Bellamy_fever
Jeg kan ikke umiddelbart huske en kamp jeg ikke har været imponeret af ham. Ud over han er helt kølig mod topholdene og ikke lader sig narre af film. Så er han også i mine øjne dygtig til at lade spillet køre videre så der fastholdes rytme i kampene. Jeg er stor tilhænger af Michael Oliver som dommer.!JTN skrev:Han er den yngste dommer i Premier League.Belloni skrev:Rodgers, er det dig???JudgeArdaStudge skrev:Ja, i dage, hvor vi kritiserer dommerne (berettiget) meget, så skal man også huske at rose dem, når de gør det godt og hold da op, hvor gjorde unge Oliver det godt i dag. Han var man of the match.![]()
![]()
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"