Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Måske er det Man City vi skal satse på at hente på 4. pladsen. De er da gået helt og aldeles i stå.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja .. vi bliver endnu klogere på SøndagEmmy skrev:Måske er det Man City vi skal satse på at hente på 4. pladsen. De er da gået helt og aldeles i stå.

Mvh
Lasse
Lasse
Det er lige før, at vi skal holde med Man Utd i weekenden
Men uafgjort vil være at foretrække.

Egentlig utroligt, at Rafa ikke er blevet fyret endnu. Det går helt forfærdeligt for Napoli. Nu har jeg ikke set de seneste kampe, men defensiven har sejlet stort set hele sæsonen.
Men han stopper vel under alle omstændigheder, når hans kontrakt udløber ved sæsonens afslutning. Selv hvis de skulle vinde Coppa Italia og/eller EL (som jo ellers giver direkte adgang til CL).
Men han stopper vel under alle omstændigheder, når hans kontrakt udløber ved sæsonens afslutning. Selv hvis de skulle vinde Coppa Italia og/eller EL (som jo ellers giver direkte adgang til CL).
Sjovt jeg sad og tænkte præcis det samme efter Citys nederlag. De virker til at være gået totalt i stå og pludselig virker det ikke urealistisk at indhente dem. Og det betyder jo så at scum ikke må tabe og so be it. Vi har brug for al den hjælp vi kan få.AJ skrev:Det er lige før, at vi skal holde med Man Utd i weekenden![]()
Håber City vinder, da scum hsr det sværeste slutprogram. De har Chelsea og Everton ude i de efterfølgende kampe, hvilket kan, hvis vi er monster heldige, ende med 0 point til dem.
Vi har derimod Newcastle, West brom og hull, så chancen for at lukke hullet er der endnu
Vi har derimod Newcastle, West brom og hull, så chancen for at lukke hullet er der endnu
Newcastle og West Brom tror jeg ikke vi får problemer med. Hull kampen tror jeg desværre ender uafgjort eller med et nederlag.Belloni skrev:Håber City vinder, da scum hsr det sværeste slutprogram. De har Chelsea og Everton ude i de efterfølgende kampe, hvilket kan, hvis vi er monster heldige, ende med 0 point til dem.
Tak Villa, og tak Carlos Sanchez!
Til dem der ikke så kampen: Villa slog Tottenham og Carlos Sanchez fik tilraget sig et rødt kort, hvilket betyder han ikke er med næste søndag.
Til dem der ikke så kampen: Villa slog Tottenham og Carlos Sanchez fik tilraget sig et rødt kort, hvilket betyder han ikke er med næste søndag.
Jeg synes det er svært, hvem man skal holde med i Manchester-derbyet i dag. Der er ingen tvivl om, at man u har det hårdeste slutprogram, men omvendt er de i god form, mens man city bare er gået helt i stå. Er det tendensen, bør man nok holde med manure i dag.
Men man u kunne også godt løbe ind i en del pointtab her til sidst, så måske burde man følge hjertet og holde med city.
Hvad tænker I andre?
Slutprogrammer:
Manchester City
West Ham (H)
Aston Villa (H)
Tottenham (A)
QPR (H)
Swansea (A)
Southampton (H)
Manchester United
Chelsea (A)
Everton (A)
West Brom (H)
Crystal Palace (A)
Arsenal (H)
Hull (A)
Men man u kunne også godt løbe ind i en del pointtab her til sidst, så måske burde man følge hjertet og holde med city.
Hvad tænker I andre?
Slutprogrammer:
Manchester City
West Ham (H)
Aston Villa (H)
Tottenham (A)
QPR (H)
Swansea (A)
Southampton (H)
Manchester United
Chelsea (A)
Everton (A)
West Brom (H)
Crystal Palace (A)
Arsenal (H)
Hull (A)
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Dagens Kampe
Rationalet siger, at man burde holde med man.utd, men personligt har jeg opgivet top 4, og jeg kan på ingen måde ønske man.utd noget, der ligner succes, så det passer mig ganske fint, at City kører dem rundt.
Liverpool Football Klopp
Jeg tror City er gået helt i stå og det føles på ingen måde urealistisk at hente dem. Så nederlag til dem i dag vil være fint, evt uafgjort.
Ja, de er da ved at gå helt skild ad!! Men efter at have grublet længe over det, så henter vi dem ikke. Vi kommer også til at fucke op... Flere gange tror jeg desværre
Jeg kan heller ikke forestille mig, vi henter dem. De har et forholdsvis nemt program, et rutineret hold og vi skal vinde to kampe mere end dem, ud af de sidste 6.Belloni skrev:Ja, de er da ved at gå helt skild ad!! Men efter at have grublet længe over det, så henter vi dem ikke. Vi kommer også til at fucke op... Flere gange tror jeg desværre
Rutinen har ikke hjulpet dem meget de sidste mange runder. Det er ærgeligt de kun har to udekampe tilbage, for der henter de ikke mange point. Vi henter ikke hverken scum eller Arse så det er vores eneste mikroskopiske chance hvis de er gået helt i stå nu.Oomph242 skrev:Jeg kan heller ikke forestille mig, vi henter dem. De har et forholdsvis nemt program, et rutineret hold og vi skal vinde to kampe mere end dem, ud af de sidste 6.Belloni skrev:Ja, de er da ved at gå helt skild ad!! Men efter at have grublet længe over det, så henter vi dem ikke. Vi kommer også til at fucke op... Flere gange tror jeg desværre
Stakkels, stakkels, stakkels Cornelius. Ikke alene spiller han ikke som ønsket, men han bliver fandme også haglet ned og nu en skade af de allergrimmeste. Det er sgu op ad bakke for en ung, god gut som ham. Jeg føler i den grad med ham.
Liverpool Football Klopp