Dagens Kampe
- Redtothebone
Re: Dagens Kampe
Ser ud til at Suarez er ved at finde formen fra sidste år igen 18 mål og 10 assists i 28 kampe.
Manden har gjort sindsyge ting, men når man ser ham igår kan jeg ikke undgå at savne ham i Liverpool.
Manden har gjort sindsyge ting, men når man ser ham igår kan jeg ikke undgå at savne ham i Liverpool.
YNWA
-
Benitez og co. er ved at dele store øretæver ud. Dejligt for Rafa!
Og så scorede Bendtner.
Og så scorede Bendtner.
Tak til Stoke og Adam for at vende kampen og vinde mod Southampton.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Ja, Adam har vel egentlig været bedst for LFC, efter at han forlod klubben.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Kom så Reading!
Giroud scorer garanteret lige om lidtHr. Drejer skrev:Kom så Reading!

sidder fuldstændig på kanten af stolen og sveder tran... når jeg har det sådan med denne her kamp kan jeg næsten ikke forestille mig hvordan jeg får det i morgen.. gud hvor jeg dog elsker at være med i vigtige kampe 

Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
Ad Herrera. Grimt grimt skuespil af ham, men Dean ser det heldigvis og giver ham et gult kort.
Men fantastisk med et nederlag til man u.
Men fantastisk med et nederlag til man u.
Uanset at jeg ikke kan udstå Maureen, må jeg virkelig give ham, at han er second to none på det taktiske plan. Det er ikke kønt, men det virker. I dag stækker han Manus fysik og primitive opspil til Fellaini ved at starte Zouma på midtbanen ved siden af Matic. Det kunne vi godt have lært af ved fx at have startet Kolo eller Lovren på den defensive midtbane i kampen på Anfield.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
stakkels reading de havde minimum fortjent chancen via straffesparkskonkurrence.. træls at målmanden dropper og virkelig synd for de kæmpede godt nok med alt hvad de havde
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.
louis gaal er en ren kopi af fergie, præcis lige så afskyelig og nedladende. Sådan ser jeg det ihvertfald.
Verden er smask fuld af hyklere....
PIS !!! Så betyder det jo at Scum er os overlegne de næste mange år IGEN....Thommo skrev:louis gaal er en ren kopi af fergie, præcis lige så afskyelig og nedladende. Sådan ser jeg det ihvertfald.
Ses om 20 år......

Tjah nu skrev jeg ren kopi, men trækker lidt i land, han er marginalt mere elendig på alle parametre end miss piggy. Hvor fergie fik 10 på usympatisk skalaen får louis 9 og sådan er det raden rundt. Nedladenheden overfor journalisten efter dagens kamp får dog 10 ligesom fergie fik det. måske louis er ved at lære deres dna som er så moderne. de må være stolte i den røde del af manchester
Verden er smask fuld af hyklere....
VERDENSKLASSE
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Fantastisk opspil af Bayern til 3-0! De spiller i et vanvittigt tempo.