Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
4-5 timer er gået siden Riddersholm bomben sprang, ingen FCM´ere på forum? Der er åbnet for at fck, trods ståle regimet, kan vinde mesterskabet. Håber dog på de minus 15-20 point ståle er god for, set i forhold til fck potentialet, er nok til midtjyderne kan vinde igen
Ikke jeg er FCM´er, jeg er bare ikke ståle fan, hans arrgance er ikke køn at se på, specielt da han intet har at have den i.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » fredag, 26. jun, 2015 09:19
Nej, det er jo ikke fordi, han har opnået noget som træner i FCK.
Liverpool Football Klopp
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » fredag, 26. jun, 2015 09:50
Fuldstændig vanvittigt med Riddersholm! Nu har han kæmpe i så mange år for at få FCM op i toppen af dansk fodbold og med i Champions League. Jeg synes virkelig det er mærkeligt. Der må være noget der er gået helt galt
Jeg kommer fra Herning og har dermed en masse kammerater der er FCM fans. Han er jo en kæmpe kultfigur. Og de "hardcore" fans elsker ham helt vildt. Det er en klubmand med stort k, og en træner der viser følelser.
Jeg ved ikke hvor specielt god en træner han egentlig er, men noget har da lykkedes i FCM.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
F1rm1no
- Geografisk sted: Holstebro
- Alder: 45
Som jeg har forstået det er det fordi han ikke mente han kunne stå inde for den måde klubben bliver drevet på [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Liverpool er min religion og anfield mit mekka
-
LFC-Aaby
- Alder: 32
af LFC-Aaby » fredag, 26. jun, 2015 10:40
Senorkaka skrev:Som jeg har forstået det er det fordi han ikke mente han kunne stå inde for den måde klubben bliver drevet på [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Ja men hvad skal det sige?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
F1rm1no
- Geografisk sted: Holstebro
- Alder: 45
Tror det er al den teknologi mv som benham har indført
Liverpool er min religion og anfield mit mekka
-
DAGGER!
- Alder: 30
http://fodboldspilleren.dk/kina-koeber- ... ague-klub/
Eftersigende har et investeringselvskab købt 88% af fodbodklubben West Brom på ca 1.575 mia dk.
Der efter vil de købe QPR duen Mats Phillips, Charlie Austin og LFC Rickie Lambert (Dygtige fodboldspillere, men vil bestemt ikke blive verdensstjernere.)
- Mon der er et ny Chelsea vol2 på vej? Ligesom de kom fra midterklub til storklub via Roman Abramovich mange miliarder.

You'r Never Walk Alone. ///
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
DAGGER! skrev:http://fodboldspilleren.dk/kina-koeber- ... ague-klub/
Eftersigende har et investeringselvskab købt 88% af fodbodklubben West Brom på ca 1.575 mia dk.
Der efter vil de købe QPR duen Mats Phillips, Charlie Austin og LFC Rickie Lambert (Dygtige fodboldspillere, men vil bestemt ikke blive verdensstjernere.)
- Mon der er et ny Chelsea vol2 på vej? Ligesom de kom fra midterklub til storklub via Roman Abramovich mange miliarder.

Nu har jeg ikke selv læst det, men alene ordet investeringsselskab får mig ikke til at tænke Chelsea vol. 2. Hvis folk investerer i noget forventer de vel et afkast. Det kommer næppe hvis man kører City, Chelsea, PSG modellen.
Siger jeg uden at have forstand på den slags.
-
Jesper
Chelseas projekt er også imponerende. Det er fuldkomne stadionløsninger - også rent designmæssigt. I modsætning til os!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Jesper skrev:Chelseas projekt er også imponerende. Det er fuldkomne stadionløsninger - også rent designmæssigt. I modsætning til os!
Men jeg synes ærligt talt, at det er belastende, hvis Chelsea får lov til at spille på Wembley, imens de bygger nyt. For mig skal det stadion forblive neutralt.
Kloppite
-
Belloni
- Geografisk sted: Sønderborg
Når man ser sådan et flot projekt, kan jeg ikke lade vær med at tænke: Bare det var Liverpool.
Det er super fedt at blive på Anfield, men et spritnyt moderne stadion er altså heller ikke helt tosset
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » onsdag, 08. jul, 2015 21:33
Jo, det er helt tosset. Fair nok med en udbygning, men det er også løsningen, hvis Anfield skal blive endnu mere stemningsforladt, end det er i forvejen.
Liverpool Football Klopp
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
AndreasN skrev:Jo, det er helt tosset. Fair nok med en udbygning, men det er også løsningen, hvis Anfield skal blive endnu mere stemningsforladt, end det er i forvejen.
Stemningen er jo faldet drastigt selvom vi er blevet på Anfield. Så lige nu befinder vi os på et lille gammelt stadion med halvdårlig stemning, mens vores konkurrenter opruster og skaber nye indtjeningsmuligheder.