Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 15. jul, 2015 23:05

Hr. Drejer skrev:
Alonso skrev:
Hr. Drejer skrev:Problemet er at både Ings og Origi er unge og købt til fremtiden. Vi ved med andre ord ikke om de vil slå til i denne sæson. Vi gambler hvis vi ikke henter en angriber.
Ja, men vi skal ikke betale overpris for en angriber, der ikke passer ind i forhold til holdets styrker. Jeg synes jo netop, at Bentekes største problem er, at han ikke bare vil falde direkte ind på holdet og have den effekt, som der er brug for. Han har børnesygdomme i sit spil, passer ikke rigtig ind og er kendt for at spille i stimer.
Spørgsmålet er om det er overpris. Som jeg skrev længere oppe, så tror jeg ikke vi får en angriber til under £30 M. Hvilke andre angribere er der på markedet? Jeg kan nævne Kane, Lewandowski, Lacazette, Cavani, Higuain. Ingen af dem fås for den pris, som medierne skriver, Benteke er til salg for. Jeg siger ikke, at Benteke er det rigtige valg. Det jeg siger er, at hvis vi skal have en angriber, så er £30 M. en relativ lav pris.
En angriber på 24 år, der scorede 19 PL mål i sidste sæson vil pr. automatik koste penge - jeg synes ikke prisen er høj (slet ikke Sterling prisen taget i betragtning). Jeg er meget for et Benteke køb. Vi skal ikke stå i samme situation som sidste år og vi kan ikke satse på Ings og Origi (Sturridge er desværre ren bonus efterhånden).

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 15. jul, 2015 23:06

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 15. jul, 2015 23:15

RedRedRed skrev:
Hvordan er troværdigheden hos kilden? Har været inde og kigge. Stort set alt han skriver er på spansk, så det er svært at vurdere.

Et eller andet sted vil det vel give god mening med Reus? Han kan være direkte afløser til Sterling på én af kanterne, men han kan også spille angiber.

LAD DET SKE!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » onsdag, 15. jul, 2015 23:27

Benteke scorede ikke 19 Premier League mål sidste sæson, men 13.

Men selvfølgelig koster en dygtig angriber penge. Dygtige spillere koster penge. Og jo tættere man kommer på spillere med unikt niveau her og nu eller unikt potentiale, så er jeg med på argumentationen. Men Benteke tilhører ingen at kategorierne.

Jeg tror, vi var mange, der var imponerede over hans debutsæson, hvor han netop scorede 19 mål i Premier League. Men om det er skader eller noget andet, så synes jeg ikke, han har bygget på den sæson.

Jeg frygter, at han vil være en okay spiller for os, men aldrig rykke sit spil et niveau højere op. Det er ikke +30 millioner pund værd. Og oveni det har vi med en spiller at gøre, der ikke kan sættes direkte ind på holdet med succes, men hvor der skal justeres i spillestilen. Men jeg har fremført de her argumenter mange gange. Og når jeg bliver ved, og ved, og ved, så skyldes det, at jeg oprigtig frygter, at vi i bedste Andy Carroll-stil skal tabe penge og ikke mindst have en kamp inde på banen, fordi vi ikke kan noget til at fungere, som ikke må kikse.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jul, 2015 00:13

Vi får ikke Reus. Kom nu videre.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » torsdag, 16. jul, 2015 00:49

AndreasN skrev:Vi får ikke Reus. Kom nu videre.
Alt kan købes for penge. Og dem har vi en masse af nu. Så hvorfor ikke?

Det er decideret urealistisk, men der er da ingen grund til at skyde den helt ned?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 16. jul, 2015 02:57

Decideret urealistisk, men skal ikke skydes helt ned? Hvordan hænger det sammen?

Vi får ham ikke. Der er ingen grund til at diskutere en spiller, vi på absolut intet tidspunkt er blevet kædet seriøst sammen med. Selvfølgelig ville det være fantastisk, og vi kan da garanteret godt finansiere et eventuelt køb, men det er bare ikke altid nok.

Beklager, at det lyder så vredt, men jeg altså efterhånden en smule træt af af se Reus blive nævnt konstant, når det ikke er aktuelt. Og når det med al sandsynlighed ikke bliver det. Lad os diskutere spillere, vi rent faktisk er kædet sammen med eller om ikke andet er realistiske at se på. Det andet er ikke relevant.
Liverpool Football Klopp

rbaknielsen@outlook.com
Geografisk sted: Randers
Alder: 38

Indlæg af rbaknielsen@outlook.com » torsdag, 16. jul, 2015 07:38

LFC-Aaby skrev:Ja det er sgu sådan lidt mærkeligt med ham. Umiddelbart vil det heller ikke være den spiller jeg mest ønsker mig i klubben. Samtidig håber jeg heller ikke han skifter til United, da jeg ikke er i tvivl om at han vil komme til at bombe kasser ind.
Hvis du er sikker på at han vil komme til at bombe kasser ind, hvorfor i alverden ønsker du dig ham så ikke i klubben??
Billede

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » torsdag, 16. jul, 2015 07:49

Der begynder at poppe lidt rygter op om Rondon igen. Kender ikke så meget til ham, men det er i hvert fald en væsentlig bedre pris end Benteke...

http://www.liverpool-kop.com/2015/07/li ... -news.html?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. jul, 2015 08:06

Spørgsmålet er om han er det rigtige valg, eller blot en discount løsning? Vi har mange gange før været ude i discount løsninger til angrebet under Rodgers: Sturridge, Aspas, Balotelli, Lambert, Borini (Origi og Ings er ubekendte). Succesraten er lav, da det vel kun er Sturridge der kan betegnes som en succes. Én ud af fem, det giver en succesrate på 20%.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 16. jul, 2015 08:11

Emmy skrev:
LFC-Aaby skrev:Ja det er sgu sådan lidt mærkeligt med ham. Umiddelbart vil det heller ikke være den spiller jeg mest ønsker mig i klubben. Samtidig håber jeg heller ikke han skifter til United, da jeg ikke er i tvivl om at han vil komme til at bombe kasser ind.
Jeg hører til mindretallet der meget gerne ser Benteke i klubben og det vil ærge mig voldsomt hvis han ryger til scum. Han kommer til at score mange mål i PL i fremtiden og jeg ser gerne det bliver for os.

Uden skader en af de bedste angribere i Europa og plus 20 i pl. Enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2015 08:19

Jeppe skrev:Der begynder at poppe lidt rygter op om Rondon igen. Kender ikke så meget til ham, men det er i hvert fald en væsentlig bedre pris end Benteke...

Ham skal vi overhovedet bare slet ikke have. Det vil da om noget være en nødløsning.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 16. jul, 2015 08:22

Lacazette for 50-60 mio €. http://www.liverpool.no/rykter/Rykter-Uke-29.aspx

Jeg har det lidt med ham som mange andre har det med Benteke. Måske er det min mangel på viden om fransk fodbold men jeg tror ikke fuldt og fast på han vil blive en succes.

Edit: sådan en lille video her kan selvfølgelig få en til at skifte lidt mening...han virker som en god opspilsstation, meget sikker i afslutningerne og med god fart. http://youtu.be/HfORVaZW8Vw
Senest rettet af Emmy torsdag, 16. jul, 2015 08:59, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 16. jul, 2015 08:47

Jeppe skrev:Der begynder at poppe lidt rygter op om Rondon igen. Kender ikke så meget til ham, men det er i hvert fald en væsentlig bedre pris end Benteke...

Men også en langt dårligere spiller efter min mening. Så hellere smide lidt mere for Benteke.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 16. jul, 2015 09:34

Nu linkes vi til Rondon og Menez. Trist hvis vi igen ender op med endnu en discount løsning.

Besvar