Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
-
sjampen
- Alder: 34
Hr. Drejer skrev:Agger er konstant skadet, og uden ham har Brøndby Ingen leder. De er rystende ringe. Jeg tror det var Thomas Franks sidste kamp i spidsen for Brøndby. De skal hente Hjulmand. Jeg tror han kan vende det for dem.
Jeg håber ved gud det var Franks sidste kamp for Brøndby, men de skal da under ingen omstændigheder erstatte ham med Kasper Hjulmand, der vel kunne gå for at være TFs fodboldtræner-tvilling. Fuck nu af med det der DBU bold der ikke virker.
En tysker er vejen frem, gerne med en ordnung-muss-sein attitude, med hårdt arbejde i genpresset og en stærk defensiv organisation samt en direkte og agressiv tilgang til det offensive spil. Der må skrælles igennem i erobringen, også 3 hurtige afleveringer i banens længde også en afslutning.
Imod moderne fodbold.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Hr. Drejer skrev:Agger er konstant skadet, og uden ham har Brøndby Ingen leder. De er rystende ringe. Jeg tror det var Thomas Franks sidste kamp i spidsen for Brøndby. De skal hente Hjulmand. Jeg tror han kan vende det for dem.
Det er jeg enig i. Tør de tage Glen riddersholm.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
DAGGER!
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 30
Helt enig, "Hr Drejer". Det er virkelig skidt af Brøndbys nuværende træner af Thomas Frank, der mangler en leder på hans hold.. Men han har eftersigende også mistet grebet at lave mål for hans hold... Mon deres eventyr i Cypern kan vende skuden? men ja Guld-Glenn kan vel vende det (NO SHIT SHERLOCK!) Fortsat god aften til Liverpool folket og andre kiggere.
You'r Never Walk Alone. ///
-
nrg
- Geografisk sted: Egå
- Alder: 57
sjampen skrev:Hr. Drejer skrev:Agger er konstant skadet, og uden ham har Brøndby Ingen leder. De er rystende ringe. Jeg tror det var Thomas Franks sidste kamp i spidsen for Brøndby. De skal hente Hjulmand. Jeg tror han kan vende det for dem.
Jeg håber ved gud det var Franks sidste kamp for Brøndby, men de skal da under ingen omstændigheder erstatte ham med Kasper Hjulmand, der vel kunne gå for at være TFs fodboldtræner-tvilling. Fuck nu af med det der DBU bold der ikke virker.
En tysker er vejen frem, gerne med en ordnung-muss-sein attitude, med hårdt arbejde i genpresset og en stærk defensiv organisation samt en direkte og agressiv tilgang til det offensive spil. Der må skrælles igennem i erobringen, også 3 hurtige afleveringer i banens længde også en afslutning.
Horst Wohlers....?
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
-
RedRedRed
- Alder: 36
af RedRedRed » søndag, 02. aug, 2015 22:32
nrg skrev:sjampen skrev:Hr. Drejer skrev:Agger er konstant skadet, og uden ham har Brøndby Ingen leder. De er rystende ringe. Jeg tror det var Thomas Franks sidste kamp i spidsen for Brøndby. De skal hente Hjulmand. Jeg tror han kan vende det for dem.
Horst Wohlers....?
De har allerede signet ham. Han ved det bare ikke endnu.

-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
RedRedRed skrev:nrg skrev:sjampen skrev:Hr. Drejer skrev:Agger er konstant skadet, og uden ham har Brøndby Ingen leder. De er rystende ringe. Jeg tror det var Thomas Franks sidste kamp i spidsen for Brøndby. De skal hente Hjulmand. Jeg tror han kan vende det for dem.
Horst Wohlers....?
De har allerede signet ham. Han ved det bare ikke endnu.

Er det et must det er en tysker, tidligere Brøndby spiller, eller en københavner. Jeg tror de trænger til en sej jyde der kan trække dem ned på jorden og begynde at arbejde hårdt som et hold.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Lad endelig Frank fortsætte. Og fortsæt endelig med at handle med hovedet under armen i BIF.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » mandag, 03. aug, 2015 13:25
Helt enig. Det er til kæmpe underholdning for os andre. Cirkus Vestegnen er tilbage!
Liverpool Football Klopp
-
DAGGER!
af DAGGER! » tirsdag, 04. aug, 2015 20:45
Kom så Sisto og CO!!! FCM skal vel ikke ud og møde Liverpool hvis det ikke lykkes med en 2-0 scoring , de har vel en eller to mere kval kampe inden gruppespillet i EL?(Ønskescenairet hos mig.!!)
HVIS altså de scorer inden for de sidste 10 minutter inkl de løse minutter...
EDIT: hæhæ 8 minutter som tillæg - Speakeren, siger god tid.... *HAHAHA*
-
Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
DAGGER! skrev:Kom så Sisto og CO!!! FCM skal vel ikke ud og møde Liverpool hvis det ikke lykkes med en 2-0 scoring , de har vel en eller to mere kval kampe inden gruppespillet i EL?(Ønskescenairet hos mig.!!)
HVIS altså de scorer inden for de sidste 10 minutter inkl de løse minutter...

Er vi ikke direkte i gruppespillet? Tror ikke vi skal spille nogle kval-kampe

Justice for the 96! <3
-
DAGGER!
af DAGGER! » tirsdag, 04. aug, 2015 21:00
Sivi @ Ja det også rigtigt , men mener jo at FCM skal kval sig til gruppespillet.. så kan de få en over "Lampen" , men det er kun en våd drøm i det her dårlige danske vejr.

-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
AndreasN skrev:Helt enig. Det er til kæmpe underholdning for os andre. Cirkus Vestegnen er tilbage!
Det er heldigt, at FCK kan holde fanen højt.
-
Jesper
Aarde skrev:AndreasN skrev:Helt enig. Det er til kæmpe underholdning for os andre. Cirkus Vestegnen er tilbage!
Hehe. For dansk fodbold er det dog ærgeligt at vi allerede har to hold ude og et fra den fornemmeste turnering. Og det ved kampe, vi burde have vundet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
LFC-Aaby
- Alder: 32
af LFC-Aaby » torsdag, 06. aug, 2015 22:29
West Ham er røget ud af Europa League. Mod et hold jeg ikke kender det fjerneste til. Astras Giurgiu. Kan læse mig frem til at de i sidste sæson blev nummer 3 i den romanske liga. Det er jo pinligt!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » torsdag, 06. aug, 2015 23:18
Aarde skrev:AndreasN skrev:Helt enig. Det er til kæmpe underholdning for os andre. Cirkus Vestegnen er tilbage!
Nå, bevares. 10 år i træk med europæisk gruppespil er vel også godkendt. Der måtte jo komme en smutter, og den kom så i dag, men for satan, hvor burde det havde gået anderledes.
Lækkert at brøndby gik videre. Det giver lige Morten Olsens datter et par kampe til at fucke endnu mere op.
Liverpool Football Klopp