Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Bojangles
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » onsdag, 05. aug, 2015 22:30

Tjae. Hvis vi antager at Balotelli 100% ikke får nogen chance for at være en del af klubben, så står vi tilbage med Benteke, Origi, Ings og Sturridge. Og ingen aner hvad tilstand Sturridge kommer tilbage i og Origi og Ings er stadig uprøvede på dette niveau i PL. Derfor kan jeg sagtens se vores ejere har sagt god for at hente ham og så må næste sommer så afgøre, hvem der får lov at blive i klubben. For viser Origi og Ings sig begge gode nok, så beholder vi ikke alle fire. Det nægter jeg at tro på.

Så alt i alt, tror jeg godt på at klubben har sagt "Ja. Køb Lacazette, hvis han kan fås inden for (x) budget)
Men samtidigt har jeg svært ved at se ham vælge os. Så skal det netop være fordi at han kan se at mez de penge vi har smidt i dette vindue, så er vi seriøse om vore mål. En kontrakt kan jo evt. Indeholde en exitklausul hvis vi ikke kvalificerer os til CL

thefugle

Indlæg af thefugle » torsdag, 06. aug, 2015 01:44

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må m om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.
Jeg skal lige forstå det rigtig. Udtrykker du skuffelse over,Benteke og Firmino?.
Liverpool er ikke Chelsea vi har ikke en halv kriminel russer bag os.
Firmino er jeg bestemt ikke skuffet over, selvom det ikke var den plads vi havde mest brug for indkøb til. Benteke må jeg indrømme, jeg ikke er helt solgt på til £32m. Jeg tror der er stor risiko for, han falder igennem. Så både og, på skuffelsen.
Men få nu plads til lidt realisme. ALLE kan falde igennem, ligegyldigt hvor dyre de er. Se Di Maria, et kæmpe flop i mine øjne taget i betragtning af pris, præstation i sæsonen og så tab på salg. Og han var et monster i sin sidste tid i Madrid. Så hold nu op med at Benteke kan falde igennem. JA det kan han, men det kan ALLE, ligegyldigt hvor gode de var i de foregående sæsoner, hvor store klubber de har spillet for og hvad de har kostet. Det er en usikker faktor i ALLE indkøb. Der er ikke større eller mindre risiko ved NOGEN andre.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. aug, 2015 10:02

Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må m om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.
Jeg skal lige forstå det rigtig. Udtrykker du skuffelse over,Benteke og Firmino?.
Firmino er jeg bestemt ikke skuffet over, selvom det ikke var den plads vi havde mest brug for indkøb til. Benteke må jeg indrømme, jeg ikke er helt solgt på til £32m. Jeg tror der er stor risiko for, han falder igennem. Så både og, på skuffelsen.
Vi får se. Jeg er ret overbevist om at Benteke tilføjer holdet helt fantastisk afgørende. Mål.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. aug, 2015 10:03

thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Men få nu plads til lidt realisme. ALLE kan falde igennem, ligegyldigt hvor dyre de er. Se Di Maria, et kæmpe flop i mine øjne taget i betragtning af pris, præstation i sæsonen og så tab på salg. Og han var et monster i sin sidste tid i Madrid. Så hold nu op med at Benteke kan falde igennem. JA det kan han, men det kan ALLE, ligegyldigt hvor gode de var i de foregående sæsoner, hvor store klubber de har spillet for og hvad de har kostet. Det er en usikker faktor i ALLE indkøb. Der er ikke større eller mindre risiko ved NOGEN andre.
Præcis og klart beskrevet. Helt enig.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. aug, 2015 10:10

YNWA! skrev:
Kelly skrev:
YNWA! skrev:
Kelly skrev:http://footy.dk/2015/08/05/medie-liverp ... eangriber/

Så vil vi få et spændende angreb. Og tænker at flere af vores angribere kommer ud på kanten i perioder. Jeg syntes det giver meget godt mening at byde på Lacarette.
Lacazette kommer ikke til Liverpool hvis han skifter væk fra Lyon, der er Champions League klubber der er interesseret og mere interessant for ham end Liverpool.
Har du en hotline
En hotline til hvad dog kære Kelly? Hvis du nu tager de røde briller af, så må du kunne se at der er større alternativer til Lacazette end Liverpool, hvis et skifte væk fra Lyon skulle være på trapperne. Plus, at han kun vil til en Champions League klub, noget Liverpool ikke er i den kommende sæson.
Dit indlæg er meget konkluderen på din holdning.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. aug, 2015 10:54

De gange jeg har set Asier har ikke imponeret mig.
Men jeg syntes dog han rent teknisk er langt bedre end både Allen og Lucas. Og dermed også en mere sikker spiller i det opbyggede spil. Han vil nok være skraldespand på holdet.

http://www.plbold.dk/nyhed/spansk-press ... llaramendi

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 06. aug, 2015 12:54

Bojangles skrev:Tjae. Hvis vi antager at Balotelli 100% ikke får nogen chance for at være en del af klubben, så står vi tilbage med Benteke, Origi, Ings og Sturridge. Og ingen aner hvad tilstand Sturridge kommer tilbage i og Origi og Ings er stadig uprøvede på dette niveau i PL. Derfor kan jeg sagtens se vores ejere har sagt god for at hente ham og så må næste sommer så afgøre, hvem der får lov at blive i klubben. For viser Origi og Ings sig begge gode nok, så beholder vi ikke alle fire. Det nægter jeg at tro på.

Så alt i alt, tror jeg godt på at klubben har sagt "Ja. Køb Lacazette, hvis han kan fås inden for (x) budget)
Men samtidigt har jeg svært ved at se ham vælge os. Så skal det netop være fordi at han kan se at mez de penge vi har smidt i dette vindue, så er vi seriøse om vore mål. En kontrakt kan jo evt. Indeholde en exitklausul hvis vi ikke kvalificerer os til CL
Ret beset er Benteke vel også uprøvet på dette niveau, hvis Ings er?
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 06. aug, 2015 14:40

Men Benteke har tilgengæld en slutrunde på sit CV og en del landskampe udover det - det har Ings trods alt ikke. Ellers er jeg sådan set enig. Ingen af dem har erfaring i at spille med i toppen.
Liverpool Football Klopp

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. aug, 2015 14:57

AndreasN skrev:Men Benteke har tilgengæld en slutrunde på sit CV og en del landskampe udover det - det har Ings trods alt ikke. Ellers er jeg sådan set enig. Ingen af dem har erfaring i at spille med i toppen.

Hvor meget erfaring havde Kane

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 06. aug, 2015 15:01

texy skrev:
Bojangles skrev:Tjae. Hvis vi antager at Balotelli 100% ikke får nogen chance for at være en del af klubben, så står vi tilbage med Benteke, Origi, Ings og Sturridge. Og ingen aner hvad tilstand Sturridge kommer tilbage i og Origi og Ings er stadig uprøvede på dette niveau i PL. Derfor kan jeg sagtens se vores ejere har sagt god for at hente ham og så må næste sommer så afgøre, hvem der får lov at blive i klubben. For viser Origi og Ings sig begge gode nok, så beholder vi ikke alle fire. Det nægter jeg at tro på.

Ret beset er Benteke vel også uprøvet på dette niveau, hvis Ings er?
Ja ok. Han har 35 PL kampe på CV'et. Så helt uprøvet er han selvfølgelig ikke. Benteke har 88 + 24 landskampe, så vil stadig sige ar Ings er et wildcard som vi som klub på ingen måde kan forvente skal være den person, der hiver os op på top top niveau. Det forventer jeg at Benteke kan, hvis han kan fortsætte målskarpheden.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » torsdag, 06. aug, 2015 15:11

Kelly skrev:
YNWA! skrev:
Kelly skrev:
YNWA! skrev:
Kelly skrev:
Dit indlæg er meget konkluderen på din holdning.
Jeg kan bare ikke se det ske, manden har selv udtalt at han vil til en Champions League klub. Det er vi altså ikke i den kommende sæson.
Vi har Benteke, Sturridge, Ings, Borini, Origi og Balotelli, som er deciderede angribere. Firmino kan spille på toppen også, det er ikke der vi har brug for forstærkninger hvis der overhovedet kommer flere nye indkøb ind.

Hvis vi så får solgt Balotelli og Borini så har vi stadig 4/5 mand an på om Sturridge kan holde sig skadesfri til angriberpositionen, hvor sidste sæson vi kun spillede med en angriber.

Så ser jeg hellere vi bruger Lacazette pengene hvis der altså er penge tilbage på en defensiv midtbanespiller, da jeg ikke er sikker på Emre Can er svaret på den position, og en Lucas der ikke er hvad han har været efter sin knæskade.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 06. aug, 2015 17:49

AndreasN skrev:Men Benteke har tilgengæld en slutrunde på sit CV og en del landskampe udover det - det har Ings trods alt ikke. Ellers er jeg sådan set enig. Ingen af dem har erfaring i at spille med i toppen.
Nej. Han var skadet ved VM.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 06. aug, 2015 18:02

AJ skrev:
Nej. Han var skadet ved VM.
Ja, Origi har faktisk mest VM-erfaring af alle vores angribere.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 06. aug, 2015 23:20

Nå, der kan man bare se. Han burde have erfaring fra en slutrunde. ;-)
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 06. aug, 2015 23:35

thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:

Realisme? Den forstår jeg ikke helt! Selvfølgelig kan alle falde igennem uanset pris, det er da logisk. Men jeg tror desværre, Benteke bliver et flop ærgerligt nok. Om der kunne være købt bedre ind, ved jeg ikke men £32m er meget for en angriber fra et mindre hold som scorer i stimmer og er en del skadet.

Besvar