Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
liverpoolfc86

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af liverpoolfc86 » fredag, 07. aug, 2015 02:19

Oomph242 skrev:
thefugle skrev:
Oomph242 skrev:
Kelly skrev:
Oomph242 skrev:
liverpoolfc86 skrev:
Mads T. skrev:Man kan tale om Marquee signings og spillere fra øverste hylde, men hvornår har Liverpool sidst handlet på øverste hylde? Jeg husker det ikke..

Det tætteste vi kommer er vel Torres, som dog stadig var lidt af et gamble. Det samme kan siges om Suarez, som flere af de store klubber fravalgte pga. hans lidt tvivlsomme disciplinære rekord. Benteke og Firmino er begge spillere der nærmer sig "øverste hylde" og det tror jeg egentlig er det bedste vi kan tiltrække i vores nuværende situation.
Vil vove at påstå at Benteke og Firmino er fra øverste hylde. Nævn 2 spillere på andre engelske hold som er bedre.
Costa, Aguero, Giroud synes jeg er bedre end Benteke. Rooney, Kane og Sánchez er heller ikke dårlige i front. Firmino ved jeg sku ikke om er bedre end Coutinho, Mata, Fabregas, özil, Oscar, Silva osv. Så meget kendskab har jeg ikke til ham i PL sammenhæng. Firmino købet er jeg rigtig glad for, selvom det måske ikke var det mest nødvendige. Benteke er jeg stadig meget lunken overfor, tiden må m om BR har set rigtigt og de øvrige top 6 hold forkert.
Jeg skal lige forstå det rigtig. Udtrykker du skuffelse over,Benteke og Firmino?.
Liverpool er ikke Chelsea vi har ikke en halv kriminel russer bag os.
Firmino er jeg bestemt ikke skuffet over, selvom det ikke var den plads vi havde mest brug for indkøb til. Benteke må jeg indrømme, jeg ikke er helt solgt på til £32m. Jeg tror der er stor risiko for, han falder igennem. Så både og, på skuffelsen.
Men få nu plads til lidt realisme. ALLE kan falde igennem, ligegyldigt hvor dyre de er. Se Di Maria, et kæmpe flop i mine øjne taget i betragtning af pris, præstation i sæsonen og så tab på salg. Og han var et monster i sin sidste tid i Madrid. Så hold nu op med at Benteke kan falde igennem. JA det kan han, men det kan ALLE, ligegyldigt hvor gode de var i de foregående sæsoner, hvor store klubber de har spillet for og hvad de har kostet. Det er en usikker faktor i ALLE indkøb. Der er ikke større eller mindre risiko ved NOGEN andre.
Realisme? Den forstår jeg ikke helt! Selvfølgelig kan alle falde igennem uanset pris, det er da logisk. Men jeg tror desværre, Benteke bliver et flop ærgerligt nok. Om der kunne være købt bedre ind, ved jeg ikke men £32m er meget for en angriber fra et mindre hold som scorer i stimmer og er en del skadet.
Alle kan falde igennem, korrekt. Jeg synes dig købet af benteke virker fornuftigt. Han scorer kontinuerligt, arbejder og immervæk for et mindre hold. Jeg mener ligeledes Ings og Firmino er konge køb. Nu er vi besat offensivt.

Men når du nu ikke tror på Benteke. Hvem skulle vi så have købt. Kane, Costa, Shrek(rooney), cavani, Lacazette? De fleste af de største angribere bliver i deres klubber. Er endnu dyrere. Så kan ikke se hvilket alternativ der er bedre.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 07. aug, 2015 08:12

Det ville være rart, hvis der var lidt citat-pli. Og det er endda ofte de samme syndere gang på gang. Det er ulideligt at læse hvis man sidder på sin telefon.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 07. aug, 2015 10:33

Og jeg sidder også på min telefon og hader når folk ikke citerer. Så kan vi ikke snart bare være enige om at vi er forskellige og så stoppe det brok i hver eneste tråd

AllanShore

Indlæg af AllanShore » fredag, 07. aug, 2015 10:37

Bojangles skrev:Og jeg sidder også på min telefon og hader når folk ikke citerer. Så kan vi ikke snart bare være enige om at vi er forskellige og så stoppe det brok i hver eneste tråd
Man kunne evt. mødes i krydset og prøve at beskære de første indlæg der er citeret, så man ikke ender med at skulle læse to sider i et enkelt indlæg, hvor man så samtidig stadig ved hvad der bliver svaret på.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » fredag, 07. aug, 2015 12:20

Det er bare almindelig forum-pli, hvis man lige skærer de første indlæg ud og nøjes med at quote det seneste, som AS også foreslår. Det er decideret umuligt at læse de mange quotes.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Alder: 34

Indlæg af Surf » fredag, 07. aug, 2015 12:34

Netop min pointe, AS og AndreasN.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 07. aug, 2015 13:14

Surf skrev:Det ville være rart, hvis der var lidt citat-pli. Og det er endda ofte de samme syndere gang på gang. Det er ulideligt at læse hvis man sidder på sin telefon.
Så absolut enig. Dårlig stil bare at pløje derud af med de qoutes.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » fredag, 07. aug, 2015 14:46

I tråden Hvem skal ind? Kunne man også diskutere hel skal ind fremfor igen at diskutere hvordan den enkelte mener noteringen bør foregår.
Erindrer at det for en måneds tid også bragte en lignende diskussion og dengang kendte jeg heller ikke ham spilleren, Quote, som åbenbart deler vandene som var han den nye Sterling.
We need a new Fowler...

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » lørdag, 08. aug, 2015 08:33

“Every transaction is somewhat different from the next. Without mentioning any names, we were very focused on a player last year. We felt that we had an understanding but his wife wanted to live in London. None of these transfers are simple."

En interessant melding fra Werner. Der er vidst ingen, der kan være i tvivl om, hvem der hentydes til, og det bekræfter jo også bare rygterne om, hvorfor han valgte Arsenal i stedet.

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... ix-9815504

Brugeravatar
nikand

Indlæg af nikand » mandag, 10. aug, 2015 19:51

Hvilke spillere er tilgængelige på 6 positionen for LFC?, såfremt vi sælger Lucas som en historie på liverpool.no sagde fra (Daily Express).

Axel Witsel, Skt. Petersborg
Song, Barcelona.

Og kan I se det ske?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af F1rm1no » mandag, 10. aug, 2015 19:55

Ham fra real vi har været linket til
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 10. aug, 2015 20:44

Lucas og Rodgers er tilsyneladende kommet på kant med hinanden. James Pearce skriver, at Emre Can er tiltænkt rollen som 6'er, hvilket han også kom ind som mod Stoke, men startede ude pga. manglende fitness. Hvis det er sandt synes jeg, det er vildsomt gode nyheder - ikke fordi jeg nødvendigvis tror, at Can er den helt rigtige mand, men mere fordi det betyder, at Rodgers er klar over behovet for en 6'er. Can er en fantastisk spiller, og jeg er utrolig spændt på at se, om han får chancen i den rolle - jeg er lidt i tvivl om, hvor stor en succes han bliver, i det jeg ser ham som bedre længere fremme på banen, men han er om ikke andet det oplagte valg til positionen.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 10. aug, 2015 21:12

Der står også mere i Echo http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/li ... rs-9830423
Nu burde det måske være i "ud" tråden, men det må vel alt andet end lige betyde, at vi har antennerne rettet mod en afløser. Resten af vores midtbanespillere er mere 8ere, synes jeg. I øvrigt et salg, jeg vil begræde. Jeg kan godt lide ham og han har altid gjort sit ypperste.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 10. aug, 2015 21:46

Gode nyheder, hvis Lucas er på vej ud. Han har ikke haft niveauet i noget tid og er blevet ødelagt af et par alvorlige skader.

Jeg er spændt på, hvad der lures på at blive hentet ind - for det skal helt sikkert en erstatning til. Jeg frygter, det bliver Illaramendi, for så er vi lige vidt. Mon ikke det bliver en lejeaftale eller lign. med en semi-god spiller.

texy
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 10. aug, 2015 22:11

Aggerdoo skrev:Gode nyheder, hvis Lucas er på vej ud. Han har ikke haft niveauet i noget tid og er blevet ødelagt af et par alvorlige skader.

Jeg er spændt på, hvad der lures på at blive hentet ind - for det skal helt sikkert en erstatning til. Jeg frygter, det bliver Illaramendi, for så er vi lige vidt. Mon ikke det bliver en lejeaftale eller lign. med en semi-god spiller.
Alonso i en enkelt sæson eller to?

Eller hvis vi skal blive i Bayern, men gå efter en spiller, der falder bedre ind i klubbens transferstrategi, kunne Højbjerg så blive et emne? Hen er måske nok mere boks-til-boks en et decideret defensivt anker, men hans talent er ubestridt i mine øjne.

Foreslår midtbanespillere fra Bayern, fordi de har mange at tage af, efter at de købte Vidal.
Kloppite

Besvar