Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Underkategori til tidligere LFC-spillere
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 27. aug, 2015 15:19
AJ skrev:Hr. Drejer skrev:
Der skal langt mere til. I sidste sæson rangerende altid pålidelige Telegraph ham som den 12 bedste målmand i ligaen. Så der skal meget mere til, end 3-4 måneder mere, for at rangerer ham blandt verdens bedste.
Jeg vil da hellere have Mignolet end i hvert fald Fabianski, Forster, Guzan, Ospina, Adrián og Speroni. Måske endda flere af de andre.
Ok. Men der er stadig langt vej igen for at være blandt verdens bedste, som var dit argument.
Der er 2-3 tyske målmænd, som jeg rangerer højere, og et par Italienske, for ikke at nævne Casillas. Jeg vil gerne se dette niveau hos Mignolet et par sæsoner mere, for at klassificere ham blandt verdens bedste.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Neuer er selvfølgelig bedre end Mignolet. Hvilke andre tyske keepere er efter din mening bedre?
Casillas er ikke efter min mening. Der er slet ikke nogle italienske, der efter min mening er bedre end Mignolet.
-
AndersF
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 31
af AndersF » torsdag, 27. aug, 2015 15:36
Buffon og Sirigu ser jeg som værende bedre

-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » torsdag, 27. aug, 2015 16:23
Ter Stegen er bedre, og som der nævnes er Buffon og Sirigu ligeledes bedre. Handanovic (Slovenien) er også bedre.
-
AJ
Handanovic er ikke i nærheden af at være bedre. Han er godt nok faldet i niveau.
Jeg ser ter Stegen som på nogenlunde samme niveau. Det er bare svært at vurdere ham, når han ikke spiller særlig tit. Hverken Buffon eller Sirigu er bedre i min optik. PSG har jo også købt Kevin Trapp.
-
Mads T.
- Geografisk sted: Nørrebro
- Alder: 40
af Mads T. » torsdag, 27. aug, 2015 20:50
Mignolet blev Belgiens bedste målmand i 2009 inden hans skifte til Sunderland, hvor han imponerede stort. I hans sidste sæson i Sunderland, var der flere der mente han var sæsonens bedste keeper. At han i Liverpool har haft en lidt skidt periode, skal jo ikke slette hele hans ellers glimrende historie. Synes også han er en lidt undervurderet målmand og han fik utroligt mange, måske for mange, hug får hans dårlige periode.
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 27. aug, 2015 21:20
No offense AJ, men træk lige i håndbremsen. Hvis du kom med disse antydninger uden for Liverpools mure ville folk jo tro, at du var fuld.
Fan af Manchester United
-
Redtothebone
af Redtothebone » torsdag, 27. aug, 2015 22:22
AllanShore skrev:No offense AJ, men træk lige i håndbremsen. Hvis du kom med disse antydninger uden for Liverpools mure ville folk jo tro, at du var fuld.
Det er bare som når United fans kalder Rooney for verdensklasse
YNWA
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 27. aug, 2015 22:42
Redtothebone skrev:Det er bare som når United fans kalder Rooney for verdensklasse
Hvem gør det?
Fan af Manchester United
-
jonasc21
- Alder: 31
af jonasc21 » torsdag, 27. aug, 2015 23:19
AllanShore skrev:Redtothebone skrev:Det er bare som når United fans kalder Rooney for verdensklasse
Hvem gør det?
9/10 af alle United fans, hvis ikke 10/10..
Sådan er det ihvertfald blandt dem jeg kender og hvad man læser på diverse sociale medier.
-
AJ
@ AllanShore
Jeg synes nu, at mine udsagn er meget tilforladelige.
Handanovic er faldet meget i niveau. I sidste sæson var der nærmest på ugentlig basis bolde, han skulle have taget, men som alligevel gik i mål. Det kan man slet ikke sige om Mignolet. Han har vel dårligt lavet et drop siden december.
ter Stegen er bestemt ikke fejlfri. Check det mål han lukker ind mod Villarreal i forårets Copa del Rey. Desuden spillede han ikke en eneste La Liga kamp i sidste sæson.
Jeg kender til Juventus-fans, der mener, at Buffon er holdets svageste punkt, og hvis man mener andet, så må det være baseret på nostalgi. For det høje niveau, det har Buffon ikke længere. Nogenlunde det samme kan siges om Casillas.
Salvatore Sirigu er en udmærket målmand, men ikke god nok til den absolutte top, hvorfor PSG har ladet ham udskifte med Kevin Trapp fra Frankfurt.
-
AllanShore
af AllanShore » fredag, 28. aug, 2015 10:19
jonasc21 skrev:AllanShore skrev:Redtothebone skrev:Det er bare som når United fans kalder Rooney for verdensklasse
Hvem gør det?
9/10 af alle United fans, hvis ikke 10/10..
Sådan er det ihvertfald blandt dem jeg kender og hvad man læser på diverse sociale medier.
Det var da en utroligt doven statistik du hev frem der. Jeg kan så blot påpege, at der på det danske forum er generel enighed om, at han skal udskiftes, mens der på det engelske forum, Redcafe, der huser over 1.000.000 brugere, er utallige tråde om hvor dårlig han er for tiden.
@AJ Jeg synes stadig det er lidt voldsomt at mene, at han snart skal bedømmes op for de bedste i verden. Der er kun spillet 3 kampe i Premier League indtil videre. Og derudover synes jeg stadig, at han har alt for store mangler i sit spil til nogensinde at komme op blandt eliten. Han virker for usikker i feltet, og hans spil med fødderne er yderst dårlig. Sidstnævnte punkt vil nogle jo mene kan være ligegyldigt, når han må tage med hænder, men i nutidens fodbold er det bare en endnu større del af det at være målmand.
Fan af Manchester United
-
AJ
@ AllanShore
Jeg er enig i, at han skal forstætte sådan her nogle måneder endnu for at kunne blive betragtet blandt verdens bedste. Det startede jeg med at skrive.
Der er dog flere keepere, som folk har betragtet som værende blandt verdens bedste, selvom de har haltet på lige nøjagtig de to punkter, hvor du kritiserer Mignolet.
Så længe han ikke lukker mål ind, er jeg tilfreds med ham.
-
Jesper
Man kan spørge sig selv om andre målmænd, der havde ført clean sheet listen i 2015 ville være beskrevet som verdensklasse. Og endda med vores noget usikre forsvar (i hvert i sidste sæson ).... Det tror jeg!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Hr. Drejer
af Hr. Drejer » fredag, 28. aug, 2015 12:39
Han skal vise langt mere stabilitet over en længere periode (dvs. mere end en halv sæson), og så skal han forbedre de to ting, som AllanShore skriver. Han vil ikke blive betragtet i nærheden af verdensklasse, før det er sket. Jeg er endnu ikke stødt på et seriøst fodbold magasin, som betragter ham som verdensklasse.