Har den norske specielt gode forbindelser siden at du bruger den som kilde, eller kunne du i princippet os bruge noget du har hørt på et cubansk cigar-rulleri som kilde.......?Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Lewandowski tror jeg først kan bliver aktuel om en 2-3 år. Bayern slipper ham nok ikke lige, som han spiller nu. Hummels bliver nok svær også. Subotic som ikke er fast mand, kunne måske tænkes i januar.
Men rygterne er mange i disse dage, det bliver så spændende

På papiret kunne Subotic være et godt match, og sprog - og kulturbarrieren må forventes overkommelig efter en opvækst i USA. Det bekymrer dog, at han sjældent har spillet over 30 kampe i en sæson. Så vidt jeg husker, skyldes det hovedsageligt skader, og Sokratis er vist blevet førstevalg i mellemtiden, men kan nogen, der følger Dortmund, svare på, hvordan det ser ud med skader, og hvordan det gik til, at Sokratis spillede ham af holdet?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
Jeg synes det er usmageligt og meget ulig Klopps tankegang, hvis vi med det samme starter med at gå på strandhugst i hans (tidligere) hjerteklub. Jeg forventer faktisk, at det Klopp vil arbejde med lige nu, er, at udvikle den trup vi har og langsomt bygge på med morgendagens stjerner. Så de her quick-fixes vi efterhånden er blevet vant til, den tankegang skal smides væk og erstattes med langsigtet realisme. Tålmodighed er nøgleordet lige nu og det skylder vi fans egentlig Klopp, når det netop er det, han beder om.
Er det det samme som vi ikke løbende skal udvikle truppen ved salg og køb? Naturligvis ikke. Vi skal bare gøre det i et mere afbalanceret tempo, hvor der lægges vægt på at have spillere i truppen, der har den rette karakter og spillemæssige egenskaber jf. hvad Klopp vil med holdet. Jeg medgiver gerne, at der er en hel del spillere, som jeg ikke ser som klassiske Klopp-spillere. Midterforsvaret, som jo er det sted han vil starte, er i mine øjne uanset trænertalent, hver især ikke rummende noget nær det potentiale, der skal til. Men det må tiden vise - jeg er sikker på de får chancen.
Er det det samme som vi ikke løbende skal udvikle truppen ved salg og køb? Naturligvis ikke. Vi skal bare gøre det i et mere afbalanceret tempo, hvor der lægges vægt på at have spillere i truppen, der har den rette karakter og spillemæssige egenskaber jf. hvad Klopp vil med holdet. Jeg medgiver gerne, at der er en hel del spillere, som jeg ikke ser som klassiske Klopp-spillere. Midterforsvaret, som jo er det sted han vil starte, er i mine øjne uanset trænertalent, hver især ikke rummende noget nær det potentiale, der skal til. Men det må tiden vise - jeg er sikker på de får chancen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Subotic er bare ikke bedre end Sokratis, så simpelt synes jeg det er. Følger Dortmund tæt og Subotic har for mig aldrig været god nok til en fast startplads. Hans topniveau er flot men han laver for mange fejl og koster for tit mål. Han er ganske god med bolden men han laver for mange simple forsvarsfejl. Og den type fejl har vi nok andre spillere der kan levere.JTN skrev:På papiret kunne Subotic være et godt match, og sprog - og kulturbarrieren må forventes overkommelig efter en opvækst i USA. Det bekymrer dog, at han sjældent har spillet over 30 kampe i en sæson. Så vidt jeg husker, skyldes det hovedsageligt skader, og Sokratis er vist blevet førstevalg i mellemtiden, men kan nogen, der følger Dortmund, svare på, hvordan det ser ud med skader, og hvordan det gik til, at Sokratis spillede ham af holdet?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu ved jeg ikke, om du har brugt lidt tid på den norske, eller du bare bruger tiden på at sprede gylle herinde ?L4 skrev:Har den norske specielt gode forbindelser siden at du bruger den som kilde, eller kunne du i princippet os bruge noget du har hørt på et cubansk cigar-rulleri som kilde.......?Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Den er naturligvis ikke mere troværdig end så mange andre rygtemøller, men det ser ud til, at de barberer de værste steder fra og koncentrerer sig om de mere seriøse af slagsen.
Hvis ikke man kan citere eller henvise fra steder som den norske officielle Liverpool side, så kan vi lige så godt lukke denne tråd omkring rygtede spillere til Liverpool.
Da du generelt altid har en negativ tilgang til vores klub, spillere og managers, så kunne jeg forestille mig, at du nærmest ville få det dårligt, hvis Klopp kunne få den slags navne til klubben.
-
Det kan da i hvert fald ikke kaldes som et seriøst rygte at melde Lewandowski til Liverpool. Eller Hummels for den sags skyld.
Medierne har det med at trække lige lovligt lige linjer mellem en ny managers oprindelse eller tidligere klubber og så deres nye transfermål. United blev i sommertransfervinduet 2014 kædet sammen med samtlige spillere fra det hollandske landshold. Selv utroligt dårlige spillere son Ron Vlaar, Classie og (i det her vindue) Jasper Cillesen.
Udover Niko Kranjcar, der konstant spiller i samme klub som Harry Redknapp, så kan jeg ikke komme i tanke om spillere, der uden stor betænkningstid skifter klub pga. en manager, som man har et godt tilhørsforhold til.
Medierne har det med at trække lige lovligt lige linjer mellem en ny managers oprindelse eller tidligere klubber og så deres nye transfermål. United blev i sommertransfervinduet 2014 kædet sammen med samtlige spillere fra det hollandske landshold. Selv utroligt dårlige spillere son Ron Vlaar, Classie og (i det her vindue) Jasper Cillesen.
Udover Niko Kranjcar, der konstant spiller i samme klub som Harry Redknapp, så kan jeg ikke komme i tanke om spillere, der uden stor betænkningstid skifter klub pga. en manager, som man har et godt tilhørsforhold til.
Fan af Manchester United
Nej, det lyder unægtelig ikke som svaret på vores bønner. Måske han alligevel bliver aktuel, hvis vores nuværende centerbacks ikke formår at overbevise Klopp i løbet af de næste par måneder, og han kan erhverves billigt. Subotic har trods alt bedre forudsætninger for at arbejde under Klopp og Buvacs defensive taktik efter 8 år i samme klub. Men forhåbentlig signer han den nye Hummels, ingen har hørt om. Mon Jannik Vestergaard kunne være et emne?Emmy skrev:Subotic er bare ikke bedre end Sokratis, så simpelt synes jeg det er. Følger Dortmund tæt og Subotic har for mig aldrig været god nok til en fast startplads. Hans topniveau er flot men han laver for mange fejl og koster for tit mål. Han er ganske god med bolden men han laver for mange simple forsvarsfejl. Og den type fejl har vi nok andre spillere der kan levere.JTN skrev:På papiret kunne Subotic være et godt match, og sprog - og kulturbarrieren må forventes overkommelig efter en opvækst i USA. Det bekymrer dog, at han sjældent har spillet over 30 kampe i en sæson. Så vidt jeg husker, skyldes det hovedsageligt skader, og Sokratis er vist blevet førstevalg i mellemtiden, men kan nogen, der følger Dortmund, svare på, hvordan det ser ud med skader, og hvordan det gik til, at Sokratis spillede ham af holdet?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Måske lidt på samme måde som Benitez brugte Pelligrini
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
Den norske, Metro, Mirror, Times, Echo.... Der er ikke den store forskel, bortset fra, at den norske altid refererer til andre. Jeg foretrækker da også selv, at få oplyst hovedkilden, så man hurtigere kan vurderer, om det er noget man gider at forholde sig til, men naturligvis er du i din god ret til at referere til det site, hvor du har læst historien.Niels K skrev:Nu ved jeg ikke, om du har brugt lidt tid på den norske, eller du bare bruger tiden på at sprede gylle herinde ?L4 skrev:Har den norske specielt gode forbindelser siden at du bruger den som kilde, eller kunne du i princippet os bruge noget du har hørt på et cubansk cigar-rulleri som kilde.......?Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Den er naturligvis ikke mere troværdig end så mange andre rygtemøller, men det ser ud til, at de barberer de værste steder fra og koncentrerer sig om de mere seriøse af slagsen.
Hvis ikke man kan citere eller henvise fra steder som den norske officielle Liverpool side, så kan vi lige så godt lukke denne tråd omkring rygtede spillere til Liverpool.
Da du generelt altid har en negativ tilgang til vores klub, spillere og managers, så kunne jeg forestille mig, at du nærmest ville få det dårligt, hvis Klopp kunne få den slags navne til klubben.
Links ville dog være rart...
Kloppite
Nu er det jo ikke fordi, jeg selv tror, at de sidder på vej i flyet klar til forhandlinger. Det er jo mere det dér med, at jo med vedvarende rygter om samme spiller(e), så viser det sig ofte, at der om ikke andet har været interesse fra klubben, og hvis rygterne om tidligere profiler under Klopp starter her og fortsætter uformindsket til f.eks. januar, så kunne der være noget om det.texy skrev:Den norske, Metro, Mirror, Times, Echo.... Der er ikke den store forskel, bortset fra, at den norske altid refererer til andre. Jeg foretrækker da også selv, at få oplyst hovedkilden, så man hurtigere kan vurderer, om det er noget man gider at forholde sig til, men naturligvis er du i din god ret til at referere til det site, hvor du har læst historien.Niels K skrev:Nu ved jeg ikke, om du har brugt lidt tid på den norske, eller du bare bruger tiden på at sprede gylle herinde ?L4 skrev:Har den norske specielt gode forbindelser siden at du bruger den som kilde, eller kunne du i princippet os bruge noget du har hørt på et cubansk cigar-rulleri som kilde.......?Niels K skrev:På den norske begynder rygter omkring Hummels og Lewandowski at florere. Det bliver rigtig spændende at se, om han finder ud af, at vi har mangler og derfor vil købe, eller om han vil arbejde med den nuværende trup sæsonen ud.
Links ville dog være rart...
Ellers fuser den nok snart stille og roligt ud som 99/100 tilfælde.
Men er det usandsynligt at tidligere spillere under Klopp vil arbejde for ham igen ? Det lyder da vildt mærkeligt i så fald - ja, nærmest bekymrende.
Hvorfor er Lewandowski useriøs at linke til os ? Er der andre spillere end dem, der har spillet under Klopp tidligere, jeg ikke bør linke os efter din ophøjede mening ?AllanShore skrev:Det kan da i hvert fald ikke kaldes som et seriøst rygte at melde Lewandowski til Liverpool. Eller Hummels for den sags skyld.
Niels K, for det første har Klopp allerede udtalt at han ikke vil gå på strandhugst efter tidligere spillere. For det andet taler vi om verdens pt suverænt farligste angriber. Hvorfor i alverden skulle han dog spille for os! Godt nok har vi fået Klopp, men derfor blev Rom stadigvæk ikke bygget på en dag, så det vil klæde debatten med lidt seriøsitet. Ellers er det ren teenage-FM og det er sgu for træls
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Enig med dig omkring Levandowski. Det er useriøst at tro han vil skifte fra verdens p.t måske bedste fodboldhold, hvor han i øvrigt hæver en løn vi nok ikke kan matche.Jesper skrev:Niels K, for det første har Klopp allerede udtalt at han ikke vil gå på strandhugst efter tidligere spillere. For det andet taler vi om verdens pt suverænt farligste angriber. Hvorfor i alverden skulle han dog spille for os! Godt nok har vi fået Klopp, men derfor blev Rom stadigvæk ikke bygget på en dag, så det vil klæde debatten med lidt seriøsitet. Ellers er det ren teenage-FM og det er sgu for træls
Hvornår har Klopp sagt at han ikke vil gå efter tidligere spillere? Jeg har kun læst at han ikke vil gå efter nogen Dortmund spillere uden først at snakke med Dortmund's sportsdirektør. Og det var endda ikke engang Klopp, men derimod Michael Zorc, Dortmund's sportsdirektør der udtalte det.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Det er også kun det Dortmund har været ude og sige. Altså at han ikke ville gøre det uden at kontakte Dortmund først. Tror mange måske bare har læst overskrifterne som "Klopp vil ikke gå bag vores ryg" og derfra tænkt det.Red or dead skrev:Enig med dig omkring Levandowski. Det er useriøst at tro han vil skifte fra verdens p.t måske bedste fodboldhold, hvor han i øvrigt hæver en løn vi nok ikke kan matche.Jesper skrev:Niels K, for det første har Klopp allerede udtalt at han ikke vil gå på strandhugst efter tidligere spillere. For det andet taler vi om verdens pt suverænt farligste angriber. Hvorfor i alverden skulle han dog spille for os! Godt nok har vi fået Klopp, men derfor blev Rom stadigvæk ikke bygget på en dag, så det vil klæde debatten med lidt seriøsitet. Ellers er det ren teenage-FM og det er sgu for træls
Hvornår har Klopp sagt at han ikke vil gå efter tidligere spillere? Jeg har kun læst at han ikke vil gå efter nogen Dortmund spillere uden først at snakke med Dortmund's sportsdirektør. Og det var endda ikke engang Klopp, men derimod Michael Zorc, Dortmund's sportsdirektør der udtalte det.
Justice for the 96! <3