15 - Daniel Sturridge
Re: 15 - Daniel Sturridge
Sturridge har i denne sæson lavet 4 mål i 5 kampe. Til sammenligning har Bony lavet 4 mål i 13 kampe, Costa 3 mål i 12 kampe og Rooney 3 mål i 14 kampe. Han er altså bare en afslutter af en anden verden. Hvis bare...
Liverpool Football Klopp
Twitter skulle eftersigende koge lige nu med rygter om at Sturridge IGEN IGEN er skadet???? Har ikke kunne finde nogen medier melde noget om det, så håber virkelig ikke at der er hold i det
Nogen der har læst noget?
http://www.dailystar.co.uk/sport/footba ... sip-Latest
http://www.thesportbible.com/articles/d ... ry-setback

- Bellamy_fever
har der nogensinde været et rygte om Sturridge skade, hvor det IKKE var sandt ?MP skrev:Twitter skulle eftersigende koge lige nu med rygter om at Sturridge IGEN IGEN er skadet???? Har ikke kunne finde nogen medier melde noget om det, så håber virkelig ikke at der er hold i det![]()

"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Ifølge store dele af Twitter er han i hvert fald skadet, og der plejer desværre at være noget om det. Der tales om en forstrækning i låret.
En ny angriber er simpelthen et must til januar. Vi har Origi og Benteke at vælge mellem, hvor den første endnu ikke er god nok og den anden overhovedet ikke passer ind - det er yderst kritisk. Firmino må være foretrukne valg her fremme, såfremt vi ikke får en ny.
En ny angriber er simpelthen et must til januar. Vi har Origi og Benteke at vælge mellem, hvor den første endnu ikke er god nok og den anden overhovedet ikke passer ind - det er yderst kritisk. Firmino må være foretrukne valg her fremme, såfremt vi ikke får en ny.
Liverpool Football Klopp
Der går rygter om at der "bare" er tale om en måneds pause.. Så jeg spiller en 100,- på at Ings spiller sin første kamp før Sturridge.. Det er godt nok en uholdbar situation, både for sturridge men også for klubben. Må håbe at Klopp finder en ny Lewandowski til Januar, eller kan udvilke Origi til det. Var der ikke noget med at Giggs har været meget plaget af skader i sine yngre dage, og derfor begyndte at dyrke yoga/pilates.? Og at det har holdt ham skadesfri stort set resten af hans karriere?AndreasN skrev:Ifølge store dele af Twitter er han i hvert fald skadet, og der plejer desværre at være noget om det. Der tales om en forstrækning i låret.
YNWA..!
De første rygter på Twitter siger 6 uger. Med andre ord er himlen blå.
Skulle vi ikke bare sige, at det var det? Stop karrieren Sturridge. Han skal i hvert fald sælges, men hvem helvede skulle gide...
Skulle vi ikke bare sige, at det var det? Stop karrieren Sturridge. Han skal i hvert fald sælges, men hvem helvede skulle gide...
Liverpool Football Klopp
Amen er det skjult kamera, eller hvad sker der? 

CV: LFC-Rea 1-0, Arsenal-LFC 2-2, LFC-Stoke 1-0, LFC-A.Villa 2-2, LFC-W. Ham 2-0, LFC-Sunderland 2-2, LFC-Lei 4-1, H.Berlin-LFC 0-3, LFC-C.Pal 1-0, LFC-Mar 3-0, LFC-Bri 1-0, LFC-Nor 4-1, Wat-LFC 3-0
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Gad vide om han er i familie med hende der pigen med glasknoglerne, som blev sendt på TV2 for et par måneder siden 

Justice for the 96! <3
Sælg ham nu bare. Vi kan ikke blive ved med at have tålmodighed. Han er en af de bedste når han er klar, men han er aldrig klar.
Det er noget værre lort, men vi kan ikke bruge ham til noget mere. Hvis vi kan få 5 mio pund for ham er det et mirakel.
Det er noget værre lort, men vi kan ikke bruge ham til noget mere. Hvis vi kan få 5 mio pund for ham er det et mirakel.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Han må være lavet på Bing og Grøndahl.
Der er ingen tvivl i mit sind. Enten skal hans kontrakt kancelleres, eller også skal han gå væsentlig ned i løn, eller hvis vi kan sælge ham, og få penge for ham, vil det være super.
Noget skal der ske.
Der er ingen tvivl i mit sind. Enten skal hans kontrakt kancelleres, eller også skal han gå væsentlig ned i løn, eller hvis vi kan sælge ham, og få penge for ham, vil det være super.
Noget skal der ske.
Det er da rigtig synd for DS... men der er bare ikke nogen der spiller med rigtig synd, når ugelønninger ligger på den forkerte side af almindelige menneskers årslønninger.....er han ikke medlem af en akasse ? og kan søge om sygedagepenge ?
hvis rygtet er sandt, så må han bare afsted, eller afskrives langsomt uden at forny kontrakt.... Ja ja han lavede 2 mod Soton hvor holdet funklede... men han lavede intet mod Newcastle hvor holdet spillede skidt...Danny fodres af andre, men er ikke en gamechanger på egen hånd !
Jeg vil ikke håbe på hans fitness længere....
hvis rygtet er sandt, så må han bare afsted, eller afskrives langsomt uden at forny kontrakt.... Ja ja han lavede 2 mod Soton hvor holdet funklede... men han lavede intet mod Newcastle hvor holdet spillede skidt...Danny fodres af andre, men er ikke en gamechanger på egen hånd !
Jeg vil ikke håbe på hans fitness længere....
Helt ærligt, hvordan skulle nogle af de præmisser kunne lade sig gøre i realiteten? Vil du spørge agenten og/eller Sturr vil i gå med til halv løn(eksempelvis). Ophæves, som vel er det samme ord som det du skrev, gætter jeg på klub,Klopp og Sturr er imod.....Jeg er ihvertfald. Hvem ved, med Klopp nye træningsmetoder, så måske muligvis en fit Sturr i fremtiden. Det skal godt nok have en chanceHr. Drejer skrev:. Enten skal hans kontrakt kancelleres, eller også skal han gå væsentlig ned i løn,
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg kender selvfølgelig ikke hans kontrakt. Men man kan vel sætte ham 'stolen for døren', fortælle ham at hvis han vil blive i klubben, vil han skulle gå ned i løn. Sturridge ved at Liverpool er hans sidste storklub chance, efter at han ikke kunne komme på holdet i Man C og Chelsea, så mon ikke han er til at tale med. Men hans skadesfrekvens er der chance for at han vil havne i langt mindre klub, som ikke er så profileret som de røde.Thommo skrev:Helt ærligt, hvordan skulle nogle af de præmisser kunne lade sig gøre i realiteten? Vil du spørge agenten og/eller Sturr vil i gå med til halv løn(eksempelvis). Ophæves, som vel er det samme ord som det du skrev, gætter jeg på klub,Klopp og Sturr er imod.....Jeg er ihvertfald. Hvem ved, med Klopp nye træningsmetoder, så måske muligvis en fit Sturr i fremtiden. Det skal godt nok have en chanceHr. Drejer skrev:. Enten skal hans kontrakt kancelleres, eller også skal han gå væsentlig ned i løn,
Hr. Drejer skrev:Jeg kender selvfølgelig ikke hans kontrakt. Men man kan vel sætte ham 'stolen for døren', fortælle ham at hvis han vil blive i klubben, vil han skulle gå ned i løn. Sturridge ved at Liverpool er hans sidste storklub chance, efter at han ikke kunne komme på holdet i Man C og Chelsea, så mon ikke han er til at tale med. Men hans skadesfrekvens er der chance for at han vil havne i langt mindre klub, som ikke er så profileret som de røde.Thommo skrev:Helt ærligt, hvordan skulle nogle af de præmisser kunne lade sig gøre i realiteten? Vil du spørge agenten og/eller Sturr vil i gå med til halv løn(eksempelvis). Ophæves, som vel er det samme ord som det du skrev, gætter jeg på klub,Klopp og Sturr er imod.....Jeg er ihvertfald. Hvem ved, med Klopp nye træningsmetoder, så måske muligvis en fit Sturr i fremtiden. Det skal godt nok have en chanceHr. Drejer skrev:. Enten skal hans kontrakt kancelleres, eller også skal han gå væsentlig ned i løn,
Han har kontrakt til midt 2019. Så mon ikke det økonomisk bedre kan betale sig for ham, at blive i hans nuværende kontrakt. Som det ser ud nu, er der vel ikke stor chance for, at han kan gøre meget karriere efter han bliver 30.