Tom_Jorsal skrev:Er der nogen, der har nogen bud på, hvilke målmænd der evt. kan forstærke os, og som er realistiske at hente? Jeg har sgu svært ved at se det. I PL er det kun De Gea, Cech, Lloris, Hart og Courtois, der i mine øjne er decideret bedre end Mignolet. Og vi kan selvfølgelig ikke hente nogen af dem. Et par bud fra de andre ligaer kunne være Handanovic fra Inter(som vist har kontraktudløb til sommer?), Mandanda, Cillesen eller Ter Stegen(som nok er den mindst realistiske af de fire), men jeg tror ikke, de vil være en markant forstærkning ift. Mignolet.
Leno, Horn, Sommer, Fährmann og Bürki. Med tanke på at Bayern nok tager en CL plads temmelig konsekvent, kommer der altså til at være en mulighed for at signe dem, specielt med tanke på hvor stor en løn vi kan give som PL hold og med Klopp som træner. Selvfølgelig er Leno på kanten, han ryger sq nok til Madrid, men så urealistisk er han sq ikke. Zieler og Karius kunne også være muligheder, omend jeg ikke har set specielt meget med dem. Efter min mening giver det langt bedst mening at finde en målmand herfra. Leno er drømmen, men både Horn og Fährmann er spillere jeg rigtig godt kan lide.
Fra PL er de oplagte valg selvfølgelig Butland og måske Begovic hvis han allerede er blevet træt af bænken. Man kunne så overveje om man også skulle tage folk som Schmeichel, Adrian, Krul, Vorm etc. med på listen. Personligt synes jeg at det ville være lidt spild af penge ift. Mignolet. Så ofte dropper han heller ikke. Han er ikke en top målmand, men der er vel ingen grund til at betale dyrt for endnu en ikke topmålmand.
Donnarumma fra Milan smutter nok ingen steder, så de bedste muligheder er nok Mattia Perin eller de ældre Handanovic eller Diego Lopez. Sportiello og Neto får vist OK ros, jeg har ikke set specielt mange kampe med dem, men de har heller ikke sat et afgørende indtryk i de kampe.
I Spanien er Ter-Stegen som du nævner oplagt, men i Leno stilen nok en kende urealistisk. Rulli fra Sociedad og Asenjo fra Villareal er muligheder. Man kunne også kigge på den korte løsning i Diego Alves.
Lidt rundt i verden kunne man nævne Anthony Lopes, Ruffier, Rui Patricio, Sirigu foruden de nævnte Mandanda og Cillesen. Personligt synes jeg Lopes ser ud til at være en helt vildt god målmand i de kommende mange år.
Imod moderne fodbold.