Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 28

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 21. jan, 2016 10:55

RedRedRed skrev:
Sivi skrev:Teixeiras stats minder lidt om Mkhitaryan, da vi forsøgte at hente ham. Selvom han er fast spiller i Dortmund, har han vel aldrig været deres store stjerne, som man regnede med da de hentede ham.
Dog kunne Teixeira være spændende alligevel.
Nu skal Teixeira, eller nogen anden spiller for den sags skyld, jo ikke klandres for at Mkhitaryan ikke helt kunne fortsætte sin udvikling og flotte spil. ;)

Og selvom Mkhitaryan måske ikke har været en superstjerne i Dortmund, ville han have pyntet helt ekstremt på vores hold alligevel. :?
Ja, jeg vil da også gerne have ham til klubben, tør bare ikke have for høje forventninger, hvis han nu ankommer :)
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » torsdag, 21. jan, 2016 10:58

Alle 26 mål (alle turneringer) i denne sæson;

Der er sgu ikke så meget pis og forsøg på at gøre det sværere end det er. Det er vel omkring 80% af alle målene, som han scorer på sin førsteberøring? Det kan jeg godt li, ind med klatten.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 11:05

RedRedRed skrev:Det kan jeg godt li, ind med klatten.
Du er ikke den eneste :mrgreen:

Brugeravatar
Sivi
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw

Indlæg af Sivi » torsdag, 21. jan, 2016 11:09

Ved ikke hvor sandsynlig en handel er? Hvis Chelsea er ude efter ham, vil han vel hellere dertil (trods nedtur lige pt.)
Hvis vi henter ham, så er han vel tiltænkt som angriber/falsk 9'er selvom han er offensiv midt.
Justice for the 96! <3

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 21. jan, 2016 11:14

Om ikke andet får Ian da en ferietur til Florida
Jeg kan iøvrigt ikke se at et Chelsea hold i opløsning skulle være mere interessant end Liverpool og Klopp
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 21. jan, 2016 11:21

Det er to hold i hver deres krise.
Klopp vs Hiddink.
Liverpool vs Chelsea.
Han skal konkurrere mod Willian, Hazard og Oscar om de offensive positioner i Chelsea.
Han skal konkurrere mod Coutinho, Firmino, Lallana og Ibe om de offensive positioner i Liverpool.

Er han en Klopp-type? Har ALDRIG set manden spille.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
YNWA!

Indlæg af YNWA! » torsdag, 21. jan, 2016 11:32

Et tweet jeg lige så.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 11:35

Emmy skrev:Om ikke andet får Ian da en ferietur til Florida Billede
Jeg kan iøvrigt ikke se at et Chelsea hold i opløsning skulle være mere interessant end Liverpool og Klopp
Enig. Og ingen ved hvem som bliver manager i Chelsea efter sommerferien. Det er en usikkerhedsfaktor, som skal regnes med i det samlede regnestykke.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 21. jan, 2016 11:43

Puha, tiltagende rygter om, at vi er blevet enige om pris. Jeg må også indrømme, at jeg ikke har ser ham spille, men jeg mindes ikke sidste gang, vi hentede en spiller med så pivfrække stats.

Og så er Shakthar jo lidt et ry for at producere de her kommende brasilianske stjerner. Eneste problem er, at han ikke har landskamp endnu, hvorfor arbejdstilladelsen kan blive et problem.
Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 21. jan, 2016 11:54

Fuck, det er spændende med Alex Teixeira. Men selvom jeg godt ved, at det er to helt forskellige personer og situationer, så har jeg en grum fornemmelse af, at han bare ender ligesom Firmino. Han lavede også masser af mål i sin tidligere klub, men har slet ikke levet op til det hos os.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 21. jan, 2016 12:09

AJ skrev:Fuck, det er spændende med Alex Teixeira. Men selvom jeg godt ved, at det er to helt forskellige personer og situationer, så har jeg en grum fornemmelse af, at han bare ender ligesom Firmino. Han lavede også masser af mål i sin tidligere klub, men har slet ikke levet op til det hos os.
Ja, faren er at han bliver en ny Firmino. Selvom jeg synes Firmino spiller bedre nu, end han gjorde i efteråret. Men enig i at Firmino har været en kæmpe skuffelse. Men hellere prøve at hente etablerede spillere, end unge stjernefrø. Dem har vi en del af i truppen allerede.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 21. jan, 2016 12:16

Jeg synes lige, man skal tage en dyb indånding angående Firmino. Jeg synes så småt, at han begynder at vise klassen, og jeg synes bestemt ikke, at har været hverken værre eller bedre end Coutinho denne sæson. Vi har altså en fantastisk spiller, der bare virker som en af dem, der skal bruge lidt mere tid til at falde til end andre - og så hører det også med til historien, at han spiller på et meget svingende hold, og dem omkring ham heller ikke ligefrem imponerer.

Med lad snakkes blive ved Teixeira. Det kunne være interessant, hvis nogle havde set ham spille og kunne sige noget mere om ham. Jeg så lige hans mål fra denne sæson, og han virker som en hurtig og dygtig afslutter. Mange af hans mål scores i hvert fald på hans førsteberøring, og det er uomtvisteligt noget af det, vi mangler.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » torsdag, 21. jan, 2016 12:16

Som opfordret ved tidligere lejligheder, så må I godt oprette en separat tråd til de rygter, hvor der er lidt mere kød på end normalt.
Det er lidt nemmere at diskutere en given spillere, hvis det ikke er blandet sammen med en masse andre rygter ;)

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » torsdag, 21. jan, 2016 12:21

Der er oprettet en tråd med ham.
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 21. jan, 2016 12:34

Sivi skrev:
RedRedRed skrev:
Sivi skrev:Teixeiras stats minder lidt om Mkhitaryan, da vi forsøgte at hente ham. Selvom han er fast spiller i Dortmund, har han vel aldrig været deres store stjerne, som man regnede med da de hentede ham.
Dog kunne Teixeira være spændende alligevel.
Nu skal Teixeira, eller nogen anden spiller for den sags skyld, jo ikke klandres for at Mkhitaryan ikke helt kunne fortsætte sin udvikling og flotte spil. ;)

Og selvom Mkhitaryan måske ikke har været en superstjerne i Dortmund, ville han have pyntet helt ekstremt på vores hold alligevel. :?
Ja, jeg vil da også gerne have ham til klubben, tør bare ikke have for høje forventninger, hvis han nu ankommer :)
Henrikh Mkhitaryan har så været en af de bedste spillere i Bundesligaen i denne sæson. Som med så mange spillere, tager det lidt tid at falde til i et nyt land og lære en ny spilletid. Jeg tror det er det samme vi ser ved Firmino, som er ved at finde sig bedre til rette i Premier League.

Teixeira scorer dog nok næppe 22 mål i 17 kampe i Premier League ;)

Edit: 15 kampe

Besvar