Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg håber sgu, at han får det. For jeg vil enormt gerne se, om han kan leve op til løfterne om ikke at være konfrontrationssøgende, at spille offensivt og underholdende, og at udvikle Man Utd's egne talenter. I mine øjne ligner det en dødsejler af et projekt...
Er der noget der kan bekræfte det her brev overhovedet eksistere?
Aner det ikke. Men der er ikke et eneste medie, der IKKE kører den historie.
Jeg håber sgu, at han får det. For jeg vil enormt gerne se, om han kan leve op til løfterne om ikke at være konfrontrationssøgende, at spille offensivt og underholdende, og at udvikle Man Utd's egne talenter. I mine øjne ligner det en dødsejler af et projekt...
Jeg behøver sådan set ikke flere grunde til at hade den pisklub, men det kunne da alligevel være fedt at se en masse scums-medløbere, som tidligere har hadet Mourinho, pludselig vende på en tallerken og lovprise ham.
Jeg behøver sådan set ikke flere grunde til at hade den pisklub, men det kunne da alligevel være fedt at se en masse scums-medløbere, som tidligere har hadet Mourinho, pludselig vende på en tallerken og lovprise ham.
De er allerede begyndt at skrige på ham. De ved godt, de ikke får Guardiola og vil gøre alt for at få LvG smidt på porten. Det er så smukt, at de så ynkelige, hvis man for en kort stund skulle glemme, at man hader dem.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.