Som jeg læser rygtet flere steder på Twitter, vil der være tale om et lån. Det er med al sandsynlighed en nødløsning, hvis handlen går igennem. Som med Caulker. Vi har ganske enkelt brug for flere spillere, og der går man så på kompromis med kvaliteten. Ærgerligt.zalcos skrev:Kraftedme mand. Ham russeren er 25 år og har spillet under 40 kampe for et 1. hold? Burde ku købe ham for de kantinepenge jeg sparede i fredags ved at have madpakke med.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det vil da være fint med et lån, hvis vi ikke kan købe, dem vi gerne vil have.Aggerdoo skrev:Som jeg læser rygtet flere steder på Twitter, vil der være tale om et lån. Det er med al sandsynlighed en nødløsning, hvis handlen går igennem. Som med Caulker. Vi har ganske enkelt brug for flere spillere, og der går man så på kompromis med kvaliteten. Ærgerligt.zalcos skrev:Kraftedme mand. Ham russeren er 25 år og har spillet under 40 kampe for et 1. hold? Burde ku købe ham for de kantinepenge jeg sparede i fredags ved at have madpakke med.
Jeg er sikker på, at vi får mere kvalitet med ham russeren, end når vi spiller med Ibe eller Teixeira f.eks.
Samt laver han også lidt mål. Det er mere end Lallana, Henderson, Lucas og Can kan byde på.Niels K skrev:Det vil da være fint med et lån, hvis vi ikke kan købe, dem vi gerne vil have.Aggerdoo skrev:Som jeg læser rygtet flere steder på Twitter, vil der være tale om et lån. Det er med al sandsynlighed en nødløsning, hvis handlen går igennem. Som med Caulker. Vi har ganske enkelt brug for flere spillere, og der går man så på kompromis med kvaliteten. Ærgerligt.zalcos skrev:Kraftedme mand. Ham russeren er 25 år og har spillet under 40 kampe for et 1. hold? Burde ku købe ham for de kantinepenge jeg sparede i fredags ved at have madpakke med.
Jeg er sikker på, at vi får mere kvalitet med ham russeren, end når vi spiller med Ibe eller Teixeira f.eks.
Han er vel et ok lån.
Du sammenligner ham simpelthen med Henderson, Lucas og Can???Oomph242 skrev:Samt laver han også lidt mål. Det er mere end Lallana, Henderson, Lucas og Can kan byde på.Niels K skrev:Det vil da være fint med et lån, hvis vi ikke kan købe, dem vi gerne vil have.Aggerdoo skrev:Som jeg læser rygtet flere steder på Twitter, vil der være tale om et lån. Det er med al sandsynlighed en nødløsning, hvis handlen går igennem. Som med Caulker. Vi har ganske enkelt brug for flere spillere, og der går man så på kompromis med kvaliteten. Ærgerligt.zalcos skrev:Kraftedme mand. Ham russeren er 25 år og har spillet under 40 kampe for et 1. hold? Burde ku købe ham for de kantinepenge jeg sparede i fredags ved at have madpakke med.
Han er vel et ok lån.

!!!!!!!!!!!!!!! Please.
Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Kan man virkelig konkludere det med nogen stor overbevisning?pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Manden har været involveret i en enkelt sæson i La Liga over de seneste 5 år. Og ja, i den sæson score han 4 mål og lavede 9 assists i sine 26 kampe, hvilket er ganske imponerende. Men derudover har han stort set ikke spillet førsteholdsfodbold. Det er altså ikke meget fodbold på 5 år. Og i mine øjne slet ikke nok til at et køb kan være aktuelt.
Et lejeophold kan måske komme på tale, men generelt er jeg ligs så lidt interesseret i en aftale Cheryshev som Aggerdoo.
Kloppite
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Dog må vi formode, at Klopp har en idé med ham. Han har haft succes med de fleste indkøb i Dortmund-tiden. Havde det været under Rodgers, havde jeg frygtet et indkøb af ham, fordi han typisk ikke rigtig vidste hvad han egentlig lavede på transfermarkedet.texy skrev:Kan man virkelig konkludere det med nogen stor overbevisning?pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Manden har været involveret i en enkelt sæson i La Liga over de seneste 5 år. Og ja, i den sæson score han 4 mål og lavede 9 assists i sine 26 kampe, hvilket er ganske imponerende. Men derudover har han stort set ikke spillet førsteholdsfodbold. Det er altså ikke meget fodbold på 5 år. Og i mine øjne slet ikke nok til at et køb kan være aktuelt.
Et lejeophold kan måske komme på tale, men generelt er jeg ligs så lidt interesseret i en aftale Cheryshev som Aggerdoo.
Justice for the 96! <3
Fordi han ikke har niveau til at løfte os. Kvantitet.pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Det kunne da være, han kan løfte os på en position, hvor vi i øjeblikket har nogen spillere, nemlig venstrekanten. Det jeg har set med ham, var han virkelig god, med udfordringer, god teknik, god til at indgå i småspil og han lægger nogle skarpe indlæg, hvilket vel er det Benteke mangler mest i det nuværende setup. Hvis vi ikke får kantspillere ind, som forstår at fodre en boxspiller med indlæg, mener jeg ligeså godt vi kan sælge Benteke med det samme, og så satse på Firmino og evt. Ibe i front indtil vi har nogle af de skadede spillere klar igen.Aggerdoo skrev:Fordi han ikke har niveau til at løfte os. Kvantitet.pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ikke flere lappeløsning. Ikke flere midlertidige løsninger. Ikke flere middelmådige spillere. TAK!
Vi har ikke brug for spillere, der kan smække bolden ind i hovedet på en boksspiller, for det er ikke sådan, Klopp vil spille. Benteke bliver ikke fast mand i foråret, og han er væk til sommer, hvis nogen tilbyder en rimelig pris. Det er jeg ikke i tvivl om.Niche skrev:Det kunne da være, han kan løfte os på en position, hvor vi i øjeblikket har nogen spillere, nemlig venstrekanten. Det jeg har set med ham, var han virkelig god, med udfordringer, god teknik, god til at indgå i småspil og han lægger nogle skarpe indlæg, hvilket vel er det Benteke mangler mest i det nuværende setup. Hvis vi ikke får kantspillere ind, som forstår at fodre en boxspiller med indlæg, mener jeg ligeså godt vi kan sælge Benteke med det samme, og så satse på Firmino og evt. Ibe i front indtil vi har nogle af de skadede spillere klar igen.Aggerdoo skrev:Fordi han ikke har niveau til at løfte os. Kvantitet.pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Det er ikke tilfældigt, at Cherysev har været så meget ude i kulden i Real Madrid. Nok har de et stærkt hold, og nok kunne vi bruge et par af deres reserver. Men ikke en, der ikke engang kan komme i deres trup. Og han er 25 år. Det er nu, han skal til at peake.
Jeg er ovenud tilfreds med, at han ikke ender hos os. Vi skal ikke bare handle for at handle. Så kan vi lige så godt give chancen til Ojo eller Texeira.
Det kan du have ret i, men et lejemål er forholdsvist risikofrit, og Ojo og Texeira er jo helt andre typer. Ojo ser jeg som flexibel angriber og Tex mere som 10'er eller en spiller der trækker ind centralt fro sit udgangspunkt på kanten som eksempelves både Lallana og Cou gør det. Vi mangler spillere, der kan holde bredden i vores spil, og der er en af grundende til, at vi ikke er gode mod kompakte forsvar, som jeg ser det.Aggerdoo skrev:Vi har ikke brug for spillere, der kan smække bolden ind i hovedet på en boksspiller, for det er ikke sådan, Klopp vil spille. Benteke bliver ikke fast mand i foråret, og han er væk til sommer, hvis nogen tilbyder en rimelig pris. Det er jeg ikke i tvivl om.Niche skrev:Det kunne da være, han kan løfte os på en position, hvor vi i øjeblikket har nogen spillere, nemlig venstrekanten. Det jeg har set med ham, var han virkelig god, med udfordringer, god teknik, god til at indgå i småspil og han lægger nogle skarpe indlæg, hvilket vel er det Benteke mangler mest i det nuværende setup. Hvis vi ikke får kantspillere ind, som forstår at fodre en boxspiller med indlæg, mener jeg ligeså godt vi kan sælge Benteke med det samme, og så satse på Firmino og evt. Ibe i front indtil vi har nogle af de skadede spillere klar igen.Aggerdoo skrev:Fordi han ikke har niveau til at løfte os. Kvantitet.pingel skrev:Tror at vi har fattet at du ikke er pjattet med manden Aggerdoo - men hvorfor? Han er pågående, og han laver mål og chancer...
Det er ikke tilfældigt, at Cherysev har været så meget ude i kulden i Real Madrid. Nok har de et stærkt hold, og nok kunne vi bruge et par af deres reserver. Men ikke en, der ikke engang kan komme i deres trup. Og han er 25 år. Det er nu, han skal til at peake.
Jeg er ovenud tilfreds med, at han ikke ender hos os. Vi skal ikke bare handle for at handle. Så kan vi lige så godt give chancen til Ojo eller Texeira.
Sevilla skulle have en lejeaftele på plads med Real, men de er vist nødt til at få afsat Kakuta først inden dagen er omme.
Derudover skulle Watford have vist interesse.
De fleste på min twitter synes enige om, at Liverpool er færdige for denne gang.
Jeg tror sku ikke, vi får nogle spillere ind idag.