Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Hvor har Peligrini's forkærlighed for Demichilis været dyr i denne sæson indtil videre.
Nå, åbenbart har viaplay problemer med netop den kamp til netop samsung smart tv. De arbejder på det... Bare til info hvis andre sidder med samme problem.Surf skrev:Er der nogen, der ser City - Leicester på Viaplay på et smart tv? Mit vil ikke afspille kampen (sort skærm), men det virker fint ved andre live-udsendelser.. Og kampen virker fint på min computerskærm.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvis han virkelig drømmer om en PL-titel, så er vi desværre nok ikke den første klub han vil kikke efter at vende tilbage til. Har godt set at han har sagt at det KUN kan blive LFC, hvis han skal tilbage til England, men den slags snak anser jeg for rent spin.Dieks skrev:4 mål mod Valencia her til aften.. Av av av. Man kunne håbe at det missede PRL mesterskab giver ham lyst til at vende tilbage i løbet af et par år, så han også kan få det på CV'et.. selvom det nok bare bliver ved drømmen..Emmy skrev:Han er savnet i voldsom gradOomph242 skrev:Salget af Suarez, er simpelthen den dårligste forretning vi nogensinde har lavet. Fandens at vi ikke kunne holde på ham.
...og så kom Leicester lige på 2-0 på Etihad

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Leicester er for gode. De er i en liga for sig.
De er i hvert fald skarpe og meget kyniske.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Kasper gør det altså helt godt. Ville til enhver foretrække ham over Adam Bogdan. 
Og Pellegrini ligner Døden fra Lübeck

Og Pellegrini ligner Døden fra Lübeck
Senest rettet af Sledgehammer lørdag, 06. feb, 2016 15:04, rettet i alt 1 gang.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Håber så meget Leicester vinder ligaen. Det burde kunne lade sig gøre og ville være så sjovt [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Hey, det er jo lige før, at det var godt klaret af os, kun at tabe 2-0 ude imod Leicester 

Kloppite
Gad vide hvor lidt City får for Sterling til sommer. kan ikke forstille mig han er i guardiolas planer
så snart han spiller en position hvor man forventer lidt af ham og han ikke bare er "med" så er han chokerende ringe.
så snart han spiller en position hvor man forventer lidt af ham og han ikke bare er "med" så er han chokerende ringe.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
dunno kan slet ikke vente med at høre hvordan Robert Huth Vandt "premier league" før liverpoolJesper skrev:Håber så meget Leicester vinder ligaen. Det burde kunne lade sig gøre og ville være så sjovt [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
tror i man er glad for en Aguero scoring i d. 87 min når de bliver lammetævet af leicester?
Jeg er...
http://i.imgur.com/0bxsSkp.png
Jeg er...

http://i.imgur.com/0bxsSkp.png
-
For satan hvor er Cattermole egentlig en dårlig fodboldspiller! Helt absurd så dårlig han er teknisk!
Black Cats 2 - 1 Scum