Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Når sæsonen er slut så kan den udvisning til Simpson vise sig at have været fuldstændig katastrofal
"We're not racist, we only hate the mancs"
Ja han må sgu have lidt dårlig smag i munden. 2 gule på 5 min., det er uacceptabelt.Emmy skrev:Når sæsonen er slut så kan den udvisning til Simpson vise sig at have været fuldstændig katastrofal
Hvad tror i om Citys nuværende trup og den type fodbold guardiola vil spille? Jeg kan ikke se der er ret mange der er taktisk kloge og arbejdsomme nok til hans type fodbold. Det er spillere som er vant til at vinde udelukkende fordi de bare er dygtige, ikke fordi de spiller godt sammen eller har den rette taktik kamp efter kamp. Forestil jer Sterling som er nærmest taktisk imbicil under Guardiola!
Der kommer knald på transferen til sommer i City...
Der kommer knald på transferen til sommer i City...
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg tror de står foran en stor udskiftning. Spurs derimod har den mest spændende trup i PL. De har fantastiske unge talenter, som man som Liverpool tilhænger misunder dem. Jeg tænker på Kane, Alli, Dier, Son og Eriksen.
-
Jeg synes, at det er en bred misforståelse, at Sterling skulle mangle spilforståelse. Det er da netop én af hans klare styrker. Dette har vi set adskillige eksempler på i Liverpool tiden.
Jeg har også på fornemmelsen, at der kommer en stor udrensning i City til sommer. Det vil ikke overraske mig, hvis spillere som Toure, Nasri, Bony, Demichelis, Mangala m.fl skulle ryge.
Jeg har også på fornemmelsen, at der kommer en stor udrensning i City til sommer. Det vil ikke overraske mig, hvis spillere som Toure, Nasri, Bony, Demichelis, Mangala m.fl skulle ryge.
Hele midtbanen pånær Silva ser jeg forsvinde. De er slet ikke boldsikre og arbejdsomme nok, ihvertfald ikke begge dele på en gang.
Jeg gider ikke diskutere Sterling, jeg ser ham bare overhovedet ikke som taktisk spilintelligent.
Jeg gider ikke diskutere Sterling, jeg ser ham bare overhovedet ikke som taktisk spilintelligent.
Jeg tror desværre, at Sterling bliver en spiller der kommer til at udvikle sig meget positivt og gøre det virkelig godt under Pep. Han er dygtig til det høje presspil, og har en god teknik, god fysik og god hurtighed. Som jeg ser det mangler han lige det sidste teknisk ved spil i højt tempo, samt en bedre beslutningstagning generelt. Og begge ting tror jeg Guardiola kan hjælpe ham med at udvikle.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det er bestemt ikke utænkeligt at Guardiola kan hjælpe ham det sidste stykke vej.Surf skrev:Jeg tror desværre, at Sterling bliver en spiller der kommer til at udvikle sig meget positivt og gøre det virkelig godt under Pep. Han er dygtig til det høje presspil, og har en god teknik, god fysik og god hurtighed. Som jeg ser det mangler han lige det sidste teknisk ved spil i højt tempo, samt en bedre beslutningstagning generelt. Og begge ting tror jeg Guardiola kan hjælpe ham med at udvikle.
Spurs ser ud til at ville det helt seriøst denne sæson. Der er dæleme pres på i top tre. City tror jeg ikke på, deres sæson blev ødelagt med offentliggørelsen af Guardiola som ny træner.
Ja det er godt nok spændende i toppen. Jeg håber på Leicester, og hvis ikke dem, så Arsenal. Jeg vil slet ikke kunne klare hvis Tottenham vinder, jeg kan ikke udstå den klub. Men det er lige før at det ligner, at Tottenham er det hold med mest tur i den. De har virkelig ramt formen.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Ja, den offentliggørelse har ikke gjort City meget godt. Det er godt nok heller ikke respektfuldt overfor Pelegrini. Men man kan heller ikke forvente andet fra den klub.Emmy skrev:Det er bestemt ikke utænkeligt at Guardiola kan hjælpe ham det sidste stykke vej.Surf skrev:Jeg tror desværre, at Sterling bliver en spiller der kommer til at udvikle sig meget positivt og gøre det virkelig godt under Pep. Han er dygtig til det høje presspil, og har en god teknik, god fysik og god hurtighed. Som jeg ser det mangler han lige det sidste teknisk ved spil i højt tempo, samt en bedre beslutningstagning generelt. Og begge ting tror jeg Guardiola kan hjælpe ham med at udvikle.
Spurs ser ud til at ville det helt seriøst denne sæson. Der er dæleme pres på i top tre. City tror jeg ikke på, deres sæson blev ødelagt med offentliggørelsen af Guardiola som ny træner.
Iøvrigt skandaløst ringe dømt straffe til Spurs idag. Han bliver ramt i ryggen og der er ikke skyggen af straffe
Det kan godt være Suarez var god da han spillede for os. Men lige nu er han simpelthen uhyggelig. 3 mål og to assist i aften. Hans stats for denne sæson er utrolige. 39 mål i 35 kampe. Kender ikke hans samlede assisttal - nogen der har dem?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Og alle målene og assist faldt i en halvlegJesper skrev:Det kan godt være Suarez var god da han spillede for os. Men lige nu er han simpelthen uhyggelig. 3 mål og to assist i aften. Hans stats for denne sæson er utrolige. 39 mål i 35 kampe. Kender ikke hans samlede assisttal - nogen der har dem?

Justice for the 96! <3