Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 15. feb, 2016 11:49

Synes, vi skal gå efter Ramos eller Varane!!!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. feb, 2016 12:01

Tom_Jorsal skrev:Synes, vi skal gå efter Ramos eller Varane!!!

Ingen højere:).

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 15. feb, 2016 12:08

Intet mindre!! Jo måske... Thiago Silva

STMO

Indlæg af STMO » mandag, 15. feb, 2016 12:12

Jeg er i tvivl om, hvad mål for en sæson ledelsen af vores klub har. Er det ikke officielt top 4? Burde det ikke være kandidat til mesterskabet?
Vores nuværende forsvar er i hvert fald al for usikkert, det er tydeligt for enhver.
Er der nogen, der ved hvad beløbsstørrelse ledelsen er klar til at investere for til sommer?
Jeg ser selv en ny midtbanespiller - gerne defensivt orienteret -, som 1. prioritet. En der kan skabe ro på og en som også kan være med i det opbyggende fremadrettede spil. Og så mener jeg, at man skal købe et par spillere af bevist kvalitet - ikke jokertyper som Markovic.
Benteke skal erstattes, og det bliver en af de nemmere opgaver - det svære ligger i at få defensiven stabiliseret.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 15. feb, 2016 12:29

Tom_Jorsal skrev:Intet mindre!! Jo måske... Thiago Silva

Ja drømme har man jo lov, at have:).

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. feb, 2016 12:50

sirsvansealot skrev:
Emmy skrev:Joel Matip skulle have signet en prekontrakt og blive præsenteret i dag. Han er dygtig og kan gå direkte ind på holdet men jeg kunne nok godt have ønsket mig lidt mere.
Du kunne godt ønske dig mere. Men hvem helt konkret, hvis man skal være realistisk?
Ok jeg har ikke lagt så meget mærke til ham. Kan han slå Martin, Sakho eller Lovren af ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 15. feb, 2016 12:50

Oomph242 skrev:
Tom_Jorsal skrev:Synes, vi skal gå efter Ramos eller Varane!!!

Ingen højere:).
Hummels.

Ville Sane være en løsningen i angrebet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. feb, 2016 14:11

Jeg vælger bare at stole på, at Klopp har styr på, hvad Matip er for en spiller, og at han kan forstærke os. Han kender trods alt Bundesligaen til hudløshed, og det gør jeg ikke. Faktisk kender jeg kun for alvor Matip ud fra det, jeg har læst. Farlig på offensive dødbolde, fin på bolden, god i duellerne, men også en spiller, der til tider laver nogle hjerneblødninger. Så mon det bare er en mørk Skrtel, vi henter? ;)

Derudover mener jeg, at vi til sommer mangler en målmand, venstre back, central midt, offensiv midt (vel en kant) og en angriber. Måske også endnu en central forsvarspiller. Så der er noget arbejde at gøre for Klopp og resten af staben.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 15. feb, 2016 17:06

Intet kan være vigtigere end at få en ny keeper. Det er 15 point på kontoen, hvis vi finder den rigtige. Det tror jeg ikke mange andre spillere ville kunne tilføje ;)

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. feb, 2016 17:40

OBI-WAN skrev:Intet kan være vigtigere end at få en ny keeper. Det er 15 point på kontoen, hvis vi finder den rigtige. Det tror jeg ikke mange andre spillere ville kunne tilføje ;)
En klasseangriber ville nok også have hjulpet os til en god portion flere point i denne sæson.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 15. feb, 2016 17:48

Aggerdoo skrev:
OBI-WAN skrev:Intet kan være vigtigere end at få en ny keeper. Det er 15 point på kontoen, hvis vi finder den rigtige. Det tror jeg ikke mange andre spillere ville kunne tilføje ;)
En klasseangriber ville nok også have hjulpet os til en god portion flere point i denne sæson.
Vi har tre af dem (Sturridge, Ings, Origi). De har bare uheldigvis været skadet i store perioder.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » mandag, 15. feb, 2016 18:03

Det er sådan set ikke fordi vi er uenige, og når man læser mange andre tråde så ender de alle på en eller anden måde med at man gerne vil have en ny keeper ;)

Men hånden på hjertet så tror jeg bare ikke det sker, hvorfor skulle vi ellers lige have forlænget med Mignolet med 5 år? Og det altså efter at Klopp har set ham i en del kampe og må kende hans niveau. Måske han kan se noget vi ikke kan :dontknow:

Målet i det kommende vindue må jo så være at forstærke os så meget defensivt at vores kommende modstandere slet ikke når ned til Mignolet ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. feb, 2016 18:12

ThunderZtorm skrev:
Aggerdoo skrev:
Vi har tre af dem (Sturridge, Ings, Origi). De har bare uheldigvis været skadet i store perioder.
Ings og Origi er næppe klasseangribere pt. Vi har Sturridge, men ham kan vi jo ikke regne med.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 15. feb, 2016 18:15

Repsej skrev:
Det er sådan set ikke fordi vi er uenige, og når man læser mange andre tråde så ender de alle på en eller anden måde med at man gerne vil have en ny keeper ;)

Men hånden på hjertet så tror jeg bare ikke det sker, hvorfor skulle vi ellers lige have forlænget med Mignolet med 5 år? Og det altså efter at Klopp har set ham i en del kampe og må kende hans niveau. Måske han kan se noget vi ikke kan :dontknow:

Målet i det kommende vindue må jo så være at forstærke os så meget defensivt at vores kommende modstandere slet ikke når ned til Mignolet ;)
Vi forlænger med Mignolet ud fra et forretningsmæssigt synspunkt. Vi skal kunne få penge for ham, hvis han vil væk. Hvis ikke, så har vi en ok reservekeeper de næste år. Selvfølgelig prøver vi at hente en ny keeper til sommer.

Brugeravatar
F1rm1no
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 45

Indlæg af F1rm1no » mandag, 15. feb, 2016 18:20

Tom_Jorsal skrev:Intet mindre!! Jo måske... Thiago Silva
Marquinhos han får vist ikke så meget spilletid, han er god
Liverpool er min religion og anfield mit mekka

Besvar