Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shit det lyder som om jeg et gået glip af noget af en kamp i går. Var det efter Chelseas udligning, og dermed Tottenhams kæntrede mesterskabsdrømme, at det røg ud af kontrol?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Der eksploderede det, men hele kampen var ond. Som i noget man ser i den argentinske liga.Surf skrev:Shit det lyder som om jeg et gået glip af noget af en kamp i går. Var det efter Chelseas udligning, og dermed Tottenhams kæntrede mesterskabsdrømme, at det røg ud af kontrol?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Tillykke til Leicester. Virkelig fortjent og et rigtigt eventyr, som vi godt kan lide

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Et rigtigt eventyr ender altid med at Liverpool vinder.
Eventyr bliver sjældent til virkelighed.....Hr. Drejer skrev:Et rigtigt eventyr ender altid med at Liverpool vinder.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det er altid en speciel følelse at se Fernando Torres. Hans sammenspil med Stevie i deres bedste tid vil jeg aldrig nogensinde glemme 
Edit: Minsandten om ikke Xabi
blev manden med første scoring 

Edit: Minsandten om ikke Xabi

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jeg drømmer sgu stadig om at xabi lige tager en sæson eller to hos os igen, det er desværre nok urealistisk mon ikke at han tager en sæson mere i bayern også hjem til sociedad og slutte af.
nordjysk redman skrev:Jeg drømmer sgu stadig om at xabi lige tager en sæson eller to hos os igen, det er desværre nok urealistisk mon ikke at han tager en sæson mere i bayern også hjem til sociedad og slutte af.
Kæft hvor er han stadig god.
-
Atletico er simpelthen så kyniske!
Ja det er de, men de ryger ud i aften. Og går de videre var det på et klart offside mål.Robbie_God_Fowler skrev:Atletico er simpelthen så kyniske!
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Torres var så ikke helt kynisk nok der ...Robbie_God_Fowler skrev:Atletico er simpelthen så kyniske!

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Synes ikke der var offside.Emmy skrev:Ja det er de, men de ryger ud i aften. Og går de videre var det på et klart offside mål.Robbie_God_Fowler skrev:Atletico er simpelthen så kyniske!
Vanvittigt 2 straffe, 2 brændte
Justice for the 96! <3
Offside??Emmy skrev:Ja det er de, men de ryger ud i aften. Og går de videre var det på et klart offside mål.Robbie_God_Fowler skrev:Atletico er simpelthen så kyniske!
Herligt "mit" hold i spanien er i finalen, og er favoritter hos mig uanset modstanderen, men mon ikke bookies har RM som svag favorit, hvis de da kommer i finalen 

Verden er smask fuld af hyklere....
Øv gider sku ikke, se en ren spansk finale. Havde sku håbet på, at fodbolden ville sejre i aften.