Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Grimme scener at se russere bryde igennem hegnet ind til England sektionen og angribe uskyldige fans.
I det hele taget vammelt at se russere, englændere og lokale gå grassat flere dage i streg.
I det hele taget vammelt at se russere, englændere og lokale gå grassat flere dage i streg.
Det er primært russiske og franske hooligans, der har stået for balladen. Russerne nåede dårlig nok til Marseille, før de gik fuldkommen amok på englænderne. Generelt er de russiske fans nogle af de mest feje i verden. Forfærdeligt at se utallige videoer af dem angribe engelske fans og gå helt amok på folk, der ligger forsvarsløse og bevidstløse på jorden.
Og så må man jo bare konstatere, at arrangørerne har fejlet totalt. Hold kæft, hvor er hele planlægning talentløs.
Angående fodbolden, så er jeg enig med Surf. Jeg har nærmest ingen sympati for England, når der er så få fra Liverpool, der får spilletid, mens halvdelen af Tottenhams hold starter inde. Og så er jeg bare enig i, at det er noget nær umuligt at holde med et hold, der har Hodgson som træner.
Og så må man jo bare konstatere, at arrangørerne har fejlet totalt. Hold kæft, hvor er hele planlægning talentløs.
Angående fodbolden, så er jeg enig med Surf. Jeg har nærmest ingen sympati for England, når der er så få fra Liverpool, der får spilletid, mens halvdelen af Tottenhams hold starter inde. Og så er jeg bare enig i, at det er noget nær umuligt at holde med et hold, der har Hodgson som træner.
Liverpool Football Klopp
Slutrundens mål af Modric, det vil jeg næsten garantere. Det kan jeg lide at se 

Verden er smask fuld af hyklere....
- Bellamy_fever
Mon dog .. det var et fint mål, men også hjulpet godt på vej af en målmand der ikke har fået at vide han månbruge hænder .. det burde jo aldrig være blevet et mål.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Payets mål var da markant bedre. Og der vil komme mange flere som vil være endnu bedre. Teknisk er det er flot mål af Modric med en first timer på så høj en bold men så er det heller ikke bedre. Målmanden burde helt sikkert have taget den.Thommo skrev:Slutrundens mål af Modric, det vil jeg næsten garantere. Det kan jeg lide at se
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg er lidt spændt på Belgien i dag. Kigger man på bænken, så får man virkelig et indtryk af den helt unikke talentmasse, de har i disse år. Set i forhold til landets størrelse er det helt vildt, synes jeg. Og Kompany er endda skadet.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Enig. Men godt har det ikke set ud, den første halve time. Få nu Fellaini hevet ud, og ryk De Bruyne ind centralt.Jesper skrev:Jeg er lidt spændt på Belgien i dag. Kigger man på bænken, så får man virkelig et indtryk af den helt unikke talentmasse, de har i disse år. Set i forhold til landets størrelse er det helt vildt, synes jeg. Og Kompany er endda skadet.
Jeg så det 2-3 gange igen, og giver mig så meget at der nok kommer bedre mål.Jeg synes ved første øjekast, at den sad noget bedre end den reelt gjorde.Bellamy_fever skrev:Mon dog .. det var et fint mål, men også hjulpet godt på vej af en målmand der ikke har fået at vide han månbruge hænder .. det burde jo aldrig være blevet et mål.
Og nej synes ikke Payets er bedre.
Verden er smask fuld af hyklere....
Nu har de så valgt at spille med 4 midterforsvarere og med fokus på fysik. Lidt underligt med al den dynamik og fart på bænkenPede skrev:Enig. Men godt har det ikke set ud, den første halve time. Få nu Fellaini hevet ud, og ryk De Bruyne ind centralt.Jesper skrev:Jeg er lidt spændt på Belgien i dag. Kigger man på bænken, så får man virkelig et indtryk af den helt unikke talentmasse, de har i disse år. Set i forhold til landets størrelse er det helt vildt, synes jeg. Og Kompany er endda skadet.
Er Wilmots totalt berøvet for taktisk fodboldforståelse, eller har jeg bare haft alt for store forventninger til Belgien?
1) Ingen deciderede backs? Når man har så dygtige boksspillere til rådighed som Lukaku eller Benteke, så er det i mine øjne mærkværdigt at spille fuldstændigt uden overlaps og indlæg fra baglinjen.
2) Både Nainggolan, Witsel og Fellaini på banen samtidig. Når man har så dygtige offensive og boldsikre spillere på bænken som Mertens og Carrasco, så er det i mine øjne et alt for defensivt udgangspunkt.
3) Midtstopper-parret Vetonghen og Alderweireld splittet op. Hvorfor. De er blevet spillet fantastisk sammen igennem en lang sæson i Tottenham. Det er i mine øjne hovedløst at smide den slags fælles forståelse for løbemønstre og placering ud af vinduet.
Måske anden halvleg viser, at Wilmots ved, hvad han laver. Men lige nu tvivler jeg.
1) Ingen deciderede backs? Når man har så dygtige boksspillere til rådighed som Lukaku eller Benteke, så er det i mine øjne mærkværdigt at spille fuldstændigt uden overlaps og indlæg fra baglinjen.
2) Både Nainggolan, Witsel og Fellaini på banen samtidig. Når man har så dygtige offensive og boldsikre spillere på bænken som Mertens og Carrasco, så er det i mine øjne et alt for defensivt udgangspunkt.
3) Midtstopper-parret Vetonghen og Alderweireld splittet op. Hvorfor. De er blevet spillet fantastisk sammen igennem en lang sæson i Tottenham. Det er i mine øjne hovedløst at smide den slags fælles forståelse for løbemønstre og placering ud af vinduet.
Måske anden halvleg viser, at Wilmots ved, hvad han laver. Men lige nu tvivler jeg.
Kloppite
@ texy
Samtidig må man altså rose Contes Juventus forsvar, som bare er uhyggeligt. Gad godt se Origi mod sådan er forsvar
- hvad kan han egentlig på det her niveau?
Samtidig må man altså rose Contes Juventus forsvar, som bare er uhyggeligt. Gad godt se Origi mod sådan er forsvar
- hvad kan han egentlig på det her niveau?
Det må snart være Origi-tid....
Jeg tænker mere Mertens og Carrasco tid, hvis jeg skal være ærlig. Og Meunier ind på højre back.RedRedRed skrev:Det må snart være Origi-tid....
Kloppite
He, ja. Men det jo ikke sjovt.texy skrev:Jeg tænker mere Mertens og Carrasco tid, hvis jeg skal være ærlig. Og Meunier ind på højre back.RedRedRed skrev:Det må snart være Origi-tid....
Og så synes jeg Origi ville være bedre end Lukaku, med de 3 herre bag sig (Mertens, Hazard og De Bruyne). De må kunne sende nogle giftige bolde i dybden til Origi, tænker jeg.
Senest rettet af RedRedRed mandag, 13. jun, 2016 22:29, rettet i alt 1 gang.
De tre forreste for Belgien har også været chokerende ringe.