Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Re: Dagens Kampe

Indlæg af ThunderZtorm » onsdag, 15. jun, 2016 11:07

Jeg er begyndt for alvor at hade Rusland igen. Putin har virkelig fået vækket de mest usle og nederdrægtige dele af Rusland.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jun, 2016 11:55

ThunderZtorm skrev:Jeg er begyndt for alvor at hade Rusland igen. Putin har virkelig fået vækket de mest usle og nederdrægtige dele af Rusland.
Han er endnu en i rækken af afskyelige russiske diktatorer og russerne er i mine øjne bare bindegale. Uanset hvor man møder dem henne rundt omkring i verden så er deres opførsel utålelig.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jun, 2016 11:56

Arsenal, Tottenham, Leicester og Chelsea i fire af de fem første kampe hvoraf kun Leicester er hjemme. Det er sgu en hård start...

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » onsdag, 15. jun, 2016 15:20

AndreasN skrev:Skal England smides ud, fordi deres fans bliver angrebet? De blev sågar angrebet af russerne igen i går, mens de holdte fest med waliserne.
Nu er de engelske hooligans jo ikke helt uden skyld og de har da også været oppe at slås med både politiet, russerne og de lokal franskmænd.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » onsdag, 15. jun, 2016 15:29

Boykot RUSLAND til VM, ellers ender det da grueligt galt.... De har lige fået en betinget dom til EM i Frankrig 2016. PGA, deres fan uroligheder af UEFA.

Selveste Morten Bødskov for socialdemokraterne, er blevet slået under fodboldkamp... Hvad sker der for de hooligans?! Der slår og går amok mod de forskellige grupperinger. Sindsygt :wall:
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jun, 2016 15:47

Jeg tror altså ikke Bødskov blev slået ned af en russer...

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 15. jun, 2016 15:53

Emmy skrev:Jeg tror altså ikke Bødskov blev slået ned af en russer...

Næ men det lyder til, at være en af deres højre-ekstremistiske artsfæller.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 15. jun, 2016 15:58

Mads T. skrev:
AndreasN skrev:Skal England smides ud, fordi deres fans bliver angrebet? De blev sågar angrebet af russerne igen i går, mens de holdte fest med waliserne.
Nu er de engelske hooligans jo ikke helt uden skyld og de har da også været oppe at slås med både politiet, russerne og de lokal franskmænd.
Nej, det er de da ikke, men man kan da ikke fortænke dem i at svare igen, når de bliver angrebet af først Marseille-fans og derefter russerne. At nogle også har sloges lidt med politiet er selvfølgelig ikke i orden, men det sker jo som følge af, at de selv er blevet angrebet i første omgang - og så lyder det heller ikke til, at fransk politi render rundt med fingeren på pulsen. Siger jo alt, at nærmest ingen russere er blevet anholdt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. jun, 2016 19:06

AndreasN skrev:
Mads T. skrev:
Nej, det er de da ikke, men man kan da ikke fortænke dem i at svare igen, når de bliver angrebet af først Marseille-fans og derefter russerne. At nogle også har sloges lidt med politiet er selvfølgelig ikke i orden, men det sker jo som følge af, at de selv er blevet angrebet i første omgang - og så lyder det heller ikke til, at fransk politi render rundt med fingeren på pulsen. Siger jo alt, at nærmest ingen russere er blevet anholdt.
Det passer simpelthen ikke. De 3 første dage var Marseilles bymidte forskanset af fulde mænd med bare vomme, nationalistiske tendenser (på den dumme måde) og ballade, chikane og optøjer. Og det var inden de russisk angreb. Du kan selv læse utallige britiske artikler der beskrev fænomenet.

Russerne tager så 1. pladsen for idioti bagefter, men det retfærdiggør ikke englændernes opførsel.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 15. jun, 2016 20:12

Du taler som om du har været der, Jesper. Nu ved jeg heldigvis, at det jeg skriver er faktuelt rigtigt. Russerne tog mere eller mindre direkte fra lufthavnen ind og angreb englænderne, mens Marseille-fans dagene forinden havde angrebet dem, så du skal ikke komme her og fortælle, hvad du tror er rigtig og forkert.

Englænderne er slet ikke uskyldige, og de har da slået fra sig og medvirket i deres kampe, men at snakke om, at de skal udelukkes er simpelthen ren og skær, fordi man lever i fortiden. Jeg har en kammerat dernede, der er venner med en gruppe englændere, og de har aldrig set noget lignende som det, russerne har lavet dernede.

Men hvorom alting er, så er det chokerende scener. Jeg er godt nok spændt på at se, hvordan de har tænkt sig at afvikle VM, når selv russiske politikere synes, at det ikke har været så slemt.
Senest rettet af AndreasN onsdag, 15. jun, 2016 20:53, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 15. jun, 2016 20:35

VM i Rusland ender med adskillige dødsfald og vold i lange baner.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. jun, 2016 21:01

AndreasN, du får det sgu til at lyde som du tager parti..."slået fra sig". Come on. Når adskillige kilder fra aviser, blogs og tv-indslag viser hvordan englænderne op til kampen hærgede, mon ikke der er noget om det? Så er det rigtigt at på selve kampdagen, at englænderne måtte forsvare sig mod hjernedøde, organiserede russere. Det er sørgeligt, men det forsvarer da på ingen måde opførslen op til kampen. Jeg har også venner (mediefolk) dernede, men det er vel ligegyldigt. Jeg forholder mig kun til hvad troværdige engelske kilder skriver om egne fans. De har jo ingen grund til at rakke ned på deres egne.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 15. jun, 2016 21:26

Jeg tager ikke parti, men det er irriterende at læse en masse ting man ved, der er faktuelt forkert. Selvom nogle englændere har været sprittervisne og opført sig som aber, så er det jo meget store ord at bruge, at de skulle have hærget byen. Marseille blev først hærget, da de lokale fans kom på banen og fik tingene til at eskalere. Og så er de friske engelske fans jo ikke typerne, der blot kigger til, når de bliver angrebet - ligesom jeg tror, at alle andre ville reagere på at blive overfaldet.

Men nok om al volden. Jeg synes bare, det var tåbeligt at kræve England udelukket på baggrund af de ting, der er sket og grænser til uvidenhed. Tyskland og Ukraine har forresten også været oppe og slås, men det bliver der ikke skrevet meget om.

Og hvis du, Jesper, tror at engelske medier ville forsvare egne fans, så tager du godt nok fejl. Engelske medier nyder om nogen at fremstille fodboldfans som hardcore kriminelle.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 15. jun, 2016 21:41

AndreasN skrev:Jeg tager ikke parti, men det er irriterende at læse en masse ting man ved, der er faktuelt forkert. Selvom nogle englændere har været sprittervisne og opført sig som aber, så er det jo meget store ord at bruge, at de skulle have hærget byen. Marseille blev først hærget, da de lokale fans kom på banen og fik tingene til at eskalere. Og så er de friske engelske fans jo ikke typerne, der blot kigger til, når de bliver angrebet - ligesom jeg tror, at alle andre ville reagere på at blive overfaldet.

Men nok om al volden. Jeg synes bare, det var tåbeligt at kræve England udelukket på baggrund af de ting, der er sket og grænser til uvidenhed. Tyskland og Ukraine har forresten også været oppe og slås, men det bliver der ikke skrevet meget om.

Og hvis du, Jesper, tror at engelske medier ville forsvare egne fans, så tager du godt nok fejl. Engelske medier nyder om nogen at fremstille fodboldfans som hardcore kriminelle.
AndreasN, jeg refererer til seriøse medier. Og jeg har ikke talt om udelukkelse.

Ja, det er da kedeligt at snakke om vold, og jeg er sådan set også ligeglad med hvem der gør hvad, bare det er fredeligt. Det skal være en fodboldfest og ikke arrangementer der kræver enorme (ekstra) ressourcer at afvikle på grund vold. Jeg håbede det hørte en anden tidsperiode til i den grad vi ser nu og det ærgrer mig. Jeg var selv til VM i Tyskland som for mig står som den ultimative folkefest. Passion ja, men uden vold og vandalisme.

Nu er vi ved det: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... rn/6139868

Synes det er trist, uanset hvem der gør det.

Og vedrørende selve slutrunden. Jeg synes det er så ærgerligt med udvidelsen. Defensiv og kedelig fodbold er resultatet af hold, der bare vil overleve.

Brugeravatar
Icipher
Geografisk sted: København

Indlæg af Icipher » onsdag, 15. jun, 2016 21:48

Frankrig har været fornærmende ringe.

Der må ske noget i pausen.

Besvar