Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Det er da ret relevant at diskutere, hvem der bliver Cans makker. Henderson er jeg sgu i tvivl om og duer det at have anføreren siddende på bænken? Kender ikke Grujic, men mon ikke de unge også banker på, så Henderson er presset af dem samt af Milner og Allen. Tror I Henderson har en fremtid hos os? For så er det måske ikke dumt at se efter spillere til pladsen.
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
For et år siden var der i denne tråd flere brugere der ønskede Neves, endda til en højere pris end 20 mio €£. Den yngste anfører i CL. Er han boks til boks eller dybtliggende? Har set to kampe med ham og så ikke noget særligt. Et muligt potentiale er ofte dyrere end kvaliteter man kender.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Vi er ihvertfald tydeligvis ude efter en central midtbanespiller i det vi er efter Dahoud.Jesper skrev:Det er naturligvis derfor, at man er nødt til at tænke langsigtet, hvilket gør at et køb giver mening.YNWA! skrev:Problemet med Neves er bare at manden bliver ikke billigere end han er nu. Tror han går en rigtig stor fremtid i møde.
Men hvad er planen på midtbanen? Skal Can være 6'eren? Synes ikke han er god nok i det defensive endnu til at udfylde rollen. Og hvis jeg husker rigtigt så er Neves en 6'ertype med fokus på defensiven.
Hvis vi spiller 4-2-3-1, så er der 3/4 mand til at spille angriber. Der er 4-5 kvalitetsspillere til de offensive pladser og ved siden af Can, er der enormt mange spillere, som konkurrerer om pladsen. Vores anfører er måske den mest udsatte lige pt
Så har vi Lucas som nok bliver solgt, Allen der også virker til at være på vej ud af klubben.
Det efterlader os med Henderson - Milner - Can - Grujic - Stewart og Brannagan.
Henderson er der meget snak om angående hans hælskade som eftersigende aldrig går i orden igen.
Milner synes jeg er bedst på fløjen.
Stewart og Brannagan er ikke gode nok endnu efter min mening. Kender ikke noget til Grujic overhovedet så derfor er han et kæmpe spørgsmålstegn.
En tvivlsom Henderson - Can og Milner er imo ikke nok kvalitet til at kæmpe med om top 4.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Højbjerg synes jeg, ville være en fin tilføjelse til truppen. Selvom han også er meget ung.
Hvad vil du bruge ham til?Oomph242 skrev:Højbjerg synes jeg, ville være en fin tilføjelse til truppen. Selvom han også er meget ung.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Kunne give fin tyngde på midtbanen på reserveholdet. I guess...Emmy skrev:Hvad vil du bruge ham til?Oomph242 skrev:Højbjerg synes jeg, ville være en fin tilføjelse til truppen. Selvom han også er meget ung.
Synes han er en god spiller og talentet har han. Samt ser ham som en der kan udvikle sig til, at have et langt større slut produkt end Allen og Lallana tilsammen.Emmy skrev:Hvad vil du bruge ham til?Oomph242 skrev:Højbjerg synes jeg, ville være en fin tilføjelse til truppen. Selvom han også er meget ung.
Det er vi meget uenige om. Men tiden vil vise det.Oomph242 skrev:Synes han er en god spiller og talentet har han. Samt ser ham som en der kan udvikle sig til, at have et langt større slut produkt end Allen og Lallana tilsammen.Emmy skrev:Hvad vil du bruge ham til?Oomph242 skrev:Højbjerg synes jeg, ville være en fin tilføjelse til truppen. Selvom han også er meget ung.
Medmindre Hendo rammer det absolutte topniveau igen så tror jeg ikke på ham.Jesper skrev:Det er da ret relevant at diskutere, hvem der bliver Cans makker. Henderson er jeg sgu i tvivl om og duer det at have anføreren siddende på bænken? Kender ikke Grujic, men mon ikke de unge også banker på, så Henderson er presset af dem samt af Milner og Allen. Tror I Henderson har en fremtid hos os? For så er det måske ikke dumt at se efter spillere til pladsen.
Neves til den pris er auto-køb. Også til 30 mio£. Ham kan vi med sikkerhed bruge.
Hvad er det helt præcist Neves har vist dig?Emmy skrev:Medmindre Hendo rammer det absolutte topniveau igen så tror jeg ikke på ham.Jesper skrev:Det er da ret relevant at diskutere, hvem der bliver Cans makker. Henderson er jeg sgu i tvivl om og duer det at have anføreren siddende på bænken? Kender ikke Grujic, men mon ikke de unge også banker på, så Henderson er presset af dem samt af Milner og Allen. Tror I Henderson har en fremtid hos os? For så er det måske ikke dumt at se efter spillere til pladsen.
Neves til den pris er auto-køb. Også til 30 mio£. Ham kan vi med sikkerhed bruge.
We need a new Fowler...
Jeg er enig i at Henderson skal finde sit gamle bedste jeg frem for ikke at ryge så langt ned på listen at vi lige så godt kan sælge ham.
Neves har jeg hørt godt om, men kender ham ikke.
Desuden er vi ikke linket til ham, så anser det ikke for sandsynligt hvis han skulle være så god.
Desuden er vi ikke linket til ham, så anser det ikke for sandsynligt hvis han skulle være så god.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
Liverpool.no har et rygte fra DN ang. Neves. http://www.liverpool.no/rykteboersen#se ... og-albertoilusio skrev:Jeg er enig i at Henderson skal finde sit gamle bedste jeg frem for ikke at ryge så langt ned på listen at vi lige så godt kan sælge ham.
Kender ikke selv mediet, men derfor kan det godt være mere pålideligt end jeg antager.
We need a new Fowler...
-
Satme tidligt at dømme Brannagan ude..YNWA! skrev:Vi er ihvertfald tydeligvis ude efter en central midtbanespiller i det vi er efter Dahoud.Jesper skrev:Det er naturligvis derfor, at man er nødt til at tænke langsigtet, hvilket gør at et køb giver mening.YNWA! skrev:Problemet med Neves er bare at manden bliver ikke billigere end han er nu. Tror han går en rigtig stor fremtid i møde.
Men hvad er planen på midtbanen? Skal Can være 6'eren? Synes ikke han er god nok i det defensive endnu til at udfylde rollen. Og hvis jeg husker rigtigt så er Neves en 6'ertype med fokus på defensiven.
Hvis vi spiller 4-2-3-1, så er der 3/4 mand til at spille angriber. Der er 4-5 kvalitetsspillere til de offensive pladser og ved siden af Can, er der enormt mange spillere, som konkurrerer om pladsen. Vores anfører er måske den mest udsatte lige pt
Så har vi Lucas som nok bliver solgt, Allen der også virker til at være på vej ud af klubben.
Det efterlader os med Henderson - Milner - Can - Grujic - Stewart og Brannagan.
Henderson er der meget snak om angående hans hælskade som eftersigende aldrig går i orden igen.
Milner synes jeg er bedst på fløjen.
Stewart og Brannagan er ikke gode nok endnu efter min mening. Kender ikke noget til Grujic overhovedet så derfor er han et kæmpe spørgsmålstegn.
En tvivlsom Henderson - Can og Milner er imo ikke nok kvalitet til at kæmpe med om top 4.

- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Vi har pengene. Smid dog 200 millioner for Hector, da det jo er sådan priserne er blevet. Jeg er stor fan af Moreno, men han skal altså presses, og det skal ikke være af Joe Gomez ude af position eller Brad Smith.
Justice for the 96! <3
Emmy skrev:Medmindre Hendo rammer det absolutte topniveau igen så tror jeg ikke på ham.Jesper skrev:Det er da ret relevant at diskutere, hvem der bliver Cans makker. Henderson er jeg sgu i tvivl om og duer det at have anføreren siddende på bænken? Kender ikke Grujic, men mon ikke de unge også banker på, så Henderson er presset af dem samt af Milner og Allen. Tror I Henderson har en fremtid hos os? For så er det måske ikke dumt at se efter spillere til pladsen.
Hvis der overhovedet er mulighed for et Neves køb til £30m, så skal der satme slås til.