Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
Re: Hvem skal ind?
Nej hvor vil jeg gerne have fat i Sissoko fra Newcastle. Han er jo et monster både fysisk og teknisk!!!
Hvis Pogba koster en mia., må Sissoko da være oppe i 1,5Victor1605 skrev:Nej hvor vil jeg gerne have fat i Sissoko fra Newcastle. Han er jo et monster både fysisk og teknisk!!!

-
Heller Coman istedet Pogba. Ham er god!
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
To helt forskellige spillerebjarnereds skrev:Heller Coman istedet Pogba. Ham er god!
Justice for the 96! <3
bjarnereds skrev:Heller Coman istedet Pogba. Ham er god!
Man må gå udfra, Bayern har udløst frikøbsklausulen. Dumt træk af Juventus.
- Sivi
- Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
- Alder: 28
Kigger man på Sissokos præstationer ved dette EM, ville det ikke gøre mig så meget hvis vi hentede ham.
Justice for the 96! <3
Alt til sin pris selvfølgelig, men det ville godt nok ikke være et køb jeg var glad for. En forfærdelig sæson i Newcastle, foruden hvad jeg læser et par steder som nogle holdningsproblemer og en attitude der var afgørende i Newcastles langvarige nedtur, bl.a. arrogance, dovenskab og konstant fokus på hvad der var bedst for ham selv. Generelt synes jeg ikke ligefrem at han har været stærk spillede for Newcastle i et stykke tid, selvom han selvfølgelig har haft et godt EM.Sivi skrev:Kigger man på Sissokos præstationer ved dette EM, ville det ikke gøre mig så meget hvis vi hentede ham.
Når han så samtidig spiller på positioner hvor vi allerede er temmelig godt besat og allerede har hentet middelmådighed i Mané, så skal det godt nok være billigt. Jeg ser ham ikke konkurrere med Coutinho, Milner eller Firmino, eller værende nogen specielt opgradering i forhold til Lallana og Mané, foruden den noget ukendte Markovic' og unge, men spændende Ojo. Derudover kunne jeg så sagtens leve med at der i stedet for et indkøb af Sissoko blev ændret taktisk, da spillerene ikke spiller direkte samme position, men at det betød mere spilletid til Allen, Ings, Origi eller spændende Grujic. Bemærk at Can og Hendo ikke engang er nævnt endnu.
Og nej, Sissoko er ikke 6'er og har i øvrigt spillet kampe der kan tælles på 1 hånd som 6'er siden han skiftede til engelsk fodbold. Han har efter min mening alt for store svagheder defensivt til at spille CDM, hvilket givetvis har spillet ind på hans skifte til kantspiller eller offensiv midtbanespiller, selvom han da også viser dygtige ting offensivt.
Kan vi få ham smit i nakken og spise ham af med en lav løn, så kom da bare. Det vil desværre nok betyde et farvel til Allen, hvilket jeg ikke nødvendigvis er enig i, men stoler på at Klopp kan have Sissoko > Allen. Smider vi endnu engang 25+ efter Sissoko bliver jeg godt nok negativ.
Imod moderne fodbold.
Som min kammerat, der er indædt Newcastle fan, sagde under finalen. Sissoko er verdensklasse i de få kampe, hvor han er motiveret til at spille og anonym eller decideret ringe i resten.
I mine øjne har vi hverken brug for endnu en boks-til-boks spiller eller for en så svingende spiller. Hvis vi mangler noget centralt, så er det en spiller, der kan klare den defensive position, men samtidig er stærk i boldbesiddelse og pasningssikker - og som har et stabilt højt niveau.
Kanté er stadig mit bedste bud på en sådan spiller - uanset hvor urealistisk det måtte være.
I mine øjne har vi hverken brug for endnu en boks-til-boks spiller eller for en så svingende spiller. Hvis vi mangler noget centralt, så er det en spiller, der kan klare den defensive position, men samtidig er stærk i boldbesiddelse og pasningssikker - og som har et stabilt højt niveau.
Kanté er stadig mit bedste bud på en sådan spiller - uanset hvor urealistisk det måtte være.
Kloppite
Nu har det altså også været utrolig nemt, at være svingende for Newcastle i den sidste sæson. Hele holdet faldt jo mere eller mindre fra hinanden og både spillere og fans vil utrolig gerne slippe af med Mike Ashley som ejer, hvilket heller ikke ligefrem gør motivationen større. Jeg tror sagtens at en spiller som Sissoko ville kunne finde et stabilt højt niveau, hvis han kommer til den rigtige klub. Om det så er Liverpool, kan jeg ikke svare på.
Har ikke set så meget til Pogba i Juventus, men det niveau han har vidst ved EM, beretter da på ingen måde de priser der bliver nævnt.
Har ikke set så meget til Pogba i Juventus, men det niveau han har vidst ved EM, beretter da på ingen måde de priser der bliver nævnt.
Jeg synes ofte nogle af de middelmådige spillere, som ikke har fuld spille tid i deres klubber. Popper op i slutrunder og spiller over evne. Vi har før brændt nallerne gevaldigt, på sådanne køb. Middelmådige spillere, med gode perioder skal vi holde os fra.
Du har ret i din vurdering, og det var tidligere sådan at klubberne købte spillere på - men for mange klubber er den slags passe, og scountingen af nye spillere er begyndt meget tidligt ift. et køb.Oomph242 skrev:Jeg synes ofte nogle af de middelmådige spillere, som ikke har fuld spille tid i deres klubber. Popper op i slutrunder og spiller over evne. Vi har før brændt nallerne gevaldigt, på sådanne køb. Middelmådige spillere, med gode perioder skal vi holde os fra.
Hvis det er Sissoko du hentyder til, så synes jeg din vurdering lige lovlig barsk. Sissoko er vel over middelmådig, selvom Newcastle rykkede ned. I denne EM turnering med dygtigere spillere omkring sig, har Sissoko vist sig flot frem.
We need a new Fowler...
Tænker stadig at Liverpool burde tage forbi Wolfsburg og tale med dem om evt. køb af Rodriguez og Draxler.
We need a new Fowler...
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Rodriguez er ingen forstærkning defensivt i forhold til det vi har allerede - og flere offensive midtbanefolk står heller ikke øverst på min ønskeseddel. Jeg er med texy her: Find nu en ordentlig defensiv midtbane, som også kan finde ud af at vende spillet hurtigt og sætte spillet godt op: Kanté style!nikand skrev:Tænker stadig at Liverpool burde tage forbi Wolfsburg og tale med dem om evt. køb af Rodriguez og Draxler.
Vi SMADRER det PIShold !
Jeg synes Ricardo Rodriguez er bedre defensivt end Moreno og at de begge offensivt er dygtige.Cynwal skrev:Rodriguez er ingen forstærkning defensivt i forhold til det vi har allerede - og flere offensive midtbanefolk står heller ikke øverst på min ønskeseddel. Jeg er med texy her: Find nu en ordentlig defensiv midtbane, som også kan finde ud af at vende spillet hurtigt og sætte spillet godt op: Kanté style!nikand skrev:Tænker stadig at Liverpool burde tage forbi Wolfsburg og tale med dem om evt. køb af Rodriguez og Draxler.
Draxler er jeg generelt imponeret af.
Kante er desværre formegentlig udenfor rækkevidde, men er enig i at denne position er den vigtigste for holdet. Men derfor kan vi godt blive bedre på andre positioner. Jeg har ikke svaret på spilleren der kan forstærke os på den defensive midtbane, men en række spillere kan da nævnes som tænker er indenfor rækkevidde, men kan de løfte vores spil:
Weigl, Witzel, Gustavo, Bender, Saul Niguez (kan spille mange pladser), Carvalho. Danilo.
bedste spillere der løfter holdet: Krychowiak, Kante.
Allerbedst: Veratti han løfter og får holdet flyvende.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...
Vidste faktisk slet ikke, at vi havde været rygtet til at være interesseret i kante, men det har vi åbenbart.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11616717
Ser dog ud til, at det oprindelige rygte var fra Daily Star, så det bliver nok ikke meget tyndere, men kom nu!!! Så er vi færdige med at handle ind. Og hvor ville det være rart at tage en signing foran næsen på Chelsea for en gangs skyld.
http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... s-11616717
Ser dog ud til, at det oprindelige rygte var fra Daily Star, så det bliver nok ikke meget tyndere, men kom nu!!! Så er vi færdige med at handle ind. Og hvor ville det være rart at tage en signing foran næsen på Chelsea for en gangs skyld.
Kloppite