Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 15. jul, 2016 11:23

Jeg synes også, at vi skal købe en permanent løsning til midterforsvaret. Vi skal have en spiller, der kan gå decideret ind og spille med om en plads i start 11'eren. Vi var i forvejen skidt besat, og har indtil videre kun erstattet Touré og Skrtel med Matip. Så vi mangler en.

Så er spørgsmålet bare, hvem det lige skal være.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 15. jul, 2016 11:30

@Emmy

Som jeg læser dine indlæg, så vil konsekvensen af et indkøb i den kategori, som du efterlyser, være at vi skal sælge Sakho, når han er fit i januar. Er det det du lægger op til? For vi kan vel ikke have Sakho med en løn på £75K ugentligt rendende som 4. eller 5. valg?

Lønning fundet her: http://www.totalsportek.com/money/liver ... -salaries/
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » fredag, 15. jul, 2016 11:33

AJ skrev:Jeg synes også, at vi skal købe en permanent løsning til midterforsvaret. Vi skal have en spiller, der kan gå decideret ind og spille med om en plads i start 11'eren. Vi var i forvejen skidt besat, og har indtil videre kun erstattet Touré og Skrtel med Matip. Så vi mangler en.
Så er spørgsmålet bare, hvem det lige skal være.
Enig. Jeg mener det optimale ville være 2 spillere til alle positioner + lidt talenter oveni det.

Lige nu har vi ganske vist 4 CBs, men kun to kampklare. Så køb en der kan konkurrere om en startplads, så må vi se når (hvis) vi kommer til at stå med 5 kampklare CBs, hvem der må videre næste vindue.

Det dur simpelthen ikke, at holdet falder drastisk i niveau ved blot en enkelt eller to skader. Ikke hvis vi vil være med i toppen af PrL. Vi skal have fuldgode erstatninger til at tage over, hvis/når uheldet er ude.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 15. jul, 2016 11:39

texy skrev:@Emmy

Som jeg læser dine indlæg, så vil konsekvensen af et indkøb i den kategori, som du efterlyser, være at vi skal sælge Sakho, når han er fit i januar. Er det det du lægger op til? For vi kan vel ikke have Sakho med en løn på £75K ugentligt rendende som 4. eller 5. valg?

Overhovedet ikke. Og hvor har du fra at Sakho er ude frem til januar?

Fire dygtige spillere til to pladser er bestemt ikke for meget og lige nu har vi kun to der er spilleklare. Sakho vil være i spil til en startplads med det samme han er klar mens det med Gomez er noget mere tvivlsomt, han har trods alt været i meget lang tid efterhånden og hvilket niveau vil han komme tilbage i? Så han vil være sidste mand i rangordenen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy

Indlæg af texy » fredag, 15. jul, 2016 12:00

Emmy skrev:
texy skrev:@Emmy

Overhovedet ikke. Og hvor har du fra at Sakho er ude frem til januar?

Fire dygtige spillere til to pladser er bestemt ikke for meget og lige nu har vi kun to der er spilleklare. Sakho vil være i spil til en startplads med det samme han er klar mens det med Gomez er noget mere tvivlsomt, han har trods alt været i meget lang tid efterhånden og hvilket niveau vil han komme tilbage i? Så han vil være sidste mand i rangordenen.
Jeg siger ikke, at Sakho er ude til januar. Men det er ekstremt svært at sælge en skadet spiller. Og han er skadet resten af dette transfervindue.

Og jeg er komplet uenig med dig. 5 spillere (hvoraf 4 så vil være højt profilerede og højtlønnede) til to pladser - og uden europæisk fodbold - er ALT for meget. Det vil øge risikoen for utilfredshed og uro i truppen/omklædningsrummet. Og i mine øjne vil vi have bedst mulig chance for succes, hvis vi har en sammentømret trup med god stemning i.

Derfor SKAL et eventuelt top-køb i midterforsvaret efter min mening udløse et salg af Sakho. Alternativet er det, som det lader til vi er i gang med. At finde en kortisgtet løsning med en spiller, som er indforstået med, at han kun er backup og risikerer stort set slet ikke at spille.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 15. jul, 2016 12:16

Sakho skal ikke sælges. Og resten er vi også uenige i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 15. jul, 2016 13:03

mamadou Sakho vil være klart at foretrække, når han kommer i omdrejninger og er fuldstændig fit. Lovren bliver den fastbestandel i midterforsvaret. Matip er hentet ind istedet for Skrtel. Også mangler der nu en til at tage over, som KOLO havde i sidste sæson.

Men hvem har hørt nærmere om ham Talisca Anderson fra Benfica? Andet end han er en brasiliansk midtbane spiller, og kort fortalt et varmt emne til et PL skifte. CM er hans foretrukne position:
http://www.transfermarkt.de/talisca/pro ... 258626#ath
Hans værdi er 45M euro.
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 15. jul, 2016 13:24

Giv Kolo en kort kontrakt!!

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 15. jul, 2016 14:45

Aggerdoo skrev:Giv Kolo en kort kontrakt!!
Lappeløsninger er no go hvis man vil blive top-4 mandskab.. Alt ære respekt til Kolo, som har haft meget gavn i hans Liverpool tid. Niveauet som klopp vil have er nok EN som har hele pakken, inkl hurtigheden, fysikken og en modent forsvar. Mars Hummels ville være optimalt til Liverpool FC!
You'r Never Walk Alone. ///

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 15. jul, 2016 14:58

DAGGER! skrev:
Aggerdoo skrev:Giv Kolo en kort kontrakt!!
Lappeløsninger er no go hvis man vil blive top-4 mandskab.. Alt ære respekt til Kolo, som har haft meget gavn i hans Liverpool tid. Niveauet som klopp vil have er nok EN som har hele pakken, inkl hurtigheden, fysikken og en modent forsvar. Mars Hummels ville være optimalt til Liverpool FC!
Det lyder da ellers netop til, at man vil have noget, der ligner en lappeløsning med skader til Sakho og Gomez...

Og Hummels er altså skiftet til Bayern...

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » fredag, 15. jul, 2016 15:09

Hvis vi skal snakke om at hive Agger ud af pension, så ser jeg langt hellere at vi hiver Carragher ud af pension - eller endnu bedre Hyypia. Alt er bedre end ringvraget.

texy

Indlæg af texy » fredag, 15. jul, 2016 15:12

Da også det eneste, der giver mening, når man ikke har oliemilliarder at lege med.
Kloppite

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 15. jul, 2016 15:56

texy skrev:

Da også det eneste, der giver mening, når man ikke har oliemilliarder at lege med.
Synes det giver helt vildt god mening at tilbyde Kolo en ny kontrakt. Stor personlighed, udmærket niveau, kender klubben. Men det sker nok ikke.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jul, 2016 19:23

Vietto spiller ikke så meget. Kunne kan lokkes væk billigt. Burde passe ind i spillet. Og ung vi må forvente Sturridge bliver skadet. Og Ings og origi alene syntes jeg er tyndt. Kræver benteke sælges.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 15. jul, 2016 20:04

Kelly skrev:Vietto spiller ikke så meget. Kunne kan lokkes væk billigt. Burde passe ind i spillet. Og ung vi må forvente Sturridge bliver skadet. Og Ings og origi alene syntes jeg er tyndt. Kræver benteke sælges.
Vi har lige nu til den ene angriber position Klopp bruger: Sturridge, Origi, Ings, Balotelli, Benteke, Firmino, Mane og Awoniyi.

Mon ikke det er rigeligt, selv hvis både Balotelli og Benteke smutter? Husk vi ikke har noget europæisk fodbold, så vi snakker maximalt 50 kampe hvis vi når langt i pokalturneringerne..

Besvar